![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Als er twijfel is over een belangrijk onderwerp als gezondheid hoor ik graag de twee kanten.
Ik weet helaas uit de praktijk dat de farmaceutische industrie agresieve verkoopsmethoden hanteert en heel sterk uit winstbejag handelt. Er loopt momenteel een proces tegen de firma die het 'baarmhkanker' vaccin wil verkopen in NL . Zij schonden de wetgeving dat er geen reklame gemaakt mag worden voor medicijnen. Er zijn vele sites te vinden zoals deze. Het valt me ook op de laatste jaren dat jonge kinderen soms heel uitzonderlijke ziektes krijgen die heel moeilijk genezen. Zou dat kunnen zijn doordat het imuumsysteem te weinig oefening heeft zonder ziektes die ze nog moeten bestrijden als de mazelen en de Bof ? Ziek zijn is trouwens heel fijn als kind . Een ziek kind verzorgen ook. http://www.vaccinationdebate.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Babylonia, lees dan ooks eens dit artikel op de website van Skepp.
http://www.skepp.be/nieuws/vaccinere...elijke-dwazen/
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ondanks adept van vaccins vind ik de uitspraak van de rechter erover.
vaccineren is een kwestie van grote getallen. Als je 99% vaccineert is een ziekte quasi uitegeroeid te beschouwen. De kans dat een zieke een andere bestemet is dus 1%... |
![]() |
![]() |