Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2004, 20:48   #21
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo

De afkomst van de daders heeft er niks mee te maken. Hier vertel je een verhaal dat al meermaals de ronde heeft gedaan en telkens een broodje-aap verhaal bleek te zijn. Je begrijpt dus dat dat nogal weinig geloofwaardig overkomt.
De afkomst van de daders heeft er ALLES mee te maken.
Wat ik bedoelde is dat niemand je verhaal hier in twijfel trekt omdat het om allochtonen zou gaan, maar omdat het verhaal al meermaals de ronde heeft gedaan en telkens onwaar bleek.

Citaat:
Het is een vorm van criminaliteit die bijna uitsluitend gebruikt wordt door Afrikaanse jeugdbendes.
Ik ben tot nu toe geen enkel gelijkaardig geval tegengekomen, ik vraag me dus af waarop je je uitspraak baseert.

Citaat:
Dat u het als 'broodje-aap' verhaal afdoet bevestigt enkel wat ik al schreef : het is een vorm van gemak, gehanteerd door multikullers die het bijzonder lastig krijgen als bepaalde vormen van allochtone criminaliteit aangeboord wordt. Een typische oogklepreflex waaraan ik me trouwens al verwachtte. Je begrijpt dus dat je reflex alles behalve overtuigend overkomt voor iemand die het lef heeft bepaalde vormen van allochtone criminaliteit wél onder ogen te zien.
'Maddox' zou ik nu niet bepaald een "multikuller" noemen. Als je nu even de links bekijkt die ik je gegeven heb, zul je wel begrijpen dat ik wat sceptisch sta tegenover je verhaal.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 20:50   #22
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Toch opvallend hoe onze multikullers onmiddellijk vervallen in hun klassieke ontkenningsdemagogie
Toch opvallend hoe u koste wat koste iedereen in een hokje wenst te duwen van zodra uw commentaar geen bijval kent.

Idem dito.
Mijn statemnt is een correcte analyse. Dat u het daar moeilijk mee heeft is uw probleem.

Citaat:
Bedenk alvast maar een valies vol excuses om die arme allochtone crimineeltjes vrij te pleiten.
Indien er zich inderdaad zo'n feit zou hebben voorgedaan zal geen haar op mijn hoofd eraan denken excuses te bedenken om dit goed te praten.

Kijk eens aan, toch een blijk van medeleven. Opletten, je overtreedt bijna de p.c. regels van antipathie met slachtoffers van allochtoon geweld.

Dit verhaal doet echter al tientallen jaren de ronde en het is dan ook vrij begrijpelijk dat mensen niet snel geneigd zijn om dit voor waar aan te nemen,
Dit is de eerste keer dat ik over dergelijke vorm van geweld hoor en ik was al even geschokt als de moeder van het slachtoffer.

anderzijds zou het ook niet zo verwonderlijk zijn dat iemand (volkomen geschift) het in zijn hoofd haalt om deze legende in werkelijkheid om te zetten.

Blijkbaar is het geen legende. De politie wist de moeder te vertellen dat een paar weken geleden een allochtone gang in een Brusselse metro precies hetzelfde deed, en erger, dat het gebeurde ondanks de metro-gangers die het op een lopen zetten. Van de schrik waarschijnlijk.

De nationaliteit van die criminelen speelt voor mij geen enkele rol, voor u blijkbaar wel.
Uiteraard, het is geen inheemse vorm van geweld. Waarom verzwijgen? Omdat het de multikullers niet past?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 20:57   #23
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

De afkomst van de daders heeft er ALLES mee te maken.
Wat ik bedoelde is dat niemand je verhaal hier in twijfel trekt omdat het om allochtonen zou gaan, maar omdat het verhaal al meermaals de ronde heeft gedaan en telkens onwaar bleek.

Citaat:
Het is een vorm van criminaliteit die bijna uitsluitend gebruikt wordt door Afrikaanse jeugdbendes.
Ik ben tot nu toe geen enkel gelijkaardig geval tegengekomen, ik vraag me dus af waarop je je uitspraak baseert.

Op hetgeen de moeder te horen kreeg van de politie.

Citaat:
Dat u het als 'broodje-aap' verhaal afdoet bevestigt enkel wat ik al schreef : het is een vorm van gemak, gehanteerd door multikullers die het bijzonder lastig krijgen als bepaalde vormen van allochtone criminaliteit aangeboord wordt. Een typische oogklepreflex waaraan ik me trouwens al verwachtte. Je begrijpt dus dat je reflex alles behalve overtuigend overkomt voor iemand die het lef heeft bepaalde vormen van allochtone criminaliteit wél onder ogen te zien.
'Maddox' zou ik nu niet bepaald een "multikuller" noemen. Als je nu even de links bekijkt die ik je gegeven heb, zul je wel begrijpen dat ik wat sceptisch sta tegenover je verhaal.
Hoeft niet. Ik wou mijn verhaal kwijt en als het 'recht op meningsuiting' nog heilig is op dit forum, moet dit kunnen. Geen enkel artikel zal maar enigszins kunnen minimaliseren of 'sussen' wat ik vandaag te horen kreeg. Ontkenning laat ik aan politiek correcten over. Tot die ingedommelde groep wil ik geenszins behoren.
Oud 8 maart 2004, 21:00   #24
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Ik weet niet of ik moet huilen omwille van uw waanzinnigheden die u zo vurig verdedigt, of lachen - want grappig is deze situatie wel.

Hier komt het op neer, u verwacht dat wij geloven dat uw verhaal klopt terwijl:
- Dit al vijf decennia lang de ronde doet en dat in verschillende vormen (in Nederland kwan er bijvoorbeeld een keuze bij, meisjes konden zogezegd ook kiezen voor een schaakbord waarbij schaaklijnen gekerfd werden.
- Dit bovendien door talloze bronnen en mensen die er wel degelijk onderzoek naar hebben verricht als verzinsels wordt afgedaan.
- Uw verhaal alle eigenschappen van een goede broodje-aap vertoont.
- U hier geen enkel bewijs ten tonele voert.
- U duidelijk een vendetta tegen andersdenkenden aan het voeren bent, dit blijkt maar al te goed uit de bovenstaande berichtjes

Bovendien lijtk het alsof de media dit angstavllig verzwijgt. Is de hele samenleving misschien een allochtonenvriendenclubje dat de media als een popje dirigeert? Gelooft u nu werkelijk dat een krant dit niet zou uitbrengen als het echt waar zou zijn?
Ach, kom nou.
Oud 8 maart 2004, 21:26   #25
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

Euh ik heb dit verhaal ook al enkele keren gelezen Hanne.

Ik ben bijna voor 99% zeker dat dit inderdaad een modern griezelsprookje is. Er is natuurlijk altijd die 1% twijfel dat het toch waar zou kunnen zijn. Een of andere gek die hier inspiratie van opdoet.

Hier enkele bedenkingen bij dit verhaal

Ten eerste laten ze hun slachtoffer niet kiezen ze doen toch hun eigen zin.

Ten tweede is sex veel leuker dan verminken met een mes. Tenzij je natuurlijk eerst verkracht en dan verminkt.

Dus................ Niet waar (denk ik )

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 21:29   #26
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Jajaja,

Het is omdat ik naar u zegt politiek correct ben dat ik over de hele lijn enkel zever verkoop, hé.

Misschien is het nu tijd om toe te geven dat u zich vergist had, dat is menselijk en kan iedereen overkomen. Dat is beter dan krabben en bijten naar diegenen die u het vuur aan de schenen leggen. Anderen een oetlul noemen komt uw geloofwaardigheid echt niet ten goede hoor, weet u?
Anderen oetlul noemen is nog steeds stukken minder erg dan anderen het gezicht met een mes overlangs snijden. Aangezien ik merkte dat u die vorm van allochtoon geweld tot een niemandelletje minimaliseert, had ik nooit kunnen vermoeden dat u zo pijnlijk getroffen en getraumatiseerd zou zijn door een autochtoon verbaal opstootje. (Van geloofwaardigheid gesproken ...)
Maar geen nood Hanne, Bertje's verontwaardiging is maar een verzonnen fabeltje, een staaltje van broodje-aap rethoriek, het plaatsen op een forum onwaardig. Helemaal lachwekkend wordt het als emo-Bertje (bent u een neefje van ?) zijn fabeltje begint aan te dikken met schuld en boete.
Oei oei, welke straf zou politiek correct genoeg zijn voor Bertje? Een etnisch geïnspireerde mes-tatoeage, misschien gesigneerd met een autochtoon kwaliteitslabel kwestie van het zaakje tot 'correct en vooral geloofwaardig' te promoten ?
Oud 8 maart 2004, 21:32   #27
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik wacht tot het meisje uit het ziekenhuis is. Ze is nog steeds in coma, want bijna doodgebloed ten gevolge van de door u verheerlijkte allochtone gewelddaad.
Nu ik je commentaar lees, betwijfel ik of een mietje als jij die foto's wel zal aankunnen. Lekker stoer en multikul "in" doen over Marokkaanse criminaliteit is een ding, de realiteit onder ogen zien is iets anders. Maar misschien kan u aan de Marokkaanse kettingzaaggeweldenaars een portietje rohypnol vragen om uw verstand nog meer te versuffen. Als voorzitter van hun fanclub moet dat een makkie zijn.
Tsss, ze is duidelijk de pedalen kwijt, onze Hanne.
Ik ben er vrij zeker van dat die bewijzen nooit zullen kunnen
getoond worden om reden x of y.

Ik ben niet dol op marokkaantjes en zeker niet onverdeeld
pro multiculturalisme maar door loze beschuldigingen te uiten
verlies je aan geloofwaardigheid. Wie gaat je dan
nog geloven als je dan met een legitieme klacht afkomt?
Denk dus af en toe een beetje na alvorens te posten.

Trouwens, ik denk niet dat er foto's bestaan waar ik
niet tegen zou kunnen wat denk je bvb. van deze leuke 8) :

http://www.marmo.com/images/FacePeel.jpg

(niet voor gevoelige zielen).
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2004, 21:40   #28
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Vroeger had ik ondanks je andere meningen nog enigszins respect voor je, maar dat is nu helemaal verdwenen. Veel plezier op uw kruistocht, ik zeg dit onderwerp adieu.

Misschien kom ik nog wel eens kijken naar wat voor een geklets u hier de volgende keer uit de mouw schudt, omdat het zo verleidelijk amusant is.
Oud 8 maart 2004, 21:51   #29
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of ik moet huilen omwille van uw waanzinnigheden die u zo vurig verdedigt, of lachen - want grappig is deze situatie wel.

De situatie is alles behalve grappig. In de eerste plaats omdat ik geen waanzinnigheden verdedig, maar gewoon het relaas doe van een waanzinnigheid, die kost wat kost weggelachen wordt. Waanzinnig is net jouw houding, en dat is er een van spot en ontkenning.
Ik ben ervan overtuigd dat indien het slachtoffer haar relaas deed, je niet het lef zou hebben deze waanzinnigheid weg te lachen, enkel alleen omdat het politiek correct is om bepaalde vormen van allochtoon geweld onder de mat te vegen. Wat mij vooral opgevallen is, is de waanzinnige verbetenheid die sommige p.c hier aan de dag leggen om hun waanzinnige ontkenningsrethoriek kracht bij te zetten.

Hier komt het op neer, u verwacht dat wij geloven dat uw verhaal klopt terwijl:
- Ik verwacht niets van u. U gelooft het of u gelooft het niet.
Maar van zodra u met spot het verhaal van de hand doet, ben ik de eerste om namens het slachtoffer te spreken, en u even wakker te schudden uit uw zelfopgelegde staat van verdwazing.

- Dit al vijf decennia lang de ronde doet en dat in verschillende vormen (in Nederland kwan er bijvoorbeeld een keuze bij, meisjes konden zogezegd ook kiezen voor een schaakbord waarbij schaaklijnen gekerfd werden.

Dit verandert niets aan de geweldpleging die dit meisje onderging.

- Dit bovendien door talloze bronnen en mensen die er wel degelijk onderzoek naar hebben verricht als verzinsels wordt afgedaan.

Een verzinsel dat u past en dat u als afdoend argument misbruikt om een reëel gebeurd feit te ontkennen. Gemakzucht heet dat.

- Uw verhaal alle eigenschappen van een goede broodje-aap vertoont.
Uw posting alle eigenschappen van een politiek correcte broodje-na-aap vertoont. Ontkenningsna-aap.

- U hier geen enkel bewijs ten tonele voert.
Komt eraan zei ik. Het slachtoffer ligt nog in coma.

- U duidelijk een vendetta tegen andersdenkenden aan het voeren bent, dit blijkt maar al te goed uit de bovenstaande berichtjes
U duidelijk een politiek correcte vendetta voert tegen elkeen die specifieke vormen van allochtoon geweld aanhaalt. Blijkbaar bent u toch nog hevig vastgeroest in een bepaald vorm van correct denken dat u blindelings volgt. Merk op dat dat correct denken stilaan uit het taboesfeertje komt, hoe vervelend u dat ook vindt.

Bovendien lijtk het alsof de media dit angstavllig verzwijgt. Is de hele samenleving misschien een allochtonenvriendenclubje dat de media als een popje dirigeert? Als je de rode VRT-rakkers aan het werk ziet, zou het me niet verbazen dat ze uit een reflex van overdreven allochtenknuffelarij die feit niet zouden melden.
Gelooft u nu werkelijk dat een krant dit niet zou uitbrengen als het echt waar zou zijn?
Ach, kom nou.
Ik vraag aan de moeder of dit in de pers verschenen is en laat je iets weten.
Oud 8 maart 2004, 22:01   #30
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Vroeger had ik ondanks je andere meningen nog enigszins respect voor je, maar dat is nu helemaal verdwenen. Veel plezier op uw kruistocht, ik zeg dit onderwerp adieu.

Misschien kom ik nog wel eens kijken naar wat voor een geklets u hier de volgende keer uit de mouw schudt, omdat het zo verleidelijk amusant is.
Droom zacht verder in uw multicul-walhallah. En wordt ooit eens wakker. Echt wakker
Nu ik je p.c. spot, neerbuigendheid en waanzinnig verbeten broodje-na-aaprethoriek kon lezen, kan ik alleen maar bevestigen dat ik van mensen als jij helemaal geen respect hoef.

Ik, een p.c. meelopertje??? Van een belediging gesproken
Oud 9 maart 2004, 11:54   #31
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik, een p.c. meelopertje???
nope, iemand die er blijkbaar een groot probleem mee heeft om toe te geven dat ze een moderne fabel als waarheid poneerde. Als die beweringen een bepaalde groep als schuldig/gevaarlijk afschildert, ben je propaganda aan het voeren. Naiëf of haatspuien?

herinner u deze klassieker:
de Joden offeren en eten christenkinderen, minstens 60 jaar oud, maar de paralellen zijn duidelijk.

ok, geen tijd meer, ik moet m'n baby uit de microgolf gaan halen
Oud 9 maart 2004, 13:10   #32
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Ik, een p.c. meelopertje???
nope, iemand die er blijkbaar een groot probleem mee heeft om toe te geven dat ze een moderne fabel als waarheid poneerde. Als die beweringen een bepaalde groep als schuldig/gevaarlijk afschildert, ben je propaganda aan het voeren. Naiëf of haatspuien?

herinner u deze klassieker:
de Joden offeren en eten christenkinderen, minstens 60 jaar oud, maar de paralellen zijn duidelijk.

ok, geen tijd meer, ik moet m'n baby uit de microgolf gaan halen
Nog een naiëf politiek correct meelopertje, die last heeft met woord "allochtoon" in "specifieke vorm van allochtone criminaliteit".
Een na-apertje die het peleton na-apers vervoegt omdat hij persé met zijn fabeltjespropaganda en andere zever ook zijn bijdrage wou leveren in het p.c. haatspuien. Opgelucht Joe Public?
Zin in een confrontatie met het slachtoffer JoePublic of heb je d'r een groot probleem mee om je p.c. vuilbekkerij life tegenover het slachtoffer als de waarheid te bevestigen?
Oud 9 maart 2004, 13:39   #33
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Wetende dat verhalen over dit soort gebeurtenis de ronde doen in meerdere landen en reeds meerdere decennia, vindt ge het dan echt zo verwonderlijk dat we u niet louter en alleen op uw woord geloven in dit geval en een beetje sceptisch staan tegenover het ganse verhaal?

Indien iemand het toch in zijn hoofd zou hebben gehaald om die fabel om te zetten in werkelijkheid dan hebben we overduidelijk te maken met een gevaarlijke gek en er zal dan ook geen weldenkend mens aan denken om zulke misdaad goed te praten.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 13:44   #34
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Hanne, dit is oud nieuws, dat volgens mij meer een broodje aap is.

Het kan dat er idioten zijn die zulke acties uitvoeren, maar in geen enkel Moslimland, of nergens in de meest radicale interpretatie van de Koran is deze "glimlach" een gangbare. Ook ken ik geen enkele andere beschaving die zulke dingen als sociaal aanvaard laat overkomen.

Dus indien het een wederkerende misdaad is, dan mogen de daders, welke strekking dan ook,eens kennis maken met de harde hand van de wet ([size=2]maar tja, waar blijven de knuffelaars[/size])
Er word hier hoe langer hoe meer broodje aap geserveerd...
"Jetez de la boue, il en restera toujours quelque chose" lijkt het principe te zijn
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 13:56   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Het kan dat er idioten zijn die zulke acties uitvoeren, maar in geen enkel Moslimland, of nergens in de meest radicale interpretatie van de Koran is deze "glimlach" een gangbare. Ook ken ik geen enkele andere beschaving die zulke dingen als sociaal aanvaard laat overkomen.

Dus indien het een wederkerende misdaad is, dan mogen de daders, welke strekking dan ook,eens kennis maken met de harde hand van de wet ([size=2]maar tja, waar blijven de knuffelaars[/size])
"Jetez de la boue, il en restera toujours quelque chose" lijkt het principe te zijn
Et alors?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 15:01   #36
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Wetende dat verhalen over dit soort gebeurtenis de ronde doen in meerdere landen en reeds meerdere decennia, vindt ge het dan echt zo verwonderlijk dat we u niet louter en alleen op uw woord geloven in dit geval en een beetje sceptisch staan tegenover het ganse verhaal?

Met een beetje 'sceptisch staan' heb ik geen probleem. Maar aan de teneur van de postings te lezen, was het vooral niet de bedoeling enige scepsis uit te drukken, maar eerder uit een attitude van neerbuigende p.c. ontkenningsrethoriek dit feit met de grond gelijk te maken, niet zozeer omdat het waanzinnig gruwelijk is, maar omdat de feiten gepleegd werden door allochtonen. In het p.c. taboesfeertje hindert het als men een kat een kat noemt.

Indien iemand het toch in zijn hoofd zou hebben gehaald om die fabel om te zetten in werkelijkheid dan hebben we overduidelijk te maken met een gevaarlijke gek en er zal dan ook geen weldenkend mens aan denken om zulke misdaad goed te praten.
Oud 9 maart 2004, 15:08   #37
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Broodjes aap serveren da's wel jouw specialiteit hé Filosoof. Maak je geen zorgen : da's een normaal symptoom voor iemand die bewust met oogkleppen leeft en selectief de realiteit absorbeert en benadert. Niets verontrustends ... wat jou betreft.
Zoals Circe al zei, dream on .... De realiteit kan je blijkbaar niet aan, en gelukkig voor jou reikt de allochtone boue niet tot het droomwereldje waar je continu vertoeft.
Oei, ga je nu weer komen aandraven met je afgezaagde slachtoffer-klassieker "les juifs ..."
Oud 9 maart 2004, 15:17   #38
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat je alleen staat Hanne.
Zegt dat je dan niets?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 15:23   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Zegt dat je dan niets?
Ik denk dat enkel Hanne met zekerheid kan zeggen of dit een broodje aap is of niet.

Indien het werkelijk gebeurd is in haar naaste omgeving, dan heeft het ook geen zin om dit verhaal als broodje aap af te doen.
Indien Hanne het ook maar "van horen zeggen" heeft, dan kan het natuurlijk best hetzelfde broodje aap zijn.

Het heeft even weinig zin om het verhaal als broodje aap af te doen, dan om het voor waar te aanvaarden. Enkel Hanne heeft daarvoor voldoende gegevens.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 15:23   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Zegt dat je dan niets?
Parcifal, ik heb je nu al 2 dagen je postings gezien en het enige wat je niet doet is een mening geven over het onderwerp, een argument geven, een tegenreactie,... het enige wat je doet is dergelijke postings zoals deze. Wat doe je hier eigenlijk, of wat is jou doel van jou postings op dit forum?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be