![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Kan het rekruteren van moslims voor de antiterreurcel een oplossing bieden ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 4 januari 2008 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Méér dan 1.155.000 burgerslachtoffers en: http://www.costofwar.com Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2008 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2008 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beseft toch wel degelijk dat je hier racistische uitspraken aan het maken zijt. Ook deze: Citaat:
Waar jij en de meeste anderen hier op zinspeelt is dat degenen die willen infiltreren een ARABISCH UITERLIJK moeten hebben! niks meer en niks minder. Een gelovige moslim kan je die job niet geven wegens de onzekerheid of hij op het laatste nippertje de 72 hoeris niet zal verkiezen boven zijn maandelijks loonbriefke! En Allah weet het beter uiteindelijk. Degenen die volledig geschikt zijn voor die job zijn mensen die ethnisch uit die bevolkingsgroep komen, er liefst nog tussen zijn opgegroeid en dan uiteindelijk van die middeleeuwse ideologie zijn afgestapt en inzien hoe gevaarlijk die sekte is. Mensen zoals de Iraanse Ali Sina bijvoorbeeld. En ja er zullen er nog wel zijn, ook ondergedoken - net zoals de Nederlandse Ehsan Jami, want op afvalligheid staat letterlijk de doodstraf en familiaal gezien uitsluiting uit de leefgemeenschap OOK HIER. Zover staan jullie nu met al je hypocriete politiek correcte verhaaltjes! ----------------- En iets VOORKOMEN wil zeggen dat het NIET gebeurt. Er zijn effektief al verschillende geplande aanslagen voorkomen! Of geven jullie er misschien de voorkeur aan dat men wacht tot de bommen geplaatst zijn en dan pas optreedt vlak voor het GSM nummertje gedraaid wordt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal eens proberen in de brousse te infiltreren door mij voor te doen als een hutu of tutsi. Zouden ze dat daar grappig vinden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.belgium.be/eportal/applic...ge&docId=37966 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee kom ik terug op mijn eerste vraag : hoe kan je het zogenaamd RAS kenmerk van moslim ZIEN???? Of begrijpt U het woord "arabisch uiterlijk" niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat gezegd ? Neen dus. Misschien vergis ik mij, maar volgens mij zijn die niet dik gezaaid. En dan moet die nog beschikken over andere noodzakelijke competenties. Die antiterreurcel bestaat niet uit wijkagenten en champetters zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nergens beweerd dat de kandidaten dik gezaaid zouden zijn.
Ik beweer enkel dat het vooral NIET-moslims zullen moeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om geloofsredenen neem ik aan. Kijk Circe, dan is dit voor uw rekening. Als het iemand is die enkel teksten, webpagina's, moet vertalen maakt het volgens mij weinig uit. Voor de rest, als het iemand is die moet infiltreren gaat volgens mij de voorkeur naar iemand met een arabisch uiterlijk. Tante Zulma zou te veel opvallen mij dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een arabisch uiterlijk is echter niet hetzelfde als een MOSLIM. Waarom zegt U "om geloofsredenen neem ik aan".... wat dacht U dat islam was? Een popgroepje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 januari 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed ja. Je hebt gelijk. Voor mijn part iemand met een Arabisch uiterlijk. Momenteel kan dat uiterlijk nogal typerend zijn. Je zal maar een blanke zijn uit Cenraal-Afrika. Wat in het hoofd zit is uiteraard van ondergeschikt belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Doen de antiterreurdiensten hun job niet met een aanslag tot gevolg, dan zijn het amateurs. Doen de antiterreurdiensten hun job wel door het voorkomen van aanslagen dan zijn het fantasten die wilde geruchten de wereld insturen, want ja een aanslag, dakantochnie. Kritiek hebben op alles wat kan gebeuren, ontevreden zijn over elke mogelijke optie, dat zijn pas echte tekenen van de ware diepgaande verzuring. Ps Dan leeft het CGKR ook van racismegeruchten. Wat zien ze morgen weer op de 'Pfaffs' ? Pff... Laatst gewijzigd door Wimpeus : 11 januari 2008 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Het probleem is dat de échte terroristen zich verschuilen achter de de grote massa gematigde moslims,ze gaan er als het ware in op.
Het voorbeeld van de hoogopgeleide bommenleggers van Madrid en Londen spreekt boekdelen! Onopvallende,beleefde jongens die wat teruggetrokken leefden. Je kan ze niet meer herkennen en ze maken ook steeds meer en meer gebruik van het quasi anonieme internet. En dat is nu net het probleem,een man in een lang gewaad en met een lange baard doet geen vlieg kwaad en een man die hoge studies heeft gevolgd en perfect "westers"gekleed is blijkt een bommenlegger te zijn of een zelfmoord terrorist. Probeer het kaf van het koren maar eens te scheiden. Imho een zeer moeilijke en delicate zaak. Doe je als Staat niets en er gebeurd iets dan ga je nogal wat horen,doe je preventief wel iets dan ben je opeens Big Brother. Mvg groeten Patrick
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch grappig hoe duidelijk het wordt als je een paar woordjes verwisselt.
|
![]() |
![]() |