![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij noemt het een absurde angst, terwijl dezelfde religie die jij hier verdedigt, een harde kern heeft, die dagelijks aanslagen pleegt in het Midden-Oosten en het Westen op zijn knieën zit voor de terreurdreiging, die dus wel degelijk reëel is. Daarnaast vraag ik me af wat dit topic met moslims te maken heeft. Er is een bakkerij gewelddadig aangepakt in Frankrijk en men heeft op de politie geschoten. Dat zijn de feiten, maar waarom moet hier weer de islam bijgesleurd worden? Wie vreest er hier dat de daders moslims zijn? Ik niet. Het kunnen evengoed misnoegde anarchisten zijn of om het even wat. De bedoeling is niet om paniek te zaaien. Ik neem enkel Sarkozy zijn hogedrukreiniger en kordate aanpak van de criminaliteit op de korrel, vermits de daders van dit "incident", waarbij 3 agenten gewond raakten, tot zover geweten, nog steeds op vrije voeten rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() maar nee, alleen schapen en angsthazen zoals... hmmm, jij bv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Als je in mijn buurt ziet met wat voor een lef bepaalde sujetten ongestraft tekeer kunnen gaan, is het raadzaam om alert te blijven. Verwar waakzaamheid niet met angst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Maak je maar niet bezorgd om de Fransen. Eens is het genoeg en dan gaan al die HLM's in vlammen op en krijg je een volksverhuizing andere richting.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun landen van oorsprong kunnen ze hun eigen gespuis missen als kiespijn en dat zullen ze ook wel weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |