![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want volgens mij gebruiken ze mootools op dit forum om bepaalde javascripts te schrijven... en dat is de reden dat jullie die virusmelding krijgen. Zou ook enkel met IE zijn en McAffee dat er virusmeldingen zijn.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() IE en mcafee.
Als ik in IE mijn security op "high" zet is't probleem wel opgelost. Maar ja, dan kan ik ook geen flash enzo gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft voorlopig nog problemen met IE en MCAffee, maar de MCAffee zou in de loop van de komende week nieuwe DAT's ter beschikkign stellen, waadoor het probleem zou moeten zijn opgelost.
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |