![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan ik eraan doen dat ze duidelijk de grootste klootzakken zijn voor de moment
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Stevennr1, gelijk wat je ook moge doen, Illwill zal je altijd aanspreken en behandelen als VS-Basher.
Geld storten voor de armen in de VS? -> illwill : "Pathetisch, dat doe je alleen maar om een excuus te kopen voor je gebash. Je hebt net bewezen dat je een echte VS-basher bent." Trouwen met een amerikaanse en in de VS gaan wonen? -> illwill : "Dat is enkel om om meer info te verzamelen om meer en harder de VS te kunnen bashen. Je hebt alweer bewezen dat je een onverbeterlijke VS-basher bent tot in de kist." De amerikaanse nationaliteit aannemen, in het amerikaans leger gaan en gaan vechten in Irak? -> illwill : "Ik heb je door, mannetje. Je valt door de mand. Je doet dit enkel en alleen om in contact te komen met terroristen en je gebash is deel van een complot tegen amerika. Dit is het ultieme bewijs dat je een VS-basher en een toekomstig terrorist bent." ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij klaagt niet over de feiten op zich maar enkel indien amerika deze feiten pleegt in jou ogen...kortom, je knijpt een oogje toe indien het anderen zijn. Wat maakt jou dat dan? Maar geef het dan ook gewoon toe, als je klaagt over executies die amerika uitvoert...ok...maar zeg dan ook gewoon, in China maakt men evenveel mensen af door executies als alle andere landen samen maar dat boeit me niet want het is amerika niet. Jij vind amerika de grootste klootzakken, heeft voor mij geen zin om dat te gaan aanvechten, ieders mening is toch niet te veranderen, maar doe dan ook niet alsof de feiten jou verontrust of dat je inzit met de slachtoffers e, geef het dan gewoon ook toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Verder zit Portugal in de NAVO en speelt het daardoor vaak een rol in de imperialistische politiek van het westen, al is het natuurlijk zelden zo een prominente als bvb. de VS of Frankrijk. De economische toestand van Portugal ken ik niet, maar het lijkt me niet onredelijk om aan te nemen dat Portugal participeert aan het westerse economische imperialisme t.av. "het Zuiden".
Laatst gewijzigd door Burkide : 13 februari 2008 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah jawel want het zijn geen amerikanen en dus niet de grootste klootzakken, vandaar dat je er niet over klaagt en dus een oogje toeknijpt of anders gezegt, dat doet je niet zoveel.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Als morgen Frankrijk Iran binnenvalt en hun huizen, ziekenhuizen, scholen, water- en energiecentrales, ... bombardeert met pakweg verarmd uranium of clusterbommen, dan zal ik ook van mij laten horen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus zolang ze dat niet doen mag Frankrijk bv wel folteren in bepaalde gevallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Geef eens een voorbeeld ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() De Zionistische regering van Israël zal je bedoelen. Denk niet dat de hele Joodse gemeenschap achter het Israëlbeleid staat. Ook niet in Israël. Ik moet je teleurstellen maar je zal een andere voedingsbodem voor je anti-semitisme moeten vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Verklaar.
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() En van alle koloniale staten heeft Portugal het minst van al geïnvesteerd in wegen, gezondheidszorg, onderwijs, ... in haar kolonies. Toen in 1974 Angola en Mozambique eindelijk onafhankelijk werden, stonden deze landen er enorm slecht voor. Maar dat is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de fascistische Salazar-dictatuur, en niet echt van de huidige Portugese regering.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 14 februari 2008 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Maar laat ons het anders ook eens hebben over China in Afrika. In Botswana bvb is een groot deel van de economie in handen van Chinezen.
Wat denken de forum-leden: imperialisme of niet?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. China is altijd imperialistisch geweest, ze houden nog steeds Tibet bezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() In de laatste MO (ja, sorry) stond er een artikel over China in Congo waarin men "de contracten tussen China en Congo" bespreekt en men schrijft o.a. "Anderzijds zijn er bepalingen die de "koloniseringstheorie" weerleggen." en geeft daar dan een overzicht van. Verder schrijft men ook "dit is niet het zwart-wit verhaal dat sommigen er wilden van maken." (Het hele artikel kunt u na gratis registratie lezen op www.mo.be)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef geen vb te geven, als Frankrijk in bepaalde gevallen van jou mag folteren mag amerika dat ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() En binnekort nog een nieuw land ! Iran propaganda is onderweg !
Terror Terror Terror Iran Iran IRan , Nuclear weapons of mass destruction hahaahaa .... |
![]() |
![]() |