![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dergelijke debatten moet men eigenlijk als publiekstrekkers in het begin van het jaar organiseren. Dit heeft geen enkele inhoudelijk meerwaarde voor een NSV'er.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Jouw mening, niet die van Antwerpen.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Welk nieuws heeft Filip Dewinter te melden over de islam? *geeuw*
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() R001 op de stadscampus?
Want ben daar niet echt thuis... Trouwens op de buitencampussen is er totaal geen propaganda van NSV en krijgt eigenlijk een heel slechte naam door allerhande extreem-linkse clubs die onder andere tegenbetogingen organiseren etc. Laatst gewijzigd door xrc : 18 januari 2008 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij kan ons misschien verrijken met zijn "mongolide" visie.
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms maken orthodoxe joden het slechte nieuws in Antwerpen. Uit De Morgen van vandaag 19 januari. Hitlers handlangers. "Ik had sinds enkele dagen een boek in mijn uitstalraam: Hitlers handlangers, van de hand van twee Nederlandse professoren. De titel alleen laat vermoeden dat het een kritisch boek was. Welke ander boek zou men overigens over die lui en hun leiders kunnen schrijven. Blijkbaar was dat niet voor iedereen duidelijk. Twee orthodoxe joden stapten mijn zaak binnen en spraken mij daarover aan. Ik probeerde hen uit te leggen dat het een kritisch historisch werk betrof, maar dat werd mij niet in dank afgenomen. Binnen de dertig seconden veranderde de toon en werd ik een walgelijk sujet genoemd en in duidelijke bewoordingen bedreigd. Op mijn voorstel om de politie erbij de halen werd negatief gereageerd en terwijl ze verdere bedreigingen uitten, verlieten ze de zaak. Ze zouden me aanklagen en voor de rechter dagen. Ik stelde nogmaals voor om de politie erbij dte halen maar ze verdwenen. Totaal overstuur belde ik de politie. Ik kreeg het advies om de 101 te bellen, die zouden er sneller bij zijn. Ondertussen stonden mijn belagers weer voor het uitstalraam en ik ging naar buiten om hen voor te stellen te wachten op de ordehandhaving, maar ook toen weigerden ze en haastten zich weg. Hun identiteit wilden ze niet vrijgeven. Wat later kwamen er twee agenten. Ze namen notitie van het incident en gaven me gelijk. Toch opperden ze voorzichtig om het boek misschien toch maar weg te nemen. Dat heb ik dan ook gedaan met een zeer bitter gevoel. Zover is het dus gekomen. Publiceert men een cartoon, dan staan de moslims daar; Zet men een totaal onschuldig boek in het uitstalraam, dan wordt men bedreigd. (door orthodoxe joden). Dit is onaanvaardbaar." HB, Antiquariaat, Antwerpen. Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sorry, maar dat kan je moeilijk een debat noemen. Je hebt twee sprekers en een zaal vol aanhangers van één van de twee. Dat is geen debat.
In normale omstandigheden zou Ergün Top Dewinter met gemak onder tafel praten, maar als Dewinter gerugsteund wordt door een zaal vol aanhangers staat al op voorhand vast wie het debat zal "winnen". Hoe onzinnig de dingen die Dewinter ook zegt, hij zal gehoor krijgen en de heer Top niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets tegen debatten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een publiek aangekondigt debat en de openingsposter zegt zelfs dat iedereen welkom is. Spijkers op laag water zoeken, that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, dat woordje betekent toch niets meer. Dat is al gebruikt tegen 99% van de bevolking en altijd met dat histerisch toontje. Dat woordje is totaal zinledig geworden en is van nul en generlei waarde meer. Je moet al diep in de PVDA propaganda zitten om het nog te durven gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter is een racist. Moeilijk is dat niet, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() En hoeveel niet-NSV'ers zijn er gewoonlijk op een NSV-debat? Juist ja.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |