![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Hier zijn de Menapiërs
Ik zie dat er hier ook Vikings zitten, gegroet neven (en zuip zo veel niet) Gij mij nen tournee generale van iedereen Zijn er hier ook Romeinen om in de pan te hakken? ![]() Yéké, yéké nu nemen we al hun bezittingen over, we beginnen met de Vestaalse maagden en de fluitspeelsters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Talisker, geen water, geen ijs. Maar stoempt zo niet. Den toog is lang genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Oeioei, ik heb gezien dat de Romeinen zijn aangekomen
En mijn vuurspuwende draak is nog in haar winterslaap. Ik zal die mannen maar rap een vat mede trakteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Gij met uw groot bakkes ook. Zeg aan de Romeinen dat als ze binnen willen hun voeten proper moeten zijn.
Patron, nog nen talisker, subiet is 't weekend en ben ik weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() "Zijn er ook Romeinen?" En nog geen klein beetje ... 'k Heb daarnet een algemeen marsbevel gegeven aan het intelligentere deel van de troepen ginder ! GEDAAN met je te verstoppen! Zogezegd naar ibiza, mwoehaha, Menapisch mietje. ![]() Oef dat deed nu eens echt deugd zie, was al een tijdje geleden. ![]() Nu nog Nad Son of Hannibal erbij ... die zit ginder nog zijn laatste stuiptrekkingen uit te voeren ![]() The Big Bad Silverback
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn bakkes is groter dan Rome,
maar mijn gevleugelde draak is luier dan mijn schoonmoeder Ik bied de vredespijp aan; onze druïde zal er wel een toverdrankje indoen (chichi) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kennis van zichzelf is het begin van de wijsheid !! ![]() Citaat:
'k Ga dinsdag met de Vestaalse Maagdekensmaatschappij trouwens terug naar Roma, en er twee van mijn plaatselijke generaals optrommelen.
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach hier se,
Ik zie dat er twee verdwaalde schaapjes zijn aangeland: aan mijn linkerzijde de Romeinse legioenen (onder leiding van Silverback de grote), aan mijn rechterzijde de Menapische horden (met het grote opperhoofd MOLCO op kop). Misschien komen dadelijk nog de Carthaagse hulptroepen binnen onder leiding van nad soixante? Zijn er hier vrouwen op dit forum? Anders zal ik ze eens curieus maken: vanwaar komen deze posters? hehehehe, je moet al veel doen om dat uit mijn vege lijf te krijgen. Ik ga nu mijn slaapliedje oefenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() /\ meldt zich aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Hihihihi ikke op een politics-site????? De wonderen zijn voorwaar de wereld niet uit...
![]()
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() het lijkt hier wel heel politiek aan toe te gaan.
dus zo houden die polletiekers het klein prut bezig, met forumsessies enzo ... LOL gezaligd zijn de armen van geest ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Yucagira en makepeace zijn ook aangeland, het is precies een volksverhuizing.
Alcazar en Sabine, we zitten hier wel op een politiek forum, maar in deze thread mag er niet over politiek gesproken worden, remember, anders een tournee generale. Maar ik babbel eens graag tegen die politiekers, hier heb je tenminste nog eens de kans. Tournee generale, voor u een flesje Chardonnay Sabine, wat mag het zijn Chablis of een Pouilly Fumé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Vredig ligt ons Menapisch dorpje in de uitgestrekte Kempense bossen.
Ik bol het nog even af uit mijn paalwoning om er bij Tavernix ene te gaan pakken. Tussen het kreupelhout zie ik nog een schichtig everzwijn wegspringen, heeft die geluk zeg, of hij stond morgen op het menu. Tavernix voor mij een bakske Duvel jong en drinkt er ook ene, en geef alleman iets, en voor Sabine twee flessen Pouilly Fuissée, één om direct uit te drinken en één voor deze nacht. En het moet Fuissée zijn en niet Fumé he jong, want het is toch ikke die betaalt en ik heb de Lottix gewonnen. En nu ga ik nog een slaapliedje zingen se: [size=7]KEMPENLAND AAN DE DIETSE KROON T WORDT EEN FRISSE DUVEL[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Laat het smaken, Molco. Enne... doe niet wat ik niet zou doen: dan heb je nog ruimschoots keuze over
![]()
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Sorry, 'k ben dat spul hier nog niet gewoon zeker? Dat post dubbel zeg...
![]()
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() p.s. 'volksverhuizing' ? = voor me - noppes , eerder - bewuste keuze , voor één van de vele forums , alleen ik durfde evekes niet , nu -wel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |