![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het is inderdaad een domme traditie, net als gansrijden waar de kop van een gans wordt losgetrokken. En ooit zal dit wel verdwijnen, omdat de invloed van de eerste generatie mindert. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke zes minuten een scheiding in Egypte CAIRO - Elke zes minuten vraagt in Egypte een koppel een scheiding aan. Een op de drie huwelijken strandt binnen een jaar. Dit meldde het Egyptische bureau voor statistiek dinsdag. In veruit de meeste gevallen is het de man die de scheiding aanvraagt. Egyptische islamitische wetgeving maakt het vrouwen bijna onmogelijk om van hun man te scheiden. Mannen daarentegen kunnen een scheiding zonder tussenkomst van een rechtbank regelen en mogen met vier vrouwen tegelijk trouwen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._een_scheiding ---------------------- Hebben ze nog geluk dat de door hen aangekochte vrouw niet zelf kan scheiden! D�*t zou nogal wat geven, de schande dat zo'n wijf je niet meer mot hebbe!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 februari 2008 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft dat achterlijk idee dan toch toe dat moslims hun eer laten bepalen door het maagdenvlies van hun dochters. Wanneer denk je dat ze door zullen hebben dat er beschaafder manieren zijn om eer te behalen. Waarom moeten ze persé eer halen. Vanwaar die frustratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vrouwenvluchthuizen zitten dan ook vol met moslima's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en in Egypte wordt er niet islamitisch aan vrouwenhandel gedaan zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeg ik ga offline, want moet mijn vrouw een rammel geven, omdat ze 1 minuut te laat is afgekomen met het eten. En ik zal ook ineens de post nakijken of dat mijn tweede vrouw al aangekomen is...oeps dat doen autochtonen bij Poolse vrouwen...mijn fout, sorry. Ik wil enkel zeggen dat ik van mijn vrouw MOET komen eten en eens de PC met rust moet laten! Wie helpt de Marokkaanse mannen eens een keer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Aan de hand van de films die mijn vrouw via schotelantenne ontvangt, zou ik eerder denken dat het hele land dagelijks aan orgiën deelneemt. Dat heb je als bijna al je inkomsten van toeristen komt. hun invloed krijg je ook cadeau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze vluchthuizen zitten vol met afgeklopte moslima's. Waarom heb je het zo moeilijk met die realiteit? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te dom om zelf wat uit de grond te stampen? Of heeft de 'islam' de geestjes te veel verkloot .. Tja, door 10 keer per dag met je kont de lucht in te gaan en te bidden gaat er echt nooit wat veranderen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verbaast mij niet, gezien de sociaal-economische positie van velen. Hoeveel ik er destijds niet heb horen zeggen dat Dutroux levend mocht worden gevild, een kogel zou te pijnloos zijn. Bij wijze van spreken. Niet bepaald het meest elitair volkje dat dergelijke uitspraken doet. Maar toch, zo zeldzaam waren die uitspraken niet. Enne, bij een pak mannen is het nog steeds moeilijk te verteren dat de vrouwen gelijke rechten hebben. Ik vrees dat in tijd van anarchie weinig zou overblijven van de Westerse rechtsstaat en z'n verlichte waarden. Maar het is inderdaad onrustwekkend als 40 % vd moslims zonder verpinken opkomen voor een achterlijke samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of die aanslaan bij je tegenstanders ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moby, hier neem je met de waarheid een loopje!
Het Europees recht is gebaseerd (net als in het Turkije van Attaturk!) op de Latijnse wetgeving, de sharia echter niet! De sharia hanteert ongelijkheid tussen man en vrouw, aansluitend op de Islamitische gedachte over rolpatronen zoals God dit bedoeld zou hebben. Om die reden is het totaal onaanvaardbaar dat wie dan ook andere rechten zou hanteren volgens een rechtssysteem wat de grondbeginselen van gelijkheid niet kent, binnen Europa. En ik ben voor alle duidelijkheid niet bejaard en lig niet aan een beademingstoestel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Christenen en Joden vallen wel onder de sharia. Een speciaal deel ervan. Misschien dat je in verwarring bent door het duale rechtsysteem van Maleisia: sharia voor Moslims, wereldlijk recht voor de rest. In Arabië geldt alleen sharia en volgens die wetten mogen Christenen geen alcohol drinken, geen bijbels hebben, geen kerken, geen grond, etc. Het is door Hans Jansen een keer uitgelegd : http://www.libertarian.nl/NL/archives/000493.php Dhimmitude door Hans Jansen Citaat:
http://www.pi-news.net/2008/02/was-g...mmi/#more-7333 Was genau ist eigentlich ein Dhimmi? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De meeste moslims hebben de sharia nooit ondergaan. In Marokko bestaat het eigenlijk niet meer, in Turkije ook niet...Alleen in Afghanistan, Nigeria, Saoudi Arabië, en Iran bestaat het nog in de zin als bedoelt door VBers. En de mensen die Afghanistan ontvlucht zijn gaan denk ik niet naar hun Sharia terugdenken met blijde gedachten.
Hij kan het niet laten om tegen de V B ers te ageren en de demokratie te verkrachten.. echt leuk om te lezen waar die man al zijn ziekelijk gedachtengoed haalt...