![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo, heb je moeite aan te tonen waarop je je mening baseert?
Ibo; KLEINE MEISJES horen al helemaal geen hoofddoek te dragen en een universiteit heeft geen pedagogische taak toz studenten lijkt me,dus klopt je hele redenering gewoon niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Gisteren stond in de Gazet van Antwerpen de mening van Mohammed Chakkar, woordvoerder van het extreemrechtse Marokkaans Blok, over het verbod om religieuze symbolen te dragen tijdens de de uitoefening van een loketfunctie in een openbare dienst, het volgende: "Er vallen slachtoffers en de vrouwen die hun hoofddoek niet meer mogen dragen aan het loket, krijgen geen nazorg.."
Weeral koestert de de woordvoerder de extreemrechtse moslims zich lui in de slachtofferrol..alsof we die truck nog niet zouden doorhebben. Als die gehoofddoekte vrouwen, zoals extremist Cahakkar beweert, 'nazorg' nodig hebben, dan hebben die gehoofddoekten toch psychologische en psychiatrische problemen en dient die kopvod gewoon om hun psychiatrische problemen te verdoezelen. Chakkar bewijst met zijn uitspraak enkel dat die onevenwichtige en egocentrische gehoofddoekten een PSYCHIATRISCHE behandeling nodig hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heb je ergens verwijzingen naar "Marokkaans Blok" en de functie van Chakkar daarin? Een linkje volstaat. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2008 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder staat er nog dat, als ze een hoofddoek draagt ,dat die hoofddoek dan haar borsten moet bedekken. Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het klinkt een beetje als: Moslima's zonder burkini KUNNEN niet zwemmen. oftewel: Rokers kunnen niet vliegen of met de trein rijden of in openbare gebouwen staan... of tout court WERKEN. Raar genoeg vindt men in het laatste voorbeeld gewoon dat rokers even niet mogen roken ! Wat ik ook zo'n leuk zinnetje vond is: Citaat:
Waar gaan we naartoe mensen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 maart 2008 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() @Ibo10114
Het hoofddoekenverbod heeft tot nog toe enkel en alleen maar een separatistische gevolg gehad zoals een moslimvrouw is minderwaardig. Als iemand in een minirok op straat loopt mag ze da. Ze moet maar zelf weten of ze graag mensen naar haar hoort roepen of dat andere mannen er dwaze gedachten over hebben. Het stoort de mensen niet. En als een vrouw beslist een hoofddoek te dragen dan moet er ook respect aan gegeven worden. Dus als ik u goed begrijp is het ok dat meisjes van hier die normaal zomers gekleed gaan worden nageroepen en/of uitgescholden voor hoer...dat stoort de mensen niet ? Maar een moslima met hoofdoek daarentegen moet worden gerespecteerd ? Is het dat wat u bedoelt ???
Alles is relatief Laatst gewijzigd door Nimfris : 4 maart 2008 om 17:37. Reden: @Ibo10114 bijgevoegd |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Een moslima met hoofddoek, die zich dus verbergt, geeft aan dat ze EEN SEKSUEEL OBJECT IS DAT MOET WORDEN VERBORGEN....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat mij gewoon stoort is dat bepaalde mensen steeds meer eisen gaan stellen in een land dat niet het hunne is en nooit zal zijn, voorbeelden genoeg te vinden op dit forum... In wezen heeft Circe een punt : als ik in een moskee kom doe ik mijn schoenen uit en vraag niet om aparte varkensvlees-bbq-uurtjes tijdens het vrijdag gebed, ik blijf daar weg... Waarom zouden wij niet kunnen eisen dat er een apart uur komt in alle moskees waar we met schoenen aan en pint in de hand tot allah kunnen bidden ? Respect moet van 2 kanten komen, maar eerst van de bezoekende partij (vind ik vanuit mijn opvoeding)
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() @ Circe
Bon! mij niet gelaten. Elke hoofddoek die ik nu tegenkom zowel op straat en zéker in functie zal nu door mij worden toegeroepen: "hey hoer! uw moeder is ook een hoer" ze moet dat zelf maar weten. En als ze respect wil hebben dan moet ze maar een minirok dragen! Ik bedoelde dat er geen antwoord meer komt op jou uitspraak ![]()
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik denk dat ze schrik krijgen dat al die rokers die nu niet meer kunnen werken, allemaal dop gaan krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |