Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2008, 10:31   #21
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Opstappen hoeft niet. Met een korte, dodelijke reactie de machtsverhoudingen omdraaien is veel efficiënter.

"U wilt blijkbaar zelf uw vragen beantwoorden. OK, dan zal ik zwijgen tot u uw visie uiteengezet hebt", of zoiets.
Is dat niet een beetje zoals in het communisme?
als de juiste vragen niet gestelt worden, stel je ze zelf?
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:34   #22
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Neen, in het communisme ging het van je "je stelt de vragen die op dat papier staan, of je kunt morgen je boeltje bijeenrapen in de kelders van het KGB-hoofdgebouw".

lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:36   #23
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Imbo is een ambtenaar. Elke pretentie om een "onafhankelijk" journalist te willen zijn is in haar geval bespottelijk. Ze wil kritisch overkomen maar doet in realiteit niets anders dan het discours van de heersende machten te verspreiden.

Een echt politicus laat zich zo'n gedrag niet welgevallen.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:40   #24
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Als ik de arrogantie zou hebben iets voor een paar honderdduizend toeschouwers te gaan doen, dan zou ik er zeker voor zorgen dat het perfect is. En onderbreken is niet 'haperen', het getuigt van een verregaande onbeschoftheid. Te vergelijken met de uwe, trouwens. Er is dus wel degelijk een groot probleem: de onbeschoftheid die op tv en op fora als dit dagelijkse kost is geworden, is typerend voor de verloedering alom. Dat komt natuurlijk door de afstandelijkheid van die media: mocht u 'zagevent' tegen mij zeggen face-to-face, dan stond u nu uw tanden van de vloer op te rapen.
Tuurlijk, we gaan de onbeschoftheid en de verloedering bestrijden door de mensen de tanden uit hun mond te slaan.
Oud 16 januari 2008, 10:50   #25
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Tuurlijk, we gaan de onbeschoftheid en de verloedering bestrijden door de mensen de tanden uit hun mond te slaan.
Quote van vorige pagina: "had u dan verwacht dat ik als een mak schaap zou accepteren dat de eerste de beste nitwit mij 'zagevent' noemt? Dat is het nu net: mochten politici op tv enige vastberadenheid vertonen en zo'n onbeschoft mens als Imbo een koekje van eigen deeg geven, dan waren het ook échte leiders waar niet mee te sollen viel. Voorlopig ken ik er zo geen in ons landje waar makheid blijkbaar de norm geworden is. Let wel: ik zal nooit als eerste onbeschoft zijn, daarvoor ben ik te welopgevoed".
Oud 16 januari 2008, 11:43   #26
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Leest iemand haar weblog?

Jongens toch.

Dat is dus een weblog op de VRT eh. De publieke zender van dit land eh.

Wat een hoop gezever dat dáár op staat.

http://multiblog.vrt.be/liesbethimbo/
En ze heeft het er dan nog zelf over 'gekakel' en 'laten uitspreken'. De video- of DVD-recorder staat zeker nooit aan ten huize Imbo, anders zou ze onpasselijk worden van haar eigen gekakel en onbeschoft onderbreekgedrag.
Oud 16 januari 2008, 11:44   #27
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die mevrouw is toch al een tijdje bezig 's morgens op de radio. Ik heb daar nog nooit klachten over gehoord?
daar interviewt ze ook politici.

Wablieft?

Kotsmisselijk word ik ervan...

En dat U er geen klachten over hoort, dat neem ik aan.. Ze sluiten alle kanalen af, waar men kritiek kan uitoefenen op onze kleuter vrt (radio/tv)...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 20:25   #28
Jukes
Parlementslid

Standaard

Vanavond blonk ze weer uit, ons Imbootje: ex-Volov CEO Peter Leyman, intussen ook ex-parlementair, werd tot 5 maal toe onderbroken door dit onbeschofte mens. Dat een zakenman als Leyman, die toch niks meer te zoeken heeft in de politiek, zich dit laat welgevallen, is hemeltergend. Onderbreken heeft in interviews nog nooit een pakkende one-liner of een primeur opgeleverd. Een dreigende stilte tussen wee vragen laten wél. Maar wat wil je, met knoeiers als Ex-Humo hoofdredacteur Kris Hoflack als baas: na diens komst bij Humo zag je ook daar de kwaliteit van het blad met sprongen achteruit gaan. Prutsers bij mekaar, hoe gezellig!
Oud 17 januari 2008, 21:14   #29
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vanavond blonk ze weer uit, ons Imbootje: ex-Volov CEO Peter Leyman, intussen ook ex-parlementair, werd tot 5 maal toe onderbroken door dit onbeschofte mens. Dat een zakenman als Leyman, die toch niks meer te zoeken heeft in de politiek, zich dit laat welgevallen, is hemeltergend. Onderbreken heeft in interviews nog nooit een pakkende one-liner of een primeur opgeleverd. Een dreigende stilte tussen wee vragen laten wél. Maar wat wil je, met knoeiers als Ex-Humo hoofdredacteur Kris Hoflack als baas: na diens komst bij Humo zag je ook daar de kwaliteit van het blad met sprongen achteruit gaan. Prutsers bij mekaar, hoe gezellig!
Onlangs je C4 gehad in een mediabedrijf?
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 21:24   #30
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik de arrogantie zou hebben iets voor een paar honderdduizend toeschouwers te gaan doen, dan zou ik er zeker voor zorgen dat het perfect is. En onderbreken is niet 'haperen', het getuigt van een verregaande onbeschoftheid. Te vergelijken met de uwe, trouwens. Er is dus wel degelijk een groot probleem: de onbeschoftheid die op tv en op fora als dit dagelijkse kost is geworden, is typerend voor de verloedering alom. Dat komt natuurlijk door de afstandelijkheid van die media: mocht u 'zagevent' tegen mij zeggen face-to-face, dan stond u nu uw tanden van de vloer op te rapen.
En u heeft het over verloedering en onbeschoftheid?
Oud 17 januari 2008, 21:33   #31
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
En u heeft het over verloedering en onbeschoftheid?
Zie response vijf posts hoger:
"had u dan verwacht dat ik als een mak schaap zou accepteren dat de eerste de beste nitwit mij 'zagevent' noemt? Dat is het nu net: mochten politici op tv enige vastberadenheid vertonen en zo'n onbeschoft mens als Imbo een koekje van eigen deeg geven, dan waren het ook échte leiders waar niet mee te sollen viel. Voorlopig ken ik er zo geen in ons landje waar makheid blijkbaar de norm geworden is. Let wel: ik zal nooit als eerste onbeschoft zijn, daarvoor ben ik te welopgevoed".

Laatst gewijzigd door Jukes : 17 januari 2008 om 21:33.
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 22:46   #32
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

http://nl.youtube.com/watch?v=NPr5IP...eature=related
van 2'15" tot 3'23"
Liesbeth is ruim overklast.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 23:03   #33
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mocht u 'zagevent' tegen mij zeggen face-to-face, dan stond u nu uw tanden van de vloer op te rapen.
Er wordt precies niet veel face-to-face kritiek op u gegeven.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be