![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doe verder en zie niet om... |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter geen zout in de wonde strooien, Seba.
Je weet even goed als ik dat Peter De Ryck niet kan tippen aan Rudy van Nespen. Rudy is een man van eer die aan zichzelf de hele wereld meent te herkennen. Dergelijke mensen komen nu eenmaal bedrogen uit in de politiek. De Ryck weet niet eens wat eergevoel is.
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Persoonlijk ben ik zwaar teleurgesteld met deze beslissing. Ik heb direct een mail naar onze lokale voorzitter gestuurd om te vragen wat er nu verder moet gebeuren. Ik ben zeer verontwaardigd om dit via de pers te weten te moeten komen en dit terwijl ik deel uitmaak van de raad van bestuur van één van de belangrijkste en actiefste lokale afdelingen van het Liberaal Appel. Ik zie de toekomst zeer somber in, maar ik geef de hoop niet op (voorlopig).
mvg
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Spendeer uw energie aan een betere zaak... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() Vivant -> VLD
geen lib.appèl ==> SoLiDe, het ENIGE positief alternatief! |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb zojuist een mail gehad van de voorzitter. Het Liberaal Appel blijft bestaan en kan perfect zowel financieel als politiek overleven en we wachten vol ongeduld af op de het ultieme examen van 2006, de gemeenteraadsverkiezingen.
mvg
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En gij gelooft nog dat foefelaar Beysen u in 2006 niet zal verlakken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() In een democratie beslist de kiezer. Het Liberaal Appel had zich gepromoot als het zogenaamd verstandig rechts alternatief voor het Vlaams Blok. De kiezer verkiest evenwel het origineel boven de kopie. Dat het Liberaal Appel een copie was van het Vlaams Blok, was misschien niet echt juist, maar door de domme zet van Beysen om ex-Blokkers uit te spelen kwam het wel zo over bij de kiezer.
De kiezer heeft het project Liberaal Appel en de ex-Vlaams Blokkers weggestemd. Al de rest is bijzaak en voer voor sensatiejagers, fantasten en tooghelden.
#33 | |
Minister-President
|
![]() LA'er,
In U herken ik mezelf. Ik bewonder U omdat U nog steeds wenst te geloven in het project Liberaal Appel. Maar laat U niet misleiden! Ik was gisteren aanwezig op de Raad van het Liberaal Appel. Ik heb gehoord en gezien en (verplicht) gezwegen. In ieder geval is Ward tot het besluit gekomen, niet onder invloed van het geld maar veeleer onder invloed van de weigering van het Blok om in kartel met het Liberaal Appel naar de komende verkiezingen te trekken. Het was zelfs te veel om een lijst in te dienen (zonder grote promoties) om de vaste kiezers te behouden! Dat getuigt mijns inziens van een absoluut gebrek aan politieke moed. Ik breng U een passage uit de nieuwjaarsspeech van Ward Beysen in herinnering: Citaat:
Ik heb lang in het Liberaal Appel geloofd, maar ik ben ook niet dom! Ward Beysen wil niet het Liberaal Appel uitbouwen, maar eerder een Vlaams Blok Plus. Dat was voor mij de brug te ver. Ik weiger waterdrager van het Blok te spelen. In ieder geval hoort U binnenkort meer van mij! |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beysen had minder aan zichzelf moeten denken en minder met zichzelf en zijn carrière bezig moeten zijn, maar ècht de rechtervleugel van de VLD moeten bewerken. Hij had serieus moeten praten met Coveliers, Dedecker e.a. Hij hoopte daarnaast ook -tevergeefs- stemmen te kunnen afpakken van het Vlaams Blok. Zijn programma ging ver in de richting van het Vlaams Blok en hij alludeerde erop in de slogans 'Verstandig Rechts' (waarbij het Vlaams Blok 'onverstandig' rechts is) en 'Laat uw denken niet Blokkeren' (laat u niet verleiden door het Blok). De weinige getrouwen zullen nu nog eens gedecimeerd worden. Over en uit... Er blijft voor die verweesden maar één alternatief: het Vlaams Blok. Of -hoe ongeloofwaardig ook- gaan ze toch terug naar de VLD?
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#36 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() 'k wil niet moeilijk doen, maar ik denk dat het LA, geblunderd heeft met die Denert van Kruibeke.
Die man is er persoonlijk verantwoordelijk voor dar de ring rond A'pen niet is gesloten en dus de oorzaak van de spreekwoordelijke files. De Antwerpenaars zijn dat niet vergeten. Hoe ze die er hebben kunnen bij nemen, heb ik nooit begrepen. Maar wie ben ik? |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kom om 14 maart eens naar Gent ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb net het Liberaal Appel verlaten omd�*t Ward teveel zijn eieren in de mand van het Blok wou leggen. Dan zou het dom zijn van het Blok om te denken dat ik me bij hen zou willen aansluiten! Het Vlaams Blok heeft in mijn ogen nog niks anders gedaan dan wantoestanden aanklagen, zonder er alternatieven voor aan te bieden of te werken aan het oplossen van die wantoestanden. Ik geloof in de mogelijkheid van het oprichten van een conservatieve partij, die NIET streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid. Tevens kan die conservatieve partij het alternatief vormen voor de controversiële partij, die het Blok nu eenmaal geworden is... |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat: