![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Bwah, ik schenk u literaire parels en gij trekt uw neus op. Typisch Belgisch zou Baudelaire vast en zeker zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() De Franse taal in België
Ze kennen geen Frans, niemand kent hier Frans, maar iedereen doet alsof hij geen Vlaams spreekt. Dat getuigt namelijk van goede smaak. Het bewijs dat ze heel goed Vlaams spreken, wordt geleverd door het feit dat ze hun bedienden in het Vlaams afsnauwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ah! Victor Joly heeft groot gelijk hun aan te raden om het Frans met rust te laten en weer op het Vlaams over te gaan. Maar het is alleen zo ongelukkig dat Joly verplicht is dat in het Frans te schrijven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, personeel wordt enkel afgesnauwd door parvenu's, niet door de werkelijke elite, want de laatsten zijn gedistingeerd en hebben een eeuwenlange ervaring om met personeel om te gaan. De nieuwe rijken niet. Maar ik laat me hier niet langer in. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ik ben trouwens geen flamingant, ik citeer één der grootste Franse dichters, nogmaals.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De huidige Brusselse elite zijn toch voornamelijk nazaten van die individuen, of was het niet zo dat 3 generaties reeds voldoende zijn om de familie zgn. te veredelen? Laatst gewijzigd door Paracelsus : 24 januari 2008 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |