![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() nog zo'n interessant weetje dat aansluit op dit. We raken nooit iets aan. De negatieve ladingen van de electronen van 2 verschillende voorwerpen (vb, mn vinger en de toetsen op dit klavier waar ik op typ) stoten mekaar af maar er is geen fysiek contact tussen de twee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je mensen gaat beginnen benaderen als lucht, wat nu al veel te vaak gebeurt, dan creeer je een wereld waarin de onverschilligheid nog wat meer zal toenemen en daar pas ik liever voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Macro en micro schaal lijken zo fel op mekaar. Ik heb in een ander draadje 2 foto's gepost van respectievelijk het heelal en nueronenverbindingen in de hersenen. Bijde plaatjes lijken als 2 druppels water op mekaar. Ook ben ik de laatste tijd vrij gefascineerd door plasma cosmologie wat ik recent heb ontdekt. Ook daar spelen ladingen tussen lichamen een heel grote rol. Voor mij is dit dus een tipje van de sluier in deze rare wereld van het extreem kleine en extreem grote. Niet echt een duidelijk antwoord he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() [quote=fox;3236080]Ik voel me nog altijd hetzelfde. Een mens van vlees en bloed. Wat de bouwsteentjes daarvan zijn interesseert me eigenlijk hoegenaamd niks en dat is ook compleet irrelevant.QUOTE]
Deze discussie lijkt me dan ook niet echt iets voor jou. (niet slecht bedoeld he) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 1 februari 2008 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kind in een baarmoeder denkt ook dat hij een koning is op de plaats waar hij bestaat ,maar eigelijk is de plaats waar hij bestaat kleiner dan een watermeloen !!!
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 1 februari 2008 om 16:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiek en God, als dat maar goed komt. Laat ons alvast bidden, poitiek is vrij transparant, God nog transparanter, zo blijkt volgens de kwantumboys. We weten niet eens wie we zelf zijn, zo blijkt nog maar eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() De wereld is dan wel leeg, maar toch weer vol ... bizar dus
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hussar : 27 april 2008 om 16:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() 'De rijstkorrel in het voetbalveld' blijft een beeld dat niet overeenstemt met de werkelijkheid maar enkel de verhoudingen weergeeft.
We zijn zelfs niet eens zeker van alle natuurkundige principes op sub-atomair niveau. En dat moet ook niet, en we zullen het ook nooit allemaal weten noch begrijpen. Of zoals Shakespeare het stelde: "There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy." |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |