![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat me ook voorstaat: als de gematigde moslims al zouden moeten reageren tegen die oproep, dan niet zozeer vanuit hun moslim-zijn, dan wel vanuit hun mens-zijn. Daarnaast verbaast het me om nog altijd reacties en standpunten te lezen die er op één of andere manier lijken vanuit te gaan dat al die moslims één grote, bijna georganiseerde groep vormen met één gedachtengang. Iets doet me vermoeden dat het in de eerste plaats toch allemaal individuen zijn met elk hun eigen besoignes en agenda's. Van Geert Wilders weet ik alleen dat het een lelijke mens is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal de oververhitte gemoederen in de Islamitische wereld alleen maar aanwakkeren.
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wilders was waarschijnlijk dolblij toen hij dat te horen kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mag ik vragen welke 'agenda' u heeft ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Deze misschien:
http://www.youtube.com/watch?v=Tqib287P-vk |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 februari 2008 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ben gewoon realistisch: Wilders is zo goed als dood. Eens "veroordeeld" door die godsdienstwaanzinnige mafketels is zijn leven geen fluitje van een cent meer waard. Wat ik er over denk doet weinig terzake, dat is "mijn agenda'" niet, maar die van Wilders zelf, en van de moslims die hem willen doden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wilders verdient een fantakapsel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Wilders verdient sowieso een hiernamaals
- Fortuyn ging hem glorierijk voor ![]() temidden 100 al dan niet maagdelijke zwarte-Afghaanse-spoken wat zou dat doen met de vrijheid van zijn grijze harem ? Laat de arme man toch in zijn waan ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hun moordenaars toch in hun waan.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Wilders is er maar één straf streng genoeg: hem negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() De film van Geert Wilders, met dank aan de mufti van Syrië en enkele relterroristen, die als gratis promo team optreden.
Niemand heeft de film al gezien en er is al meer reclame voor dan voor om het even welke Hollywood productie. Ik heb juist Submission bekeken en moet eerlijk zeggen: de profeet is niet beledigd. Hij is zelfs niet vermoemd. Allah wordt er ook niet in beledigt, enkel sommige aanhangers ervan, die zichzelf ten schande brengen. De grootste schande van die film is dat er een moord voor gepleegd is. Deze heeft ervoor gezorgd dat Wilders al bij voorbaat gelijk heeft. Ik heb ook net een interview met Ayaan Hirshi Ali bekeken en geef eerlijk toe: islamisten zijn inderdaad gevaarlijk in het Westen en horen er niet thuis. De islam hoeft geen deel van onze cultuur te worden. Eveneens hoeven wij onze waarden en normen niet op de islam op te dringen. Elkaar gerust laten lijkt me het best, maar gezien dat niet lukt, moet en we de clash maar afwachten. Wilders heeft gelijk: we mogen niet buigen voor terroristen. Een normale moslim zou zich niet aangesproken moeten voelen door deze politicus. Juist door hem naar het leven te staan, maakt men zijn woorden waar. De Deense cartoons maken het voor mij al duidelijk: de heethoofden zullen zoals gewoonlijk weermaals moord en brand stichten. Het ultieme bewijs dat de islam deze beproeving niet zal doorstaan en Wilders geen ongelijk zal geven. Schande aan de modale moslim, die zich mee laat oputten en mee zijn doodsklok zal luiden, zonder het in te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Salman Rushdie (je weet wel, die van de Duivelsverzen) heeft ooit een fatwa aan zijn broek gekregen van Khomeini himzelf. Die legt in de Moslim wereld heel wat meer gewicht in de schaal dan de fatwa van een of andere Wijze Man met baard en jurk in een tochtige grot ergens in Pakistan. En Rushdie leeft nog steeds! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Die moslimheethoofden zijn een groot gevaar voor onze maatschappij en Wilders slaagt er inderdaad in de lont in het kruitvat te gooien. De zaak Theo Van Gogh maakt duidelijk dat je Wilders misschien wel kan negeren, maar de islamisten niet. Je kan beter voorbereid zijn op hun dood en verderf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ... de aap komt uit de mouw. Hopelijk is hij dan wel de enige martelaar. Als Wilders de enige martelaar wordt, dan zal ik er geen second van wakker liggen. Wilders is totaal niet te vergelijken met Fortuyn. Wilders speelt het solo, veel wind, met weinig of geen echte ideoligische achterban, met een pak meelopers die achteraf hun gat in de haag zullen steken, een curiositeit waar toevallig een pak aandacht aan wordt besteed. Ben eens benieuwd wie, als er meerdere slachtoffers zouden vallen, het lef zou hebben openlijk, behalve op een anoniem forum, Wilders de sukkel te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |