![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Ik stem op 13 juni op... | |||
VLD-Vivant |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,84% |
VlaamsKartel (CD&V-NVA) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
SP.A-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
VlaamsBlok |
![]() ![]() ![]() |
18 | 35,29% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,84% |
B.U.B. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,88% |
PvdA |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Liberale Alliantie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
SoLiDe |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
-niet/blanco- |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
weet nog niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,84% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaan jullie nu elke dag van die 'op wie stemt u' polls maken?
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=11469 |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En is B.Vg. (uw vivant-medeoverstapper) ook 'sympathisant' of echt lid van VLD-Vivant? |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat moet u aan Bob vragen, ik kan enkel voor mezelf spreken. Voor wie ik op Vlaams niveau stem, �*ls ik al op dat niveau stem heb ik nog niet uitgemaakt. Waarschijnlijk op VLD-Vivant. De B.U.B. komt hier trouwens toch niet op, en erop stemmen is jammer genoeg een verloren stem (de partij ligt al lang aan scherven en een stem voor de B.U.B. helpt niet tegen CD&V-N-VA).
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gij snapt echt wel NIKS he ![]()
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kijk, het is wat belachelijk om te zaniken over gebrek aan eenheid in de Belgische Beweging, en die zelf te besmeuren. Zij die geloven dat BUB dood is hebben ongelijk. Tijdens mijn lidmaatschap van Vivant, had ik de kans om ze van de zijlijn te bekijken, en wat ik zag deed me echt plezier. Het verkrampte immobilisme dat de 'oude' BUB, zoals de oudere belgische partijtjes, kenmerkte, is weg en nu zie ik een dynamische jonge kern. Ik ben trots op mijn Partij. En toen woensdag een delegatie van mijn goede vrienden van BUB naar mijn thuisstad kwam om informeel te praten, zag ik geen remmingen meer om niet terug te komen. Tot mijn groot plezier werd ik met open armen weer verwelkomd, en één ding is zeker. Nooit ga ik nog weg. Met BUB voor België!!
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het eerlijk gezegd nogal ongeloofwaardig en lachwekkend om te zeggen dat de BUB is veranderd in die korte tijd, wetende dat het partijprogramma identiek is gebleven en nog steeds dezelfde mensen op dezelfde plaatsen zitten. Of ben je alleen achter/vanwege Tacitus weggegaan? |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De BUB is ook niet veranderd, maar ik vertrouw ten volste op Patriot om ze te veranderen.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]()