![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Het is me de laatste tijd opgevallen hoe slecht het geschiedenisonderwijs in Belgie is.
De meeste Belgen weten niets/weinig van hun geschiedenis ,althans niet van de laatste 200 jaar. Om dit verbloemen praten ze het liefst over het Romeinse rijk of 1000 jaar terug. Wie zijn geschiedenis niet kent ,kan zich niet gedragen in het heden en heeft geen weet van zijn/haar toekomst. Dus ondanks het slechte onderwijs zijn jongeren toch nog opgevoed. Waarschijnlijk hebben ze dat zelf moeten doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 14 januari 2008 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() U bent zeker behoorlijk succesvol?
Laatst gewijzigd door Bhairav : 14 januari 2008 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfstandig student, d.w.z. alleenwonend, levend van een werkloosheidsuitkering (zonder sollicitatieplicht om een voltijds studieplan te kunnen volgen), woonachtig in een sociale woning (studio) in een van de marginaalste wijken van Antwerpen ('t Kiel), weliswaar met aanvulling van een studiefinanciering en een foraitaire maandelijkse bijdrage van mijn ouders (beiden gepensioneerd, een ex-schrijnwerker en een ex-verpleeghulp). Mijn sociale netwerk is zo goed als onbestaand wegens allerlei communicatiehandicaps (selectief mutisme). Mijn ex-werkgever heeft nog een schuld bij mij uitstaan van 1.875 euro die nooit betaald zal worden wegens failliet. Ik heb gelukkig nog wel wat geld gespaard bij gebrek aan dure hobby's. Ja, ik behoor echt wel tot de upper class... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() 4 jaar dagelijks onderzoek en het bezoeken van in totaal nu al 84 landen geeft je een ander beeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie gewoon naar het onderwijs kijkt ziet toch direct dat de ontplooiing van de jongeren wel het laatste is dat van belang is. Dronen klaarstomen voor de bedrijfswereld is al waar het 'onderwijs' nog voor staat.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() internationale.politieke connecties en aanverwanten en als je het zelf ook wil weten dan moet je maar wat dieper graven.Ik heb voorheen een securitybaan gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Als je na "4 jaar dagelijks onderzoek", dat blijkbaar voornamelijk steunt op mysterieuze "politieke connecties", met een zo ongefundeerd en onsamenhangend betoog naar buiten komt als het eerste bericht in deze draad, dan kan ik daar moeilijk van onder de indruk zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En ja, iemand die een security-baan had die weet natuurlijk alles over pedagogie, onderwijs, cultuur, psychologie, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |