![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: poll februari 2008 | |||
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,22% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 43,84% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,07% |
Sp.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,85% |
Open Vld |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,22% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
Iets anders |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,85% |
Ik stem blanco |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Waarom staan LSP-MAS en BUB niet tussen de mogelijkheden om te kiezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk, dat kleuters vallen onder "iets anders"; anders krijg je wellicht een tabel die te lang wordt voor Dit Forum.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, CAP staat er tussen. Als we aannemen dat de LSP daar niet mee zal breken, is het dus overbodig om die formatie apart op te nemen in de lijst met keuzemogelijkheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Hoeo; tabel-lengte en vermoedelijke forum-beperkingen daarop lijken mij reële argumenten. Hoeveel meer splintergroepjes bestaan er wel in België?
![]() |
#26 | |
|
![]() Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit moment is deelname van v-sb redelijk onwaarschijnlijk dus ofwel n-va ofwel cap, al naargelang of de eerste de principes en beloftes trouw blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ben al naar debat geweest in gent en nooit van mijn leven stem ik op ldd;waarom is heel simpel;80% van de zaken die ze verkondigen zijn gewoonweg van ons afgekeken maar das niet het belangrijkste punt,het belangrijkste punt is dat jan en alleman naar daar gaat;zowel rechts en linksgezinden,lol.Ooit zal dat ferm botsen.
Die kunnen nooit op dezelfde lijn zitten,ze zullen dat een tijdje kunnen en de partij is nog niet lang bestaande. Ldd is een partij die ook nog kans maakt om ooit een cordon rond zich te krijgen en ze draaien het telkens zoals ze willen. En tis in mijn ogen belange zo geen vlaamse partij als het vlaams belang,toch wel een belangrijk detail. Op het debat zegden ze van ldd dat ze geen vlaanderen onafhnakelijk willen en langs de andere kant hoor ik dat ze ervoor zijn? ![]() Doet mij denken aan de vld die eerst zegt dat ze alles gaan aan doen de snelbelgwet te zullen tegen houden en nadien het mee goed keuren,tjonge jonge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wss dus weer terug een stem op VB zoals altijd tot nu toe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik ga niet stemmen.
Moet ik m'n fiat geven om idiote machtsspelletjes te spelen (cf. de voorbije zeven maand)? Liever niet hoor.
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() En wie kan jou dan verplichten te stemmen.Oproepplicht???Ik heb in 20 jaren nooit gestemd en nooit een boete gekregen of iets anders.Zelfs geen reactie daarop gehad.
Stemmen is meewerken aan criminele activiteiten en daar pas ik voor.Anarchisten kunnen niet stemmen of ze zijn ofwel fake of hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik stem op 'Open VLD'. Niet omdat ik met alles van de partij zeker akkoord ga, maar na het overlopen van de rest waarom ik voor die partijen niet stem.
- Vlaams Belang: behoeft geen uitleg, een racistische, xenofobe partij, met een vaak oprecht ontevreden en bezorgd kiezerspubliek, maar o zo dom. - CD&V: religie en politiek moeten en zullen absoluut gescheiden blijven ! - NVA: 'een nationalist is een idioot die ergens geboren is'. - Groen!: naïever, geitenwollensokkiger en meer politiek correct kan haast niet. - SP.a: partij van ofwel een bende vakbondsprofiteurs ofwel van een bende 'zagende' technocraten, typetje Vandelanotte, saaie intellectuelen die nooit het achterste van hun tong durven te laten zien en hoogstwaarschijnlijk een 'hidden agenda' hebben. Of vermomde en zelfgenoegzame ultra-liberalen, typetje Janssens, waarbij ik het ergste vind dat ze niet voor deze 'commerciële' houding durven uitkomen; - Lijst Dedecker: Trekt zich niets of weinig aan van ons leefmilieu of wetenschappelijk bewezen studies. Met Dedecker worden we een 'tweede USA'. Ik kies sowieso niet voor partijen die het bezit van een SUV verheerlijken. - PVDA: een bende overjaarse mei '68'ers. Zien niet in dat Mao en Stalin twee massamoordenaars waren die allebei meer doden op hun geweten hadden dan Hitler. - CAP / BUB / ...: Geen duidelijke en eenduidige visie. Missen de noodzakelijke 'slagkracht'. Dan blijft dus nog uiteindelijk de Open VLD over ... laten we zeggen het beste van het slechte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Toon mij eens een partij die niet racistisch is?Allemaal het zelfde bedrog,duidelijk racisme tegen de mensheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omwille van hun reactionair Belgisch-nationalisme.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 25 februari 2008 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Ik zou eerder op mensen stemmen ipv partijen. Bruno Valkeniers of Hendrik Bogaert vallen daar onder. Johan Weyts vond ik altijd politiek aantrekkelijk.
|
![]() |
![]() |