![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn allebei Vlaamsgezind, wat maakt het uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2de graad zijn broers, zussen, grootouders, kleinkinderen. Grootouders |________| |________| |________| |3_______| |________|2 |________| |________| Wouters's | tante___-_| ______Wouter's adoptieouders ____________| ____________| ____________|1 ____________| __________Wouter
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 5 januari 2008 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() inderdaad ik had het ook gelezen. Goh ja zulke zaken gebeuren wel eens. Het beste voorbeeld dat ik kan aanhalen is Guy Voorhofstadt die geloof ik een neef had die voor het VB opkwam. De verzuiling is niet meer zo hard als vroeger.
Als je zelfs ziet dat de dochter van Frank Van Hecke niet voor een onafhankelijk Vlaanderen kiest, dan is het duidelijk dat ze niet gebrainwasht werden en een eigen keuze hadden. Ann sofie Dewinter daarentegen is een echt model, ze prijkt al op verschillende affiches en is toevallig nog VB gezind ook. Gezien onze 38 uren week is onze vrije tijd beperkt en moeten we gaan voor hoogwaardige replies en geen gezever. Ik heb niet gans den dag de tijd om alles te lezen want geef toe groot is het hier zeker wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het niet toegelaten is moet èèn van die twee zwarten vertrekken he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Het is wel toegelaten(zie mijn vorige post). Een tante waarmee men in de tweede graad verwant is, is (tenzij via zware incest) onmogelijk.