Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2004, 09:13   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

beschuldigT

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 09:39   #22
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

er is een verschil tussen spelling en grammatica

excuses voor de werkwoordsfout , het is nog geen 10 uur
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 10:28   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

sorry, ik kon het niet laten

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 10:31   #24
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

ik bekijk het als opbouwende kritiek ik probeer steeds foutloos te schrijven maar iedereen rijdt wel eens 50 in een zone 30 he of was het nu rijd... of rijt
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 13:14   #25
DearMrT
Partijlid

DearMrT's schermafbeelding

Standaard

Top drawer...top drawer, Xnorf.
Ik lag voorwaar een half uur strijk...

(DearMrT wrijft tranen uit ogen)

Aanhangers van het Vlaams Blok beweren voortdurend dat problemen met migranten niet erkend, of onder de mat geveegd worden door een of andere schimmige organisatie die in VB-kringen bekend staat onder 'De Linkse Intellectuelen'.
Ikzelf denk niet dat er ook maar een Belg beweert dat er geen problemen zijn met migranten. Ik denk echter wel dat veel Belgen de oplossingen die het Vlaams Blok voorstelt wantrouwen. Ik denk zelf dat een meerderheid het 'gezond verstand' heeft om in te zien dat maatregelen die de autochtone en allochtone bevolking nog verder van elkaar doen vervreemden niet echt efficïent zullen zijn in het creëren van een hechte samenleving.

Veel mensen die stemmen op het Vlaams Blok geven uiting aan hun frustraties, wat het Blok tot de ideale zweeppartij maakt. Het is het gedachtegoed, de nauwelijks verholen xenofobie, islamhaat en gedweep met rassentheorie van de harde kern die er telkens weer op wijst dat het Blok deze functie niet mag overstijgen.
DearMrT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 14:17   #26
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DearMrT
Top drawer...top drawer, Xnorf.
Ik lag voorwaar een half uur strijk...

(DearMrT wrijft tranen uit ogen)

Aanhangers van het Vlaams Blok beweren voortdurend dat problemen met migranten niet erkend, of onder de mat geveegd worden door een of andere schimmige organisatie die in VB-kringen bekend staat onder 'De Linkse Intellectuelen'.
Ikzelf denk niet dat er ook maar een Belg beweert dat er geen problemen zijn met migranten. Ik denk echter wel dat veel Belgen de oplossingen die het Vlaams Blok voorstelt wantrouwen. Ik denk zelf dat een meerderheid het 'gezond verstand' heeft om in te zien dat maatregelen die de autochtone en allochtone bevolking nog verder van elkaar doen vervreemden niet echt efficïent zullen zijn in het creëren van een hechte samenleving.

Veel mensen die stemmen op het Vlaams Blok geven uiting aan hun frustraties, wat het Blok tot de ideale zweeppartij maakt. Het is het gedachtegoed, de nauwelijks verholen xenofobie, islamhaat en gedweep met rassentheorie van de harde kern die er telkens weer op wijst dat het Blok deze functie niet mag overstijgen.
Het zijn niet de Vlaams Blokkers of hun kiezers die de maatschappij aan het polariseren zijn. Wij zijn een reaktie op de steeds sneller polariserende samenleving. Het lakse beleid, ingegeven door oa. lafheid, partijbelangen en persoonlijke belangen, is zondermeer schuldig aan de huidige, inderdaad snel escalerende toestand.
En het gaat allang niet meer om de tegenstelling tussen autochtonen versus allochtonen. Het gaat vooral over de toenemende animositeit tussen een bepaalde groep allochtonen en al de rest. Die bepaalde groep is echter de grootste onder de allochtone bevolking, afkomstig uit niet-Europese landen. Bovendien is die groep socio-economisch stevig onderbouwd (onroerend goed, middenstand, vrije beroepen, politieke mandatarissen,...). Daardoor gaat er ook heel wat politieke macht van deze groep uit, en, nu zijn we er, daarom wordt deze groep voortdurend geknuffeld door het huidige politieke regime.
Ge zult ondertussen wel door hebben dat ik het niet over de Gabonezen, maar over de Marokkanen heb zeker
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 14:19   #27
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

De haat tegenover sommige groepen is niet aangekweekt door VB.Die haat komt voort uit het feit dat je overvallen bent door die groep of beroofd , je kids lastig gevallen , je auto tot schroot verwerkt.Winkeliers die niet veilig meer zijn.Tram trein en busbestuurders die gewapend achter stuur moeten gaan zitten.Al deze zaken worden 9 van de 10 keer door die gehate bevolkingsgroep gepleegd.Is het dan zo abnormaal dat men die groep gaat haten.Ik ben van thuis uit niet grootgebracht met VB ideeen ik ben zo geworden door de maatschappij.En als er nu een partij was geweest die bv de smurfkes noemde die dan opkwam voor de werkende mens en de brave burger dan zou je daarop stemmen nu is het enkel VB die zoiets doet dus stem je op VB.Het is voor vele een noodkreet om te zeggen stop zo kan het niet verder.Kun je als VB niks aan doen dat de andere dat niet begrijpen.En als nu zelfs brave vreemdelingen op VB stemmen is de noodkreet toch wel duidelijk genoeg zeker.Dit heeft helemaal niks met rassenhaat of discriminatie te maken het is gewoon een hulpkreet waar tot nu toe slechts enkel VB op reageerd.De stem van het volk telt voor blok dus telt blok voor het volk.Trouwens de haat tegen vlaams blokkers is ook discriminatie.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 14:43   #28
snofla
Banneling

Standaard

Voorgaande is een zeer relevante reaktie, waar geen speld tussen te krijgen is. Er zal dan ook wel niet ernstig op gereageerd worden door de 'tegenpartij', tenzij dan met altijd dezelfde slogans en drogargumenten.
Hier zie je hoe het Vlaams Blok verankerd is in brede lagen van de bevolking, niet gebaseerd op 'rassenhaat', 'fascisme' of 'onverdraagzaamheid', maar gewoon op basis van wat de mensen in hun dagelijks leven en in hun buurt meemaken.
Er is geen enkele zakkenvullerspartij die deze steeds groeiende band tussen het Vlaams Blok en steeds breder wordende lagen van de bevolking zal kunnen kapotmaken.
Ik zou zeggen aan het huidige politieke regime en zijn slippendragers: profiteer er nog maar eens goed van, m...........s, want dra is het graai- en grijpspelletje uit
Oud 15 maart 2004, 14:56   #29
DearMrT
Partijlid

Standaard

Niet zo aggressief jongens...

Ik herhaal mijzelf: "Ikzelf denk niet dat er ook maar een Belg beweert dat er geen problemen zijn met migranten. Ik denk echter wel dat veel Belgen de oplossingen die het Vlaams Blok voorstelt wantrouwen. "

Het plaatje van een opdringerige, naïeve, arrogante linkse elite die 'het volk' blaasjes wijsmaakt tegenover een kordaat optreden van mensen met 'gezond rechts verstand' is simpelweg karikaturaal.
Stap ervan af, het maakt elk debat onmogelijk.
Oud 15 maart 2004, 15:08   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet zo aggressief jongens...

Ik herhaal mijzelf: "Ikzelf denk niet dat er ook maar een Belg beweert dat er geen problemen zijn met migranten. Ik denk echter wel dat veel Belgen de oplossingen die het Vlaams Blok voorstelt wantrouwen. "

Het plaatje van een opdringerige, naïeve, arrogante linkse elite die 'het volk' blaasjes wijsmaakt tegenover een kordaat optreden van mensen met 'gezond rechts verstand' is simpelweg karikaturaal.
Stap ervan af, het maakt elk debat onmogelijk.
I PITTY THE FOOL WHO TOUCH MY JEWELLERY!!!!!!!!!!!! I PITTY THE FOOL!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 15:09   #31
snofla
Banneling

Standaard

Integendeel, steeds meer VLAMINGEN (niet Belgen ), voelen steeds meer voor het Vlaams Blok. Let maar eens op de dertiende juni!
De discussie wordt niet onmogelijk gemaakt door ons, maar door het politieke regime. En dat hoeven niet alleen 'linkse' partijen of groupuscules te zijn. CD&V bijvoorbeeld behoort al decennia lang tot het politieke establishment; dat het nu even in de oppositie zit, verandert daar niks aan.
En, by the way, 'aggressief' wordt eigenlijk met één g geschreven: dus 'agressief'.
Oud 15 maart 2004, 19:05   #32
DearMrT
Partijlid

Standaard

Excuus.
Die rolleyes zijn er net iets over...

Aangezien spelling hier een afdoend middel lijkt om elkaars argumenten onderuit te halen: Illwill, pity is met 1 t...En dan begin ik nog niet eens over uw grammar.
Oud 15 maart 2004, 19:11   #33
DearMrT
Partijlid

Standaard

Even terzijde: woensdag 17 maart om 20u
wordt er een verkiezingsdebat georganiseerd in de Kleine Kauwenberg, de grote aula van de UA.Vera Dua, Filip de Winter, Patrick Janssens, Bart de Wever , Inge Vervotte en nog zoveel meer...Inkom 1€.
Oud 15 maart 2004, 19:43   #34
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Excuus.

Aangezien spelling hier een afdoend middel lijkt om elkaars argumenten onderuit te halen: Illwill, pity is met 1 t...En dan begin ik nog niet eens over uw grammar.
Bespaar jezelf inderdaad de moeite om over schrijf fouten te beginnen. Ben nm. geen autochtoon belg dus sorry indien ik niet perfect nederlands kan of engels. Mag men enkel dan op het forum reageren?
Trouwens die regel was typisch voor mr T vandaar en was dus ook humoristisch bedoeld, maar dat kan sommigen hier weinig boeien precies. Lach wat meer kerel! Het zal je goed doen.
Oud 15 maart 2004, 19:44   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even terzijde: woensdag 17 maart om 20u
wordt er een verkiezingsdebat georganiseerd in de Kleine Kauwenberg, de grote aula van de UA.Vera Dua, Filip de Winter, Patrick Janssens, Bart de Wever , Inge Vervotte en nog zoveel meer...Inkom 1€.
j inkom voor zo iets, triestig! Ze zijn niet beschaamd zeker.
Oud 15 maart 2004, 20:02   #36
DearMrT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Excuus.

Bespaar jezelf inderdaad de moeite om over schrijf fouten te beginnen. Ben nm. geen autochtoon belg dus sorry indien ik niet perfect nederlands kan of engels. Mag men enkel dan op het forum reageren?
Trouwens die regel was typisch voor mr T vandaar en was dus ook humoristisch bedoeld, maar dat kan sommigen hier weinig boeien precies. Lach wat meer kerel! Het zal je goed doen.
Sorry maat, was even op mijn tenen getrapt door de overdreven aandacht voor spellingsfouten op dit forum. En ik dacht dat u mede in het complot zat...
Oud 15 maart 2004, 20:05   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg mij eens uit hoe een partij rascistisch kan zijn terwijl er mensen van vreemde afkomst op deze partij stemmen en er zelfs lid van zijn?
Misschien omdat al die racisten, zowel die van autochtone als die van allochtone afkomst, één gezamenlijke vijand hebben: de Noord-Afrikanen. Van deze laatste categorie zullen er niet te veel zijn die hun stem aan het Vlaams Blok geven, of het zijn er die het racistische programma van het Blok niet begrepen hebben. Als de meerderheid van de Belgische Blok-stemmers het programma niet eens begrijpt, kan je moeilijk van allochtonen verlangen dat zij het wèl begrijpen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 21:06   #38
SACUL
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar SACUL
Standaard

Het armoede beleid moet dringen beter opgevolgt worden.
men moet stoppen met armoede te bestrijden.
armen ondersteunen moet de opdracht zijn.
men moet stoppen me migranen meer aandacht te schenken dan de kansarmen.
iedereen weet dat 50 of 60 % (ik denk zelfs nog meer)van de migranten in kansarmoede leven.
als men degelijk armoedebeleid voert helpt u ook de migranten.
men moet stoppen me migranen meer aandacht te schenken dan de kansarmen.
iedereen weet dat 50 of 60 % van de migranten in kansarmoede leven.
als men degelijk armoedebeleid voert helpt u ook de migranten.
SACUL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 21:26   #39
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Leg mij eens uit hoe een partij rascistisch kan zijn terwijl er mensen van vreemde afkomst op deze partij stemmen en er zelfs lid van zijn?
Misschien omdat al die racisten, zowel die van autochtone als die van allochtone afkomst, één gezamenlijke vijand hebben: de Noord-Afrikanen. Van deze laatste categorie zullen er niet te veel zijn die hun stem aan het Vlaams Blok geven, of het zijn er die het racistische programma van het Blok niet begrepen hebben. Als de meerderheid van de Belgische Blok-stemmers het programma niet eens begrijpt, kan je moeilijk van allochtonen verlangen dat zij het wèl begrijpen...
Gij, mijn geliefkoosd broekschijtertje, zijt dus wel degelijk een paternalistische, etnocentrische, dikkenekkerige racist. Gij weet blijkbaar zelf beter wat allochtonen denken, dan die allochtonen zelf.
Ge gedraagt u zoals de kolonialen eertijds.
Wij begrijpen het programma wel degelijk, motherfucker.
Dus als ik u goed begrepen heb: iedereen die kritiek uit op de Noord-Afrikanen is racist, zowel de autochtonen, als de andere allochtonen.
Dus: ook die Noord-Afrikanen die kritiek uitoefenen op hun arrogante en criminele 'volksgenoten', zijn racisten.
Tenslotte dus: iedereen is racist, behalve de Noord-Afrikaanse crapullekes, en de zakkenvullende politiekers en hun slippendragers die geilen op stemmen van dit crapuul en hun familie.
Onwaarschijnlijk! Wat voor wereldbeeld hebt gij, makker.
Denkt ge ook niet dat het tijd wordt dat ge u laat opnemen in één of andere psychiatrische instelling?
So long, sucker
Oud 15 maart 2004, 21:27   #40
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Misschien omdat al die racisten, zowel die van autochtone als die van allochtone afkomst, één gezamenlijke vijand hebben: de Noord-Afrikanen. Van deze laatste categorie zullen er niet te veel zijn die hun stem aan het Vlaams Blok geven,
Heel veelzeggend, hun angst voor een kordate aanpak van de criminaliteit. Inderdaad, correct gezegd Rafke, van deze laatste zullen er niet te veel zijn ... die niets te vrezen hebben van het gerecht.

of het zijn er die het racistische programma van het Blok niet begrepen hebben. [color=blue]Omdat ze na drie generaties nog steeds het Arabisch als Belgische moedertaal hanteren en lectuur en praktijkoefeningen van religieus geïnspireerd racisme hun voorkeur draagt ...

Als de meerderheid van de Belgische Blok-stemmers het programma niet eens begrijpt, kan je moeilijk van allochtonen verlangen dat zij het wèl begrijpen...
Als de meerderheid van de linkiewinkies zichzelf liever versuffen door hun verslaving aan politiek correcte doch nooit onderbouwde grootspraak en leugens, kan je moelijk van hen verlangen dat ze het lef hebben om de maatschappelijke overlast die duidelijk door steeds dezelfde allochtonengroep veroorzaakt wordt aan te pakken.
Gemakshalve elke aanpak van het probleem onder het noemertje racisme duwen getuigt m.i. niet enkel van een immense intellectuele luiheid, maar ook van een portie lafheid (het gedoogbeleid) en hang naar culturele en maatschappelijke zelfdestructie (de laat-maar-begaan mentaliteit die inmiddels is uitgemond in voltrokken witte vluchten en de onleefbaarheid voor de autochtonen die niet de middelen hadden zich bij de witte vluchten aan te sluiten).
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be