Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2004, 23:12   #21
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ik veroordeel nergens de ganse allochtone gemeenschap voor deze feiten. Maar ik zie ook nooit een afwijzende houding van hun kant voor de criminele feiten van hun kroost. En in zekere mate dragen ze een groot deel van de verantwoordelijkheid dat zulke dingen gebeuren. Hoe vaak zie ik hier niet allochtone kinderen van nog geen 14 jaar 's nachts op straat lopen. Ik hoef u er ook niet bij te vertellen hoe ze zich gedragen en wat ze zo allemaal uitvreten. De rest van uw verhaaltje over priesters en pedofielen doet allemaal niks terzake en het verklaart ook nog niet waarom de media enige selectiviteit aan de dag legt in hun berichtgeving.
Het feit dat de allochtone gemeenschap deze daden NOOIT bekritiseert, betekent gewoon dat zowat 95% tot 99% van alle islamieten die zich op ons grondgebied bevinden krapuul en uitschot is dat goedkeurt wat hun addergebroed met ons en onze goederen uitvreet.

Wij hebben hier het schuim der aarde binnengehaald.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 23:29   #22
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

99% maar??
Allez gij.
Ik denk dat je veel onder de werkelijke percentage zit........
Nad60 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 00:03   #23
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

filosoof schreef:
Citaat:
misdadigheid in 90% van alle gevallen allochtonen ??? D�*�*r geraakte zelfs Van San niet: Zelfs het VB durft dergelijke leugens niet op papier zetten: jij moet wel over je eigen statistieken beschikken, want behalve VB en VBJ-lawaai zal je dat cijfer nergens vinden
Bronnen vermelden dus...
Dat cijfer heb ik niet uit mijn duim gezogen maar stond vermeld op DemoCrates.net waar ik de tekst heb overgenomen. Blijkbaar is het in Nederland voorlopig al erger gesteld dan bij ons. Trouwens volgens Brice De Ruyver is tachtig procent van de Belgische straatcriminaliteit toe te schrijven aan allochtonen.
Leugens?
Oud 8 maart 2004, 00:07   #24
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Ik veroordeel nergens de ganse allochtone gemeenschap voor deze feiten. Maar ik zie ook nooit een afwijzende houding van hun kant voor de criminele feiten van hun kroost. En in zekere mate dragen ze een groot deel van de verantwoordelijkheid dat zulke dingen gebeuren. Hoe vaak zie ik hier niet allochtone kinderen van nog geen 14 jaar 's nachts op straat lopen. Ik hoef u er ook niet bij te vertellen hoe ze zich gedragen en wat ze zo allemaal uitvreten. De rest van uw verhaaltje over priesters en pedofielen doet allemaal niks terzake en het verklaart ook nog niet waarom de media enige selectiviteit aan de dag legt in hun berichtgeving.
Het feit dat de allochtone gemeenschap deze daden NOOIT bekritiseert, betekent gewoon dat zowat 95% tot 99% van alle islamieten die zich op ons grondgebied bevinden krapuul en uitschot is dat goedkeurt wat hun addergebroed met ons en onze goederen uitvreet.

Wij hebben hier het schuim der aarde binnengehaald.
Uit die jongeren moet de volgende generatie allochtonen komen. Welk addergebroed gaat daaruit gekweekt worden?
Oud 8 maart 2004, 09:58   #25
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit die jongeren moet de volgende generatie allochtonen komen. Welk addergebroed gaat daaruit gekweekt worden?
Wat voor een gefrustreerde angstige getraumatiseerde psychopathen gaan er uit fascistische losers als jij komen?

Sinds wanneer is dit forum een racistisch propaganda-board geworden trouwens? Ik vind dat hier tegenwoordig wreed misbruik wordt gemaakt van dit forum voor allerhande extreem rechtse provocaties.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 11:40   #26
Weisse Wolf
Minister

Standaard

nerdinajar schreef:
Citaat:
Wat voor een gefrustreerde angstige getraumatiseerde psychopathen gaan er uit fascistische losers als jij komen?
Alvast geen linkse klootzak zoals jij.
Oud 8 maart 2004, 11:57   #27
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Heb jij weet van autochtone jongerenbendes die zich hieraan schuldig maken? Is het mijn schuld dat het steeds om Marokkanen gaat en dat ze steeds driester te werk gaan? Ons word steeds verweten dat we racisten zijn terwijl de echte racisten de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren. Een bende lafaards, voelen zich steeds sterk als ze in groep zijn. Eenmaal alleen komt de ware aard boven.
Je haalt enkele misdadigers aan, en daarop wil je een ganse bevolkingsgroep beoordelen: ALLE BELGEN ZIJN PEDOFIELEN want Dutroux en Sainte Ode en een aantal priesters-leraars.. is een even belachelijk vervalste argumentatie, maar is het mijn schuld dat de pedofielen de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren hier altijd Belgen zijn . Is dat dan de ware belgische aard
Ego filo, het enige wat ik nu nog van je vraag is dat je mij eens kunt uitleggen hoe dat hij de bevolkingsgroep beoordeeld? Dit is mij echt een raadsel. En leg me ook eens uit indien hij zelf zegt dat dit niet het geval is waarom zeg je dan nog dat hij het doet?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 12:44   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Prachtig Filosoof,

Citaat:
Je haalt enkele misdadigers aan, en daarop wil je een ganse bevolkingsgroep beoordelen: ALLE BELGEN ZIJN PEDOFIELEN want Dutroux en Sainte Ode en een aantal priesters-leraars.. is een even belachelijk vervalste argumentatie, maar is het mijn schuld dat de pedofielen de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren hier altijd Belgen zijn . Is dat dan de ware belgische aard

het verschil met Wolfs opmerking
Citaat:
Heb jij weet van autochtone jongerenbendes die zich hieraan schuldig maken? Is het mijn schuld dat het steeds om Marokkanen gaat en dat ze steeds driester te werk gaan? Ons word steeds verweten dat we racisten zijn terwijl de echte racisten de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren. Een bende lafaards, voelen zich steeds sterk als ze in groep zijn. Eenmaal alleen komt de ware aard boven.
Is maar klein hoor. Het verschil zit 'm in de verdediging van de [size=1]vermeende[/size] misdaden, en het niet afkeuren.
We hebben een Belgische pedofiel, of hofleverancier- daar zijn we dus nog niet aan uit- die betrapt is op heterdaad.
Resultaat is een massale veroordeling van die man, en zelfs brave burgers bedenken gruwelijke martelingen om die kerel te bestraffen. Massale volksopkomst om de politiek eens duidelijk te maken dan zakkenvullen en corruptie niet samengaan met een rechtschapen staat.

Maar indien een allochtoon- bij voorkeur met een bepaalde godsdienst of afkomst, dan zien we enkele personen een mirade aan excuses en vergoeilijkingen spuien.En da's dan nog alleen maar op een forummetje met een paar 10 tallen regelmatige posters .Ook onder de politici zitten er knuffelaars, en die hebben meer te vertellen dan de nuchteren of de haatdragenden.
Oud 8 maart 2004, 13:16   #29
snofla
Banneling

Standaard

Inderdaad, Maddox. Trouwens, in verband met het neerschieten van een Marokkaanse ganster bij de overval op de Mechelse MacDonalds: de reaktie van de vader(natuurlijk wel ingegeven door het AEL) op T.V. kon moeilijk ongepaster: weer was het de politie die in de fout was gegaan, zijn zoon was een brave, nette jongen. Nu begrijp ik wel de smart van deze vader om zijn gedode zoon, maar dat is iets dat je privé moet verwerken met je gezin en vrienden, en niet en public. Want daardoor wordt de Marokkaanse gemeenschap weer een beetje meer gestigmatiseerd. Ze doen het hun eigen aan, begrijpen ze dat dan niet?
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 18:43   #30
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de islamieten is dit een religieuze plicht en daad filosoof. Zij voeren immers een heilige oorlog tegen het Westen. Sommige doen het met vliegtuigen die ze kapen en te pletter laten storten op onze gebouwen. De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen. De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten. Met het geld dat ze zo buit maken, de "Anfaal", worden hun kassen gespekt om de heilige oorlog tegen ons op een nog efficiëntere manier uit te voeren.

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dit kan je niet menen man, zeg me aub dat dit ironisch bedoeld is, ik kom niet meer bij
Oud 8 maart 2004, 19:46   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Mass13
Darwin gaat ervan uit dat de meeste, indien niet alle moslims echte goede moslims zijn, die de koran als levensleidraad hebben, en als dat zo zou zijn, heeft ie geen millimeter gelogen of overdreven.

Ik ga er ondertussen van uit dat de meesten die zich hier hardop moslim noemen hypocrieten zijn.Die alleen de leuke stukjes Koran willen zien uitgesproken worden, of in het minder positieve geval , de reden en vergoeilijking voor de daden die sociaal niet aanvaard zijn.

En de grote hoop allochtonen die potentieel moslim zijn, die leven een rustig leven zoals de meesten van ons, zelfs de grootste VB voor of tegenstanders.
Oud 8 maart 2004, 22:09   #32
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mass13
Citaat:
Voor de islamieten is dit een religieuze plicht en daad filosoof. Zij voeren immers een heilige oorlog tegen het Westen. Sommige doen het met vliegtuigen die ze kapen en te pletter laten storten op onze gebouwen. De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen. De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten. Met het geld dat ze zo buit maken, de "Anfaal", worden hun kassen gespekt om de heilige oorlog tegen ons op een nog efficiëntere manier uit te voeren.

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dit kan je niet menen man, zeg me aub dat dit ironisch bedoeld is, ik kom niet meer bij
Proficiat met uw eerste posting.
Geen argumenten om zijn beweringen te ontkrachten
Oud 8 maart 2004, 23:25   #33
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de islamieten is dit een religieuze plicht en daad filosoof.
bewijs graag.

Citaat:
Zij voeren immers een heilige oorlog tegen het Westen.
waar is de oorlog aan de gang in het westen?

Citaat:
De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen.
psychologisch en impliciet, 2 termen die elkaar dik tegenspreken...

Citaat:
De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten.
1 op de 5 vrouwen in belgie krijgen elke dag pak slaag van hun man, dat zijn 2 miljoen vrouwen, trek daar de 120.000 marokkaanse vrouwen (als jullie moslim zeggen dan bedoelen jullie marokkanen) ervan af, blijft nog over 1.880.000 westerse vrouwen?

Citaat:
Met het geld dat ze zo buit maken, de "Anfaal", worden hun kassen gespekt om de heilige oorlog tegen ons op een nog efficiëntere manier uit te voeren
Geef ons een financieel uitgewerkte berekening van uw "efficiente" heilige oorlogsvoering van het geld dat uit de sjakosjes komen...[/quote]
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 23:59   #34
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt.
Heeft er al eens iemand stilgestaan bij hoe het slachtoffer zich moet voelen nu?

Zulke daden zijn niet meer het gevolg van een plotse opwelling. Hier zit weer een reusachtige voorgeschiedenis aan vast. Dat voel je met alles aan.

Dit is een zoveelste poging om ons Europeanen op de meest extreme manier te trachten te vernederen en te kwetsen. Een boodschap in de zin van :

"Kijk eens stelletje lummels, jullie zijn niet eens in staat om jullie eigen vrouwen te beschermen. Kijk eens als wij willen verkrachten we jullie vrouwen en snijden hun vagina aan stukken. En nog doen jullie niets. Straks nemen wij één van jullie vuile kankerhoeren en snijen ze gewoon open en gooien we ze daarna te vreten voor de honden en de raven. Bende laffe kloothommels!"

Wij krijgen gewoon wat we verdienen. Zolang we ons hiertegen niet verzetten zolang zullen de barbaren van over de Middellandse Zee ons blijven terroriseren.
Darwin,
Als het is zoals jij beschrijft
En jij voelt dat aan, dan k�*n het niet anders, of je bent zélf moslim of je projecteert een gevoel... (een frustratie?)
Als...
Als..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 00:19   #35
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe we het ook wenden of keren, hoe zeer we ook proberen om over andere zaken te praten, het schijnt niet te mogen lukken. Om de een of andere reden komen Marokkanen altijd in het nieuws en ook altijd negatief. Hoewel de landelijke media hun uiterste best doen om bij misdrijven de etnische identiteit van daders achterwege te laten, blijkt bij wat nader onderzoek dat het in 90% van alle gevallen om allochtonen (al dan niet van Marokkaanse afkomst) gaat.

Nu had ik eigenlijk mijn column willen schrijven over de aardbeving in Marokko en de gratis vliegtickets die gemeenten zoals Den Haag en Rotterdam aan Marokkaanse bijstandstrekkers wil geven om aldaar hun familie te kunnen gaan helpen.

Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt. Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans dus. De afkomst van de daders werd niet vermeld. Maar bij het lezen van dergelijke gruweldaden denk je ondertussen bijna automatisch dat het wel weer om allochtonen zal gaan. Dus klim je in de telefoon om de politie in Alkmaar te bellen en het blijkt dan inderdaad weer om Marokkanen te gaan. Ik zeg met nadruk ‘weer’, omdat jongeren van Marokkaanse afkomst nu eenmaal bekend staan om het feit dat zij Nederlandse vrouwen en meisjes zo mogen benaderen en mishandelen, want het zijn toch maar hoeren.

Ik neem het de Telegraaf in deze erg kwalijk dat de etnische afkomst van de daders niet wordt vermeld, omdat het wel degelijk relevant is bij zo’n misdrijf. Er zijn namelijk geen autochtonen die Nederlandse vrouwen groepsgewijs verkrachten en vervolgens met een mes bewerken. Dát zou pas wel nieuws zijn en als dat inderdaad het geval zou zijn geweest, dan geef ik u op een briefje dat men er zeker bij zou hebben gezegd dat het ging om autochtone daders. Te veel ‘journalisten’ bij de Telegraaf hebben het boekje “Horen, zien en schrijven” van de NVJ gelezen en zijn er zwaar van onder de indruk geraakt. Maar nee, we nemen de Marokkaanse gemeenschap weer in bescherming. Ze hebben het al zo moeilijk, zeker gezien de aardbeving die het noorden van Marokko zo zwaar heeft getroffen.

Bron: DemoCrates.net
Welp,
ik ging eens kijken op die link
dit is het eerste dat ik er vond:

Citaat:
Ik stel voor om weer een echte WEHRMACHT op te richten!!

Kunnen wij mooi als militie de godvergeten buitenlanders ff goed de les lezen en meteen laten merken dat er met de WEHRMACHT NIET TE SPOTTEN VALT!!

GOD VERGEEFT, DE SD EN DE WAFFEN SS NIET!!!

en dit het tweede:
Citaat:
door Moedeloos... op 05 Mar 2004 18:39
't Is te hopen voor de ferme jongens stoere achterladers eh! knapen natuurlijk van de SS en SD dat de Allerhoogste ze inderdaad vergeeft...

Gefeliciteerd, nu we de aard van je bronnen kennen wordt het beeld dat we van jou kunnen hebben nog wat scherper en duidelijker...
Oud 9 maart 2004, 00:51   #36
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoe we het ook wenden of keren, hoe zeer we ook proberen om over andere zaken te praten, het schijnt niet te mogen lukken. Om de een of andere reden komen Marokkanen altijd in het nieuws en ook altijd negatief. Hoewel de landelijke media hun uiterste best doen om bij misdrijven de etnische identiteit van daders achterwege te laten, blijkt bij wat nader onderzoek dat het in 90% van alle gevallen om allochtonen (al dan niet van Marokkaanse afkomst) gaat.

Nu had ik eigenlijk mijn column willen schrijven over de aardbeving in Marokko en de gratis vliegtickets die gemeenten zoals Den Haag en Rotterdam aan Marokkaanse bijstandstrekkers wil geven om aldaar hun familie te kunnen gaan helpen.

Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt. Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans dus. De afkomst van de daders werd niet vermeld. Maar bij het lezen van dergelijke gruweldaden denk je ondertussen bijna automatisch dat het wel weer om allochtonen zal gaan. Dus klim je in de telefoon om de politie in Alkmaar te bellen en het blijkt dan inderdaad weer om Marokkanen te gaan. Ik zeg met nadruk ‘weer’, omdat jongeren van Marokkaanse afkomst nu eenmaal bekend staan om het feit dat zij Nederlandse vrouwen en meisjes zo mogen benaderen en mishandelen, want het zijn toch maar hoeren.

Ik neem het de Telegraaf in deze erg kwalijk dat de etnische afkomst van de daders niet wordt vermeld, omdat het wel degelijk relevant is bij zo’n misdrijf. Er zijn namelijk geen autochtonen die Nederlandse vrouwen groepsgewijs verkrachten en vervolgens met een mes bewerken. Dát zou pas wel nieuws zijn en als dat inderdaad het geval zou zijn geweest, dan geef ik u op een briefje dat men er zeker bij zou hebben gezegd dat het ging om autochtone daders. Te veel ‘journalisten’ bij de Telegraaf hebben het boekje “Horen, zien en schrijven” van de NVJ gelezen en zijn er zwaar van onder de indruk geraakt. Maar nee, we nemen de Marokkaanse gemeenschap weer in bescherming. Ze hebben het al zo moeilijk, zeker gezien de aardbeving die het noorden van Marokko zo zwaar heeft getroffen.

Bron: DemoCrates.net
Welp,

Citaat:

Kunnen wij mooi als militie de godvergeten buitenlanders ff goed de les lezen en meteen laten merken dat er met de WEHRMACHT NIET TE SPOTTEN VALT!!

en dit het tweede:
Citaat:
't Is te hopen voor de ferme jongens stoere achterladers eh! knapen natuurlijk van de SS en SD dat de Allerhoogste ze inderdaad vergeeft...

Gefeliciteerd, nu we de aard van je bronnen kennen wordt het beeld dat we van jou kunnen hebben nog wat scherper en duidelijker...
Bompa, iedereen is er vrij van te posten wat hij wil en dat er enkele verdwaalde Nederlandse neo nazi's aan het werk zijn is toch mijn schuld niet? Dat is hetzelfde als mij verdenken van fascisme omdat een zekere Guderian of een herr fritz hier op dit forum post.
Magere poging inspector morse. 8)
Oud 9 maart 2004, 01:03   #37
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Welp,

Quote:

en dit het tweede:
Quote:

Citaat:
Bompa, iedereen is er vrij van te posten wat hij wil en dat er enkele verdwaalde Nederlandse neo nazi's aan het werk zijn is toch mijn schuld niet? Dat is hetzelfde als mij verdenken van fascisme omdat een zekere Guderian of een herr fritz hier op dit forum post.
Voor jou zijn je eigen comments al voldoende om een idee over je "gedachten"wereld te krijgen, HELAAS
Oud 9 maart 2004, 01:18   #38
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Bompa schreef:
Citaat:
Voor jou zijn je eigen comments al voldoende om een idee over je "gedachten"wereld te krijgen
Daar dienen ze ook voor hé slimmeke.
Citaat:
HELAAS
Oud 9 maart 2004, 03:39   #39
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Proficiat met uw eerste posting.
Dank u wel beste

Citaat:
Geen argumenten om zijn beweringen te ontkrachten
Ah oeps, hij meende dus echt wat hij schreef

Wel euh, ik voel nergens de drang om vrouwen te verkrachten, om mensen te beroven, om het krapuul uit te hangen, om vliegtuigen in gebouwen te laten vliegen etc.

Waarschijnlijk telt mijn eigen ervaring en die van mijn hele vriendenkring niet voor jou, laat me koud hoor

Ik lijk wel gek om hierop te antwoorden
Oud 9 maart 2004, 09:56   #40
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen.
psychologisch en impliciet, 2 termen die elkaar dik tegenspreken...

Citaat:
De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten.
1 op de 5 vrouwen in belgie krijgen elke dag pak slaag van hun man, dat zijn 2 miljoen vrouwen, trek daar de 120.000 marokkaanse vrouwen (als jullie moslim zeggen dan bedoelen jullie marokkanen) ervan af, blijft nog over 1.880.000 westers vrouwen[/quote]

Waarom zouden 'psychologisch' en 'impliciet' mekaar tegenspreken, ik denk eerder het tegendeel. Psychologie werkt zeer veel met impliciete betekenissen, gevoelens, emoties edm...

En volgens uw berekening leven er alleen vrouwen in België! Want als 1 op de 5 vrouwen, een groep van twee miljoen vormen, dan bedraagt de volledige vrouwenpopulatie in België tien miljoen. Maar er zijn maar een goeie tien miljoen Belgen
Leg d�*t eens uit, makker. Uw cijfers zijn blijkbaar vrije improvisatie van uwentwege, niet
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be