![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ik lees nog wel wat op dit forum, maar ben te zeer gedegouteerd van wat er zich hier in deze onstaat allemaal voordoet..... onder toeziend oog van onze eigen Vlaamse politici. Zum kotzen. En ik ga er idd. mijn slaap niet voor laten. Een grotere bende hypocrieten als deze bestaat niet. En als ik dan lees hoe het met het vlaams bewustzijn van onze kartelvrienden gesteld is, wel dan gaat Belgiekske nog wel een héle tijd mee. Wel ze mogen het allemaal hebben. Mijn geloof in het VB met haar standvastig programma -no matter what - is alleen nog maar groter geworden. En voor de rest , salut en de kost. Ik kom later nog eens terug, zo rond eind maart, ge weet wel, dan....juist ja!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de wetenschap dat er geen rechtstreekse treinverbinding naar onafhankelijk Vlaanderen, en met de trein over de autostrade rijden, veroorzaakt veel schade zowel aan de weg als aan onze lokomotief. Maar die waakzaamheid belet me niet om kritisch Vlaams-nationalist te blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hét ideale, dat zowat iedereen tevreden kan stellen, is daar eenvoudigweg niet in te vinden, noch van uw partij, noch van welkdanige andere. En al zeker niet in dit artificiëel staatsbestel, waar er met zóveel totaal tegengestelde belangen rekening gehouden moet worden, dat het uiteindelijk resultaat altijd op niks trekt. We kunnen ons daar zenuwachtig om maken, en er ietwat door gefrustreerd raken, maar het is inderdaad onzinnig en ongezond om er de slaap voor te laten. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 3 januari 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent dan ook geen tamme, tooghangende Vlaming zoals al die anderen die er anders over denken dan jij, hé?
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|