![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() In der minne geregeld=geen klacht ingediend bij politie, er is dus officieel geen misdrijf gebeurd, en dus kan men ook niet naar de gevangenis gestuurd worden.
Laatst gewijzigd door De Sponkmeester : 23 februari 2008 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België boven,en maar ratten van de gewone Vlaming,tmag van den Albert denk ik
![]()
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stop eens met de comedie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Er is officieel geen misdrijf gebeurd want de politie weet van niks wegens geen klacht. Diefstal is een strafbaar feit, maar als je geen weet hebt van een diefstal kan je er ook niet tegen optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uit het artikel in De Morgen kan ze haar misstap wel zeer goed verontschuldigen:
'Ik was alleen werkte twee derde en had twee kinderen. Mijn ex-man betaalde het alimentatiegeld niet en ik kon de touwtjes niet aan elkaar knopen.' Iemand die zoveel werkt en toch de touwtjes niet in handen kan houden lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk. Misschien had ze wel schulden of grootste plannen? Zaten haar kinderen op de universiteit wat bakken geld kost? Maar dan nog, aangezien ze een kleine 5000 euro in haar zakken liet verdwijnen is dit toch veel om slechts de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Daarnaast zijn er nog genoeg legale middelen om een tijdelijke (aangezien haar ex-man op dat moment weigerde alimentatie te betalen) oplossing te vinden. Kortom: ik vind het maar een makkelijk excuus van Marie Claire met wat ik nu weet, ze krijgt er bijna de status van Robin Hood mee, stelen van de rijken en uitdelen aan de armen (haar kinderen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je in een glazen huis woont, moet je niet met stenen gooien. Ik heb alvast geen medelijden met haar. De petitie is ondertussen trouwens van het net verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar heeft er niemand klacht tegen haar ingediend. Dat is wel nog iets anders dan een maatschappelijke schandpaal met bijhorende stupiditeiten zoals het VB er eens bijsleuren.
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe komt het overigens dat het in de minne geregeld is? Ik vermoed dat lidmaatschap van de rooie vakbond daar wel voor iets tussen gezeten kan hebben. Ondertussen is ze trouwens ambtenaar geworden. Stelen, niet vervolgd worden, een ander staatsjobke krijgen, en dan tegen separatisme zijn. Er zit een lijn in het verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Wat een geluk dat haar achternaam niet De Bie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig is Thevissen ondertussen ontslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien voelt ze zich na al die jaren nog altijd zoooo schuldig dat ze een beetje te ver naar de andere kant is doorgeschwungt?
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Af en toe eens bashen is gezond. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat veel interessanter dan een postbediende die 5000 euro steelt.
Los van het vakbondsgedoe denk ik dat er ook wel terughoudendheid van de werkgever bestaat om dergelijke toestanden openbaar te maken. Er zijn mensen die meer stelen dan dat in de privé, en dat wordt vaak ook netjes afgedekt, want goeie reclame is dat niet. Ik denk dus dat de post berichten over stelende postbediendes wel kan missen. Dat de post een overheidsbedrijf is, is daarbij blijkbaar niet de énige oorzaak, aangezien dat ook in de privé voorkomt.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal u eens bashen
![]()
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stratcat : 23 februari 2008 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die worden ook ontslagen. En ik acht ons staatsapparaat nu niet bepaald efficient genoeg dat dergelijke informatie van de ene naar de andere dienst overgeheveld wordt. Het kan natuurlijk zijn dat ze die nieuwe job gekregen heeft omd�*t ze gestolen heeft, maar ik denk dat we daar niet voldoende informatie voor hebben om zoiets te stellen.
![]() |