![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk zouden procedure fouten niet mogen leiden tot vrijspraak, maar tot het bestraffen van de persoon die de fouten gemaakt heeft;
Enkelejaren geleden sprak ik met een rechter die zei dat het tegenwoordig niet meer gaat over schuldig of niet, maar over hoe kan ik procedurefouten aanbrengen zodat mijn client niet gestraft wordt!!! Rare rechtspraak, die niet de schuldige straft, maar de spitsvondigheid of de uitlokking van advokaten beloont!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat het Belgische gerecht duidelijk is in het gelijkmaken van burgers: de slachtoffers worden gecriminaliseerd en de criminelen gevictimiseerd.
Nou, ik heb andere principes, maar die zijn hier niet meer van tel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat politie en (grote delen van) het gerecht echt nog wel proberen om hun werk te doen, maar voor beide geldt dat zij maar kunnen doen wat ze mogen van politici. En daar zit het grote probleem. Wat mij betreft mogen alle toppolitici van eender welke partij die de laatste 30 jaar aan de macht geweest is terecht beschuldigd en veroordeeld worden voor hand- en spandiensten verleend aan criminele organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schijnt een echt ''lieverdje'' te zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anderzijds vraagt een mens zich af wat zulke schietgrage gasten nog op straat lopen te doen. Kerels waren niet aan hun proefstuk toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 maart 2008 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle rechten... de advocaatjes hebben al afspraakjes om ze te vededigenen zonder scrupules...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 maart 2008 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Zo werkt het systeem ja, vindt u dat systeem niet goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dit op zich is welhaast een criminele bewering. Gelieve dit terug te trekken, onozelaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een beetje pech onderweg zoals in Israel...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij komt nog een legertje advocaten een hoop erelonen opstrijken, de kaviaar of kreeft en champagne verdienen ![]() De echte slachtoffers blijven dikwijls in de kou staan, alleen, verweesd en beduusd, onbegrepen en aan het lot overgelaten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() domme vraag, niet ? Dan nog aan iemand van het Vlaams Belang
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() laat de gangsters maar komen ![]() ![]() scherpschutters met zo'n ogen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De opgepakte verdachte van de overval is de 41-jarige topgangster Abdelhaq Melloul Khayari van Marokkaanse origine. De man was in de jaren negentig de luitenant van de legendarische gangster Hassan Maâche, ook wel de koning van de Brusselse onderwereld genoemd.
Khayari pleegde samen met Maâche tientallen hold-ups op banken en geldtransporten. Daarbij werd er bijna altijd geschoten, en heel vaak vielen er ook gewonden. Khayari hielp ook de topgangsters Kaplan, Lacroix en Basjrami in 1992 ontsnappen uit de gevangenis van Sint-Gillis. En? Zou hij ook op de loonlijst van de staatsveiligheid staan? Iemand? Hij is tenslotte van dezelfde "nest" als die cultuurverijker vorige week die een aantal moorden op zijn "geweten" heeft...Marokko stuurt zijn zonen uit....