![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben eens naar je profiel geweest en je andere posts gezien -JOODS-JOODS-JOODS EN NIET ANDERS DAN JOODS Laatst gewijzigd door Diatonos : 4 maart 2008 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Joodse gemeenschap gaat al zoveel jaren/eeuwen tever *knip*, en als je naar de geschiedenis kijkt waren het niet de nazi's die ze als eerste in mootjes wilden hakken. Kijk hoe ze omspringen met hun palestijnse buren, zegt al genoeg over wat voor soort mensen dat zijn. Niet overtuigd? vraag eens aan wegenwerkers hoe ze staan tegenover de Joodse Gemeenschap in Antwerpen. Het punt is gewoon dat de sossen happy genoeg zijn dat de Joden kunnen sponseren. *knip* Nee voor mij hebben ze al lang afgedaan, dat den dolf niet zo vriendelijk voor hen is geweest praat ik echter niet goed, maar fijne mensen zijn het zeker niet.
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Waarom zijn het steeds de landen met een "blanco strafblad" die oproepen tot censuur?
Israel, Pakistan, Iran, China... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We wachten nog altijd op een bron ?
Gemakkelijk,zaken verkondigen zonder bron. Om mijn mening te zeggen. Op Youtube mag alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit ik ook nog steeds op te wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zageventen met jullie bronnen altijd!
![]() Hier se:
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() youtube... daar vindt je toch alles op hé...
filmpjes allerhande... mziekclips...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verzameling oude foto's of posters met het Horst Wessellied. Stukje geschiedenis van lang voor mijn tijd. Tweede deel "Deutschland über alles" is wel het huidige volkslied van Duitsland... is daar iets verkeerds aan. Uit de geschiedenis moeten we leren.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een duidelijk bewijs dat Youtube NIET in Joodse handen is.
Eindelijk eens iets zonder Joodse inmenging En wat gebeurd er dan ? DAN LEGGEN ZE KLACHTEN NEER (Aan youtube kunnen ze blijkbaar niets verdienen) Herinner je nog dat bijbels verhaal van de farizeers met Christus ? DIE HEEFT ZE INDERTIJD AL MET HUN KLARREJASSEN BUITEN GESTAMPT |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kende het Horst Wessellied niet eens, was mij totaal onbekend.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een schatje hé, Firestone? Ik zit ook te genieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Hahaha, youtube verbieden. Dat probeerde Scientology in januari ook eens. :')
Laatst gewijzigd door vercetti : 4 maart 2008 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Youtube behoort tot Google en dat is in joodse handen. ![]() Precies of alles in joodse handjes moet liggen. En natuurlijk wil ik een bron anders kan je wat dan ook fantaseren. Volgens een enquette voelt zich elke Belg een beetje pedofiel en is hij trots dat er geen regering is en dat de Rode Duivels als mietjes spelen. Bron : oops tis deleted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar is uw bron ?? Of ga je er vanuit (typisch joods) dat alles wat goed draait van de joodjes zijn ? Laatst gewijzigd door Crochettie : 4 maart 2008 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting mag tegen iedereen , behalve tegen de joden. Ga maar eens naar google en typ "Joodse organisaties" - moet je lezen wat zij allemaal over de Islam uitkramen. Ook bij hen zitten extremisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verheerlijken van "rassensuperioriteit" is fout, maar bovendien belachelijk.
De waarheid dat het nazisysteem niet alleen slecht verdorven is en bovendien verloren heeft is helaas voor velen nog moeilijk te slikken. Het toppunt is echter dat speciaal de jongeren, er zich niet van bewust zijn dat leven in een Nazisysteem gelijk staat met een allesomvattende diepgaande censuur. Groepjes zoals de nu gepropageerde stukjes op U-Tube zouden in een Nazistaat als "ontaard" onmiddelijk achter de tralies vliegen. Het geweeklaag over de afwezigheid van een recht op lasteren is hierbij gewoon belachelijk.
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Wie persé een bron wil én Google niet kent...
http://www.techzine.nl/nieuws/13370/...aanklagen.html |
![]() |
![]() |