![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier het schuim der aarde binnengehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() 99% maar??
Allez gij. Ik denk dat je veel onder de werkelijke percentage zit........ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() filosoof schreef:
Citaat:
Leugens? ![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is dit forum een racistisch propaganda-board geworden trouwens? Ik vind dat hier tegenwoordig wreed misbruik wordt gemaakt van dit forum voor allerhande extreem rechtse provocaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() nerdinajar schreef:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig Filosoof,
Citaat:
het verschil met Wolfs opmerking Citaat:
We hebben een Belgische pedofiel, of hofleverancier- daar zijn we dus nog niet aan uit- die betrapt is op heterdaad. Resultaat is een massale veroordeling van die man, en zelfs brave burgers bedenken gruwelijke martelingen om die kerel te bestraffen. Massale volksopkomst om de politiek eens duidelijk te maken dan zakkenvullen en corruptie niet samengaan met een rechtschapen staat. Maar indien een allochtoon- bij voorkeur met een bepaalde godsdienst of afkomst, dan zien we enkele personen een mirade aan excuses en vergoeilijkingen spuien.En da's dan nog alleen maar op een forummetje met een paar 10 tallen regelmatige posters .Ook onder de politici zitten er knuffelaars, en die hebben meer te vertellen dan de nuchteren of de haatdragenden.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Maddox. Trouwens, in verband met het neerschieten van een Marokkaanse ganster bij de overval op de Mechelse MacDonalds: de reaktie van de vader(natuurlijk wel ingegeven door het AEL) op T.V. kon moeilijk ongepaster: weer was het de politie die in de fout was gegaan, zijn zoon was een brave, nette jongen. Nu begrijp ik wel de smart van deze vader om zijn gedode zoon, maar dat is iets dat je privé moet verwerken met je gezin en vrienden, en niet en public. Want daardoor wordt de Marokkaanse gemeenschap weer een beetje meer gestigmatiseerd. Ze doen het hun eigen aan, begrijpen ze dat dan niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ![]() Dit kan je niet menen man, zeg me aub dat dit ironisch bedoeld is, ik kom niet meer bij ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mass13
Darwin gaat ervan uit dat de meeste, indien niet alle moslims echte goede moslims zijn, die de koran als levensleidraad hebben, en als dat zo zou zijn, heeft ie geen millimeter gelogen of overdreven. Ik ga er ondertussen van uit dat de meesten die zich hier hardop moslim noemen hypocrieten zijn.Die alleen de leuke stukjes Koran willen zien uitgesproken worden, of in het minder positieve geval , de reden en vergoeilijking voor de daden die sociaal niet aanvaard zijn. En de grote hoop allochtonen die potentieel moslim zijn, die leven een rustig leven zoals de meesten van ons, zelfs de grootste VB voor of tegenstanders.
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Geen argumenten om zijn beweringen te ontkrachten ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het is zoals jij beschrijft En jij voelt dat aan, dan k�*n het niet anders, of je bent zélf moslim ![]() Als... Als.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ging eens kijken op die link dit is het eerste dat ik er vond: Citaat:
![]() en dit het tweede: Citaat:
![]() Gefeliciteerd, nu we de aard van je bronnen kennen wordt het beeld dat we van jou kunnen hebben nog wat scherper en duidelijker... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Magere poging inspector morse. 8)
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Bompa schreef:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Wel euh, ik voel nergens de drang om vrouwen te verkrachten, om mensen te beroven, om het krapuul uit te hangen, om vliegtuigen in gebouwen te laten vliegen etc. Waarschijnlijk telt mijn eigen ervaring en die van mijn hele vriendenkring niet voor jou, laat me koud hoor ![]() Ik lijk wel gek om hierop te antwoorden ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zouden 'psychologisch' en 'impliciet' mekaar tegenspreken, ik denk eerder het tegendeel. Psychologie werkt zeer veel met impliciete betekenissen, gevoelens, emoties edm... En volgens uw berekening leven er alleen vrouwen in België! Want als 1 op de 5 vrouwen, een groep van twee miljoen vormen, dan bedraagt de volledige vrouwenpopulatie in België tien miljoen. Maar er zijn maar een goeie tien miljoen Belgen ![]() ![]() ![]() Leg d�*t eens uit, makker. Uw cijfers zijn blijkbaar vrije improvisatie van uwentwege, niet ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |