Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 3 januari 2008, 20:44   #21
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe kan een Vlaamse inwoner onder het Belgisch regime nu anders reageren dan cynisch?

Om het met de woordenvan mijn schoonbroer te zeggen:"Waarom je slaap laten voor wat er aan smeerlapperij in deze tot op het bot gedegenereerde onstaat gebeurt? Je kan er immers NIETS, maar dan ook NIETS door veranderen?"
Ook niet door de stinkende beerput open te houden.

Iedereen is alweer op vakantie. Alsof de dik betaalde lamzakken ook d�*t nog nodig hadden na meer dan een half jaar op hun lamlendige gat te zitten.

Roep me maar als er ergens gevochten wordt.

Inderdaad, ik lees nog wel wat op dit forum, maar ben te zeer gedegouteerd van wat er zich hier in deze onstaat allemaal voordoet..... onder toeziend oog van onze eigen Vlaamse politici. Zum kotzen.
En ik ga er idd. mijn slaap niet voor laten. Een grotere bende hypocrieten als deze bestaat niet.
En als ik dan lees hoe het met het vlaams bewustzijn van onze kartelvrienden gesteld is, wel dan gaat Belgiekske nog wel een héle tijd mee. Wel ze mogen het allemaal hebben. Mijn geloof in het VB met haar standvastig programma -no matter what - is alleen nog maar groter geworden. En voor de rest , salut en de kost. Ik kom later nog eens terug, zo rond eind maart, ge weet wel, dan....juist ja!
Oud 3 januari 2008, 21:48   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Schoofzak heeft idd nogal wat draadjes geopend die niet meteen op de grote gerustheid wijzen die hij laat uitschijnen. Misschien heeft hij de laatste tijd zelf wat teveel blootgestaan aan zatte toogpraat en overhaast getrokken conclusies van zenuwachtige Blokkers?
Waakzame zelfverzekerdheid.
In de wetenschap dat er geen rechtstreekse treinverbinding naar onafhankelijk Vlaanderen, en met de trein over de autostrade rijden, veroorzaakt veel schade zowel aan de weg als aan onze lokomotief.
Maar die waakzaamheid belet me niet om kritisch Vlaams-nationalist te blijven.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 januari 2008, 21:56   #23
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Inderdaad, ik lees nog wel wat op dit forum, maar ben te zeer gedegouteerd van wat er zich hier in deze onstaat allemaal voordoet..... onder toeziend oog van onze eigen Vlaamse politici. Zum kotzen.
En ik ga er idd. mijn slaap niet voor laten. Een grotere bende hypocrieten als deze bestaat niet.
En als ik dan lees hoe het met het vlaams bewustzijn van onze kartelvrienden gesteld is, wel dan gaat Belgiekske nog wel een héle tijd mee. Wel ze mogen het allemaal hebben. Mijn geloof in het VB met haar standvastig programma -no matter what - is alleen nog maar groter geworden. En voor de rest , salut en de kost. Ik kom later nog eens terug, zo rond eind maart, ge weet wel, dan....juist ja!
Uw reactie is te begrijpen, AVV, maar laat ons vooral niet vergeten dat het toch nog altijd om politiek gaat, nietwaar.

Hét ideale, dat zowat iedereen tevreden kan stellen, is daar eenvoudigweg niet in te vinden, noch van uw partij, noch van welkdanige andere.

En al zeker niet in dit artificiëel staatsbestel, waar er met zóveel totaal tegengestelde belangen rekening gehouden moet worden, dat het uiteindelijk resultaat altijd op niks trekt.

We kunnen ons daar zenuwachtig om maken, en er ietwat door gefrustreerd raken, maar het is inderdaad onzinnig en ongezond om er de slaap voor te laten.

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 3 januari 2008 om 21:57.
Hallebarde is offline  
Oud 3 januari 2008, 21:56   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waakzame zelfverzekerdheid.
In de wetenschap dat er geen rechtstreekse treinverbinding naar onafhankelijk Vlaanderen, en met de trein over de autostrade rijden, veroorzaakt veel schade zowel aan de weg als aan onze lokomotief.
Maar die waakzaamheid belet me niet om kritisch Vlaams-nationalist te blijven.
Als jij zegt zal het wel zo zijn.
Jij bent dan ook geen tamme, tooghangende Vlaming zoals al die anderen die er anders over denken dan jij, hé?
Oud 3 januari 2008, 22:00   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Schoofzak heeft idd nogal wat draadjes geopend die niet meteen op de grote gerustheid wijzen die hij laat uitschijnen. Misschien heeft hij de laatste tijd zelf wat teveel blootgestaan aan zatte toogpraat en overhaast getrokken conclusies van zenuwachtige Blokkers?
Knuppeltje, foei, foei! Hoe durf je zoiets denken, laat staan schrijven?
filosoof is offline  
Oud 3 januari 2008, 22:02   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Uw reactie is te begrijpen, AVV, maar laat ons vooral niet vergeten dat het toch nog altijd om politiek gaat, nietwaar.

Hét ideale, dat zowat iedereen tevreden kan stellen, is daar eenvoudigweg niet in te vinden, noch van uw partij, noch van welkdanige andere.

En al zeker niet in dit artificiëel staatsbestel, waar er met zóveel totaal tegengestelde belangen rekening gehouden moet worden, dat het uiteindelijk resultaat altijd op niks trekt.

We kunnen ons daar zenuwachtig om maken, en er ietwat door gefrustreerd raken, maar het is inderdaad onzinnig en ongezond om er de slaap voor te laten.
Je zult wel een extremer forum vinden, maar ik wijs het je niet

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2008 om 22:03.
filosoof is offline  
Oud 3 januari 2008, 22:08   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je zult wel een extremer forum vinden, maar ik wijs het je niet
http://site.kifkif.be/forum/
Oud 4 januari 2008, 09:07   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Hoe gaan ze dat oplossen ? Ik dacht dat er niet over onderhandeld wordt ?
Leterme heeft reeds honderd maal gezegd dat hij zijn woord gaat houden. Hoe krijgt hij dat aan een gerijmd met een regering Leterme I ?

Pasen valt einde maart. De eerste vervaldag BHV-procedure volgende week. Als je franstaligen wil dwingen tot een akkoord dan mag je zeker niet de stoom uit de ketel laten.
het woord wat een man spreekt is niet steeds het woord dat hij denkt!
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be