![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel jongetje, als jij voor alles zeven postings vol met leugens nodig hebt, dan vind ik het doodnormaal dat jij zou gebuisd zijn hoor! En nee, bij mij zou je evenmin een job krijgen. Zeg nu maar dat je gedieskriemieneerd wordt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 februari 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aan het feit dat allochtonen (volgens dit topic) onvoldoende nederlands beheersen
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook is mijn oplossing even simpel als doeltreffend: verplichte bijlessen Nederlands tot ze op het niveau van de autochtonen zitten - binnen een bepaalde tijdspanne welteverstaan, zulks hoeft immers geen jaren te duren en kinderen leren snel andere talen. Voor de goede orde betekent dit dus wel dat het niveau van de allochtoontjes in kwestie omhoog moet, niet dat het niveau van de autochtonen omlaag moet om op hetzelfde niveau te geraken. Én uiteraard op straffe van korting/verwijdering van de kinderbijslag mocht dat niveau niet binnen die bepaalde tijdspanne gehaald worden. Helpt dat niet eventueel gevolgd door uitzetting van het hele gezin. Het devies voor dit soort allochtoon volk dient dan ook te luiden: aanpassen of opkrassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Bwa, ik vind niet dat ze perfect nederlands moeten spreken. als ze al wat basis kennen vind ik dat best goed.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik eis geen onmogelijke dingen, ik kan best begrijpen dat een allochtoon geen Nederlands kan leren. Gevolg is dan natuurlijk wel dat hij onze nationaliteit niet kan verkrijgen en dus moet terugkeren naar het land van herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat veel Vlamingen last hebben met dat idiote dt-gedoe is juist. Maar... denk je dat de franstaligen foutloos schrijven??? Ik heb al één en ander gezien, ze moeten zeker niet onderdoen voor de dt-fouten van de Vlamingen! Neem maar eens een paar franstalige fora en lezersbrieven door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om appelen te verkopen op de markt misschien, of de Ocmw-papieren in orde te krijgen maar om naar de unief te gaan bvb... want daar zijn er toch zo weinig nietwaar! Hoe zou dat komen? Daar is hier ergens ook een discussie over aan de gang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten ook enige inspanning leveren om iets te leren ipv op straat rond te hangen na de schooluren en thuis met de schotelantenne naar Arabische zenders te luisteren... Uitzonderingen daar gelaten, had jij de indruk dat ze ernstig "studeerden"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Erdogan onlangs in Duitsland het aan het uitleggen was had hij nog een paar andere oplossingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |