![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie geniet uw voorkeur? | |||
Onze Poll |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,00% |
Ons Pollette |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
Iemand anders |
![]() ![]() ![]() |
12 | 48,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Voor ik mijn stem uitbreng wil ik toch even een aantal gegevens kennen:
1a. Is poll een homo? 1b. Verdient poll goed zijn boterham en zo ja, waarmee? 3c. Is poll onderhevig aan de belastingen? Zo ja, is hij alleenverdiener of niet? 3d. Wat was de sociale status van poll voor deze poll werd opgestart en kan deze poll zijn huidige status nog beïnvloeden 3e. Haal ik er voordeel uit als ik poll aan de pull trek en er mijn stem aan verleen? 2a. Is polletje gewillig en vrij? 2b. Is pollet niet omgebouwd en eigenlijk een cloon van poll maar dan in vrouwelijke versie 2c. Wat kan pollete betekenen voor de wereldvrede als ik haar mijn stem verleen? 2d. Is pollete blond? 2e. Wat is de maat van polletjes borsten? 3a. Wie zijn de anderen? 3b. Kunnen zij meer gewicht in de schaal gooien dan het gezamelijke bruttogewicht van poll en pollet samen? 3c. Wat hebben de anderen meer te bieden dan poll en pollet? 3d. Kan de andere ook een hulpeloze gewillige, sexbeluste blondine zijn met lange benen die mij mijn bier kan aanbrengen als ik de Champions League wedstrijden tracht te volgen? 3e. Ik geloof nooit in 'de andere' als hij zich hult in anonimiteit, nevel en mist en geheimzinnigheid, dus als hij/zij zich nu bekend wil maken ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Kan je wat duidelijker zijn en de famillienamen erbij zetten ?
Ik ken namelijk een boel Polls Poll Air (eigenlijk is dat een vliegtuigmaatschappij) Poll Arisatie Poll Aroid Poll Der Poll Lemiek Poll Iep Poll Ijsten Poll Ikliniek Poll Io Poll Itie Poll Itie-Hond + variaties Poll Itieker Poll Ka Poll Shorloge Poll Stok Poll Tergeist Poll Yester Poll Ygamie Poll Ynesisch Poll Yvalent om nog maar te zwijgen van gasten die hun voornaam liever achteraan zetten : Antro Poll Mono Poll Sebasto Poll Polletjes en Pollinekes zijn er veel minder, maar die die IK ken, daar gaan alle venten met plezier opkruipen : Tram Polline ![]() ![]()
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Nee, danku, ik ben allergisch voor pollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis toch pollgeklaagd dat die poll tegenwoordigpoll poll het pollrum verpollt....
![]() |
![]() |
![]() |