![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Degrelle was toch Belgicist en royalist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nu is er eens een keer geen "voorzitter voor het leven" meer,en nu is het weer niet goed.... VB is toe aan wat omvormingen,zeker nu de buitenwereld een indruk krijgt van "prefectuurtjes" in de topregionen.Zulke dingen bestonden- of bestaan in andere partijen ook (ref: VLD,SpA..),en zijn nooit goed voor een partij..... De nieuwe voorzitter van VB,wie het ook zijn mag,heeft een ferme boterham klaarliggen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wij maar denken dat jij links bent.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat komt Feremans & co niet altijd even goed uit.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U Mon, U zou wel 'es gelijk kunnen hebben over de op til staande teloorgang van het blok. De Standaard berichtte deze week dat de heer Van Hecke een hotel geopend heeft in Kampala en getrouwd is met mevrouw Els De Temmerman. Wat een verbazingwekkende carrièrewendingen houden die blokkers toch voor ons in petto. Om van de cumulregeling niet te praten. De heer Van Hecke zou ook een oud voorzitter van de CVP zijn en zo zou mevrouw Morel sinds kort de functie van zwembaduitbaatster te Mortsel ambiëren. eerst mijn eigen vaneigens, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 januari 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag de naam van Leterme niet uitspreken. 4-dinges gaat dan door de rooie en wordt zot... hij vergeet er zijn poezie bij. Hij is net als straatrue aan het eind van zijn latijn en hij weet niet meer wat te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toen Vande Lanotte na een grote verkiezingsnederlaan ontslag nam als voorzitter.
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De mensen smachten naar diversificatie. Ik heb mijn actieterrein net voor de kerst - willens nillens - uitgebreid met de heren Vandeurzen en De Crem, alsook mevrouw Vervotte. Met vreugde kan ik U alvast meedelen dat ik dit weekeinde de aktie "Steun Jo" op getouw zette. "Steun Jo" valt nog het best te vergelijken met het vroegere Oostpriesterhulp (Werenfried Van Straten, waar hang jij uit?). Met "Steun Jo" plan ik de saucissenkermissen van het Vlaamse landsgedeelte af te schuimen teneinde de vestimentaire uitzet van de heer Vandeurzen uit te breiden op een gedurfde, maar desalniettemin elegante wijze. Dit laatste wordt in het geval van de heer Van deurzen niet makkelijk, toegegeven. De mensen die rondhangen op pensenkermissen worden verzocht om een comfortabel loszittend kledingsstuk te schenken. De aktie "Inge premier" loopt al sinds mevrouw Vervotte door begon te wegen op de communautaire onderhandelingen. Meer vindt U op www.ingeforpremier.be. Mevrouw Vervotte bevindt zich vooralsnog niet in pole position voor het premieschap, doch zij die het kunnen weten noemen haar een geloofwaardige runner-up. De aktie "Verpieterd, maar niet teneergeslagen" wil de kansarme jeugd tonen dat zelfs al beschikt men over ontoereikende fysieke conditie om aan de dienstplicht te voldoen, men toch de hoop niet mag opgeven. Onder auspiciën van De heer De Crem (getipt midvoor), plan ik om de voetbalpleintjes in de grootsteden aan te doen. Ik mag occasioneel de 'Falcon' van de heer De Crem gebruiken. In return, ronsel ik op educatief verantwoorde wijze kanonnenvlees voor Afghanistan. De slogan "Pieter en Karzai willen U" is wellicht iets te high-brow voor de onmiddellijke objectieven, doch bij gebrek aan beters ga ik hiermee de boer op vanaf begin februari. Celie Dehaene heeft beloofd de truitjes te wassen. De kick-off van aktie "octopus" was even uitgesteld verleden week, doch zal plaatsvinden nu dinsdag. Over operatie "octopus" is mij vanuit Ieper opgedragen niets te lekken. Afijn, officieus kan ik wel meedelen dat operatie "octopus" definitief de revival van het woord "quid" inluiden zal. Pol 'voor een lichte lunch ben ik uw man' Van den Driessche verzorgt de catering. Kwiet? U merkt, in zuid-west vlaanderen broebelen de initiatieven als vers gebottelde spa. insgelijks luchtbellend, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 januari 2008 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() een column voor virmiljoen in een vlaamse krant.
op pagina twee. nu!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet U Online,
Zelfs mevrouw Morel zou ik dit niet toe durven wensen. Horreur! pH, virmiljoen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien wil Humo 'm wel ?
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U Desiderius, Ik had mijn zinnen feitelijk al op Tertio gezet. In dubio, virmiljoen
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() U willen verkopen aan de kiezer als een bekend spuitwater merk, "spa rood" dat is humor! Als m'n in Nederland een spa rood besteld krijgt men geen mottige sos is een pint, maar een proper en deftig glas helder spuitwater.
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Valkeniers werd al getipt als nieuwe voorzitter voor de opkomst van LDD. Ervan uitgaande dat u speculeert op een verdere grote winst van LDD ten koste van het VB als motivatie voor Van Hecke om plaats te ruimen, lijkt mij uw argumentatie dan ook uiterst zwak. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 januari 2008 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze zouden aan de macht kunnen komen, volgens de tegenwoordige gang van zaken......
![]() |