![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 januari 2008 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Zijn er trouwens nog veel telefooncellen in Brussel? Anders hebben ze bij de ambulancedienst nu een GSM-nummer van een van die jongens...
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere, islam heeft voor mij niets te maken met dat crapuul Laatst gewijzigd door sn00py : 2 januari 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het beste zou zijn om een fusé in hun kont te steken en laten ontploffen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het beste zou zijn om een fusé in hun kont te steken en laten ontploffen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou dat als ouder toch niet graag tegenkomen. Zeer erg voor die mensen. http://frontpage.fok.nl/nieuws/86142 Laatst gewijzigd door PeterC : 2 januari 2008 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals al hierboven vermeld, bepaalde bevolkingsgroepen (is niet gelijk aan: alle leden van die bevolkingsgroep, niet hypocriet zijn aub) vallen op door hun opvallende aanwezigheid in de misdaad- en andere statistieken waar men niet fier moet over zijn! Deze groepen hebben dan nog ons land "vervoegd", behoren ondertussen tot de nieuwe Belgen, of zelfs tot een tweede, derde generatie enz Het is dan ook normaal dat de "echte autochtonen" zich hier bedrogen voelen door deze situatie indien blijkt dat er tussen die "nieuwelingen" die men hier tenslotte opvangt en grotendeels met onze belastingscenten aan hun trekken laat komen, een te groot aantal probleemzoekers en profiteurs zitten:moeten we daarvoor onze grenzen open zetten? Verrijking - durven sommigen dat noemen! Dat zal het alleen zijn en worden wanneer het kaf van het koren zal gescheiden en verwijderd worden! En enkel diegenen over de grens komen en zich mogen vestigen indien blijkt dat ze een aanwinst en een noodzaak zijn voor het land! Nu kan de ganse Russische maffia zich hier rustig installeren, en eens ze binnen zijn... krijg ze dan maar weer buiten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De term 'Noord-Afrikanen' is behoorlijk discriminerend, 90% zeker dat het weeral kutmarokkaantjes waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij tellen de daden en deze zijn hier erg gruwelijk. Maar de afkomst van de daders speelt soms wel een rol in het soort misdrijf/-daad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
jij bent te dom of te lui om via google te zoeken ? Want de cijfers die de over-vertegenwoordiging van allochtonen als moordenaars bewijzen, worden wel degelijk gepubliceerd door de ministeries van Justitie van de ons omringende landen. Zelfs als jij te dom of te "selectief" bent om ze te willen vinden. Om het voor jou wat eenvoudiger te maken, geef ik je hieronder de referenties van de documenten (allemaal ter beschikking via internet en allemaal gepubliceerd door een Ministerie van Justitie) : Cijfers voor Duitsland : Bundeskriminalamt, Polizeiliche Kriminalstatistik (PKS) 2005 Cijfers voor Zwitserland : Confédération Suisse, "Homicides et violence domestique - Affaires enregistrées par la police de 2000 �* 2004", 2006 Cijfers voor Nederland : Wetenschappelijk Onderzoeks en Documentatiecentrum (WODC), "Aanpak criminaliteit - illegale wapens, aard en omvang", 2003 Cijfers voor de USA : Bureau of Justice Statistic, 2002, “Felony Defendants in Large Urban Counties” Waar ben je nu met je leugens dat mijn opmerkingen niet op officiele cijfers gebasseerd zijn ? Geef jij nu eens de officiële bronnen van jouw cijfers, die mij als "moslimhater" moeten ontmaskeren ? Dat kan je niet ? Je kan dus enkel mensen die officiele cijfers durfen citeren als "racisten" bestempelen ? Zover zijn we dus gekomen in Belgie: citeer je officiële cijfers van een ministerie van Justitie van een Europees land, dan ben je een leugenaar en racist (want het past niet binnen de "progressieve" linkse leugens) Laatst gewijzigd door ynneb : 2 januari 2008 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch opmerkelijk hoeveel die bruine mannekkes zich interresseren in allerlei vuurwerk, explosieven en dergelijke, nietwaar ? Zou dat genetisch aangeboren zijn mischien? Of is het een keuze ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() We kunnen de jongeren in kwestie anders alternatief straffen door hen een rondleiding op het brandwondencentrum te geven waardoor ze kunnen inzien dat onvoorzichtig gebruik van vuurwerk verkeerd is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() 7 marokkanen tuigen 12-jarige af met vuurwerk
Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige 12-jarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld. De jongen werd geslagen met een ijzeren staaf en met zwaar vuurwerk beschoten. Hierbij is zijn schouder derdegraads verbrand. De jongen was met een vriendje op een plein aan het spelen. Toen zijn kameraadje even naar huis ging om wat op te halen, werd Robin ingesloten door zeven Noord-Afrikaanse jongeren. Zij wilden hem dwingen zijn gsm te overhandigen, maar dat weigerde hij. "Ik ben namelijk al eens eerder bestolen op straat door een jongere." Na zijn weigering werd de jongen omver geduwd en diverse malen met een ijzeren staaf op zijn benen geslagen. Een andere jongen pakte zijn vuurwerk, en schoot zijn vuurpijlen in de richting van de doodsbange Robin af. "Ik kon me net op tijd omdraaien, anders was het vuurwerk in mijn gezicht terecht gekomen", vertelt hij. Zeker vijf vuurpijlen werden er op hem afgevuurd, waarvan er eentje in zijn hals ontplofte, een ander trof doel op zijn schouder. Robin viel hierna op de grond. Een bleek toch berouw te tonen, want hij moet de ambulance hebben gebeld toen hij de zwaargewonde jongen op de grond zag liggen. Hierna is het hele groepje jongeren er als een haas vandoor gegaan, de jongen aan zijn lot overlatend. Op dat moment is Robins vriendje gearriveerd, die samen met zijn zwaargewonde vriend naar de spoedeisende hulp van het ziekenuis werd vervoerd. De ouders van Robin zijn razend. "Robin heeft derdegraads brandwonden in de hals en op z'n schouder. De vuurpijl heeft ook een zenuw geraakt, waardoor hij momenteel niets voelt. Hij moet nu z'n wonden laten verzorgen op de afdeling spoedeisende hulp. Die jongeren hebben geen normbesef, en zijn een gevaar voor de maatschappij", vertellen ze. De daders zijn nog voortvluchtig, maar Robin hoopt van ganser harte dat de daders gauw worden opgespoord en gearresteerd. "Ik ga tot die tijd zeer voorzichtig zijn, en zal, als ik ooit nog naar het plein ga, eerst vanaf een veilige afstand kijken of de kust veilig is. Ik hoop dat de politie er meer patrouilleert, maar ik maak me geen illusies", besluit hij. http://frontpage.fok.nl/nieuws/86142 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() F*cking gestoord, ik las het bericht zonet op NN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En beeld je nu dit beeld in
7 Belgische jongens die dit doen bij 1 marokkaan dan had je nu rellen zoals in Slotervaart, de politiek die zeikt over racisme en intolerantie. maar nu het slachtoffer blank is is er niks te horen bedankt stelletje hypocrieten |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |