![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zou hij zich in de Senaat wel afgemeld hebben?
of brengt hij gewoon een doktersbriefje binnen om zijn riante wedde verder te kunnen incasseren? ![]() www.neutr-on.be Laatst gewijzigd door neutron : 7 maart 2008 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() waarom brussel niet.meer dan 50 verschillende nationaliteiten.of is hij soms bang dat zijn muliculturele droom daar uiteen spat.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, zoiets, en ik hoop dat ik dan in de jury zit
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ochottekes toch....
velen menen hun frustraties hier te moeten uiten... - sommigen hunne "Vuile Brol" voldoet niet aan hun verwachtingen... - anderen, de tjeven, die zien dat hunne redder Yveske LT het absoluut niet kan... - V-NV-A ziet dat ze uiteindelijk weer eens mis waren met hun alliantie... - de sossen die weten niet van welk hout pijlen maken... - de groenen denken dat ze het fisaco van hun deelname in 1999-2003 nog ooit eens kunnen herhalen... dus maar afgeven op de enige goede Premier die ons land ooit had... ochottekes toch... arm vlaanderen.... gelukkig betekenen de aspiraties voor afsplitsing niks...
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
'De beste premier die Belgique ooit had' verlaat als een ordinaire rat het zinkende Belzieke schip.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nu laat hij die kans een jaar lang... en dan komen ze tot het besef dat die communautaire en aanverwante brol niets betekent... en dan moet hij weer eens komen de knoeierij oplossen... ik hoop echter dat hij dan aan de zijlijn blijft... als oudere senior zullen de knoeiers die het zogezegd beter konden mij niet meer lang kunnen judassen... ![]()
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 8 maart 2008 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je persoonlijke "heckler" herinnert je aan je medicatie. De Leterme-factor in je bloed is weer te hoog geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt het op neer. Het land is leeggezogen en "de beste premier ooit" heeft een rist van vastgoed kunnen kopen in andere landen en kan naar daar verschepen en van ginder uit roepen "saluut en de kost".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Iets goed zal hij wel gedaan hebben, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() ja, zeg maar, ik ben razend benieuwd
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Moge hij met volle teugen genieten van zijn sabbatjaar. Het is hem gegund.
|
![]() |
![]() |