![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Staatssecretaris
|
Laat me het toch nog eens proberen: Mohammed zag in het slavendom inderdaad een goede leerschool voor de Islam (wat onderwerping betekent). Bij wijding van christelijke bischoppen werpen die zich al iets vrijwilliger op de grond als teken van een vergelijkbaar respect voor de Paus, of zijn vertegenwoordiger God. De tika die het derde oog van de boeda vishnu aangeeft, is ook al tegelijk een dominerende voet, dacht ik, maar niet echt een van een medemens.
Toen de nazi Bush laatst echter zijn voet op de hedendaagse Duitsers zette, met het bevel een soort van plicht te gaan vervullen in Afganistan, zijn die er niet zo onmiddelijk aan beginnen likken als de Belgen. De bijbel van Bush bestaat dan ook uit niets meer dan de mantra "terrorist", die mij niet echt in de hemelen brengt, zo zonder uitleg. Laatst gewijzigd door DannyS : 12 februari 2008 om 02:45. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://sioenederland.wordpress.com/2...-verkrachting/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pol Pot ook... Jean Marie Le Pen ?? geen idee ! Filip Dewinter ??? nog veel minder !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
om negers hun handen af te hakken als ze niet wilden werken op de rubberplantages ?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ja,hoe perfide kan je zijn... meer blauw op straat... met zwarte laarzen moslims ranselen de homo's af in parkjes in Gent of rond het Anneessensplein in Brussel en wat dacht je van deze : "gooien ze van het hoogste gebouw naar beneden" spijtig genoeg zijn er mensen die dit niet lezen of willen weten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 februari 2008 om 09:24. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vriendje van Karel "de klucht"
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ze beginnen zelf niet meer tegen de bezetter. maar tegen eigen land en geloofsgenoten. komt u van de maan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe meer ik hier lees, hoe meer zin ik krijg om ook op FDW te stemmen, mijn afkeer van die vent ten spijt.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er waren eens vijf moslims……
Die wilden in de krant. Ze schreven een artikel. Wat is er aan de hand? Balkenende moet tegen Wilders zeggen dat hij de profeet niet met Hitler mag vergelijken. Anders komt er oorlog in dit land. dit artikel: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 februari 2008 om 12:19. |
|
|
|
|