![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() groen...(nie van planten he de kleur van de muren)
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt me weer vrolijk gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ja, altijd, maar deze keer was het fameus. En met reden ook, het ging niet zo heel vlot. Voldoende, hoop ik.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kamer is bereid vrouwvolk te ontvangen... de living niet
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het hier daarna weer gedichtjes regenen, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Trouwens, volgens mij kent die mij helemaal niet ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u het zich moest afvragen, de slaapkamer was ik aan het schilderen, maar ik heb geen zin om aan het plafond te beginnen, vandaar dat ik hier maar blijf kamperen. Geen idee waarom ik eigenlijk nog zou veranderen. Ik slaap hier veel beter.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Deur
-Een geweertje in de hoek, voor de show. -Een kast van 3 meter lang, daarop mijn stereoinstallatie. -Bed ergens tegen de muur -L-Bureau in't midden erges, naast de verwarming. -Dimlamp -4boxen -Een printer op een van die boxen. -Een gereedschapskoffer.
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Welke kamer?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schatkamer, gelieve dan ook alles in detail te vertellen:
De combinatie van de kluisdeur, welke soort camera's en waar, alle alarmsystemen en hun plaats, waar we op moeten letten, in detail beschreven waar elk atoompje ligt... ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 16 april 2009 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik woon in een fabriek van het manchestertype.
In de kleinste loft van twintig. Hoogste bouwlaag, geen bovenburen, geen binnenkijkers. M'n ruimte is lang en smal, ik woon dus hybried, half loft, half arbeiderswoning. Ik heb één gigantisch raam. Met als zicht, op het voorplan, de bowling, grote rode neon lichtletters, gevel van glas, ik kan er binnen kijken. En op de achtergrond, over het dak van de bowling, op driehonderd meter, de achterkant van het gotisch stadhuis en de imposante walburgistoren, 's nachts verlicht, m'n schemerlamp. Op het middenplan : bomen. Van waar ik slaap zie ik alleen bomen en lucht. M'n ruimte is ruim vier meter hoog. En strak. Witte wanden, bovenaan beton met zichtbaar gemaakte stalen balken. Nauwelijks bemeubeld. Ik noem het ' m'n kajuit '. Soms ook ' m'n cel '. Als van een kluizenaar. M'n oriëntatie is zuidwest. Bij winterzon heb ik 's namiddags een prachtig lijnenspel van schaduwen. In de zomer kan het tergend heet worden. Laatst gewijzigd door Knipp : 25 mei 2009 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zero opleiding en nul examens, kan je daar altijd wel een job met een minimum allure bietsen, mits enige rauwe intelligentie onder de kap. Tegenwoordig kan je overigens ook een diploma krijgen op basis van bewezen ervaring. Jammer dat zowat niemand een poging doet. Laatst gewijzigd door Knipp : 25 mei 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |