Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2008, 11:45   #21
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat hij geweld gebruikt is voldoende om hem voor de rechter te brengen wegens geweldpleging of slagen en verwondingen. Case closed.
Case closed? Doet het pijn om te beginnen inzien dat de multicul, integratie,... niet werken zoals u had gehoopt?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 12:09   #22
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom je privé en werk niet zou gescheiden houden. Met wat die man thuis uitspookt heeft de werkgever geen zakens.
Waarvoor dient het attest van goed gedrag en zeden dan?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 12:20   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Waarvoor dient het attest van goed gedrag en zeden dan?
Idd, op veel bedrijven kom je zelfs niet binnen zonder dat het blanco is.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 15:42   #24
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik geen enkel probleem heb om met een Vlaams meisje te verkeren. En als mijn vader daar iets tegen heeft ... tja, er zullen meer Vlaamse vaders zijn die er een probleem van maken dat hun dochter met een Marokkaan naar bed gaat.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:21   #25
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Persoonlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik geen enkel probleem heb om met een Vlaams meisje te verkeren. En als mijn vader daar iets tegen heeft ... tja, er zullen meer Vlaamse vaders zijn die er een probleem van maken dat hun dochter met een Marokkaan naar bed gaat.
Dat zeg jij, maar daar twijfel ik aan....
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:27   #26
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Dat zeg jij, maar daar twijfel ik aan....
Ik ben er vrij zeker van hoor alhoewel ik geen persoonlijke enquête heb uitgevoerd. Het is natuurlijk wel zo dat veel vaders er sowieso een probleem mee hebben dat hun dochter met iemand naar bed gaat.
Oud 10 maart 2008, 16:32   #27
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben er vrij zeker van hoor alhoewel ik geen persoonlijke enquête heb uitgevoerd. Het is natuurlijk wel zo dat veel vaders er sowieso een probleem mee hebben dat hun dochter met iemand naar bed gaat.

Is een feit,in ondermeer de islam hebben ze liever dat de vader of neef ermee in bed duikt.
Kwestie van alles in de familie te houden.We kennen dat ook inteelt,kijk maar naar Laken en het resultaat.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 maart 2008 om 16:33.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:35   #28
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Ik ben dit jaar 40 jaar getrouwd & 40 jaar geleden heeft mijn huidige vrouw van haar vader een serieus pak slaag gekregen omdat de man vermoedde...

het gaat hier dus niet over moslims of albanezen het gaat over Vlamingen.

Het punt is vanzelfsprekend dat in onze huiidge moraalvoorstellingen en wetten dergelijke bemoeienissen van de ouders/familie ivm partnerkeuze en voorkeuren niet getolereerd worden. Maar dat die problemen er al zijn van voor Romeo en Julia is wel duidelijk.

dit probleem is dus niet zozeer een probleem van multiculturaliteit : eerder een uiting van een universele geaardheid van de mens waar men in diverse culturen op een diverse wijze mee omgaat.

Recent zag ik in het programma van 3 reizigers op Ned 3 iets merkwaardigs : in een grote Iraanse stad beklimmen huwbare maadekens een minaret van een moskee en laten een sjaatje vallen dat beneden door jonge huwlustige mannen wordt opgevangen : dat maakt een "vrije partnerkeuze" mogelijk of hoe een koe een haas vangt.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:36   #29
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Is een feit,in ondermeer de islam hebben ze liever dat de vader of neef ermee in bed duikt.Kwestie van alles in de familie te houden.We kennen dat ook inteelt,kijk maar naar Laken en het resultaat.
En hop, einde discussie ...

Gargamel loser
Oud 10 maart 2008, 16:37   #30
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:

Moet je eens nagaan hoeveel parlementairen zich al uitsloofden om de kinderen van zulke huwelijken te gaan halen in moslimlanden,zij wippen,en wij betalen voor de resultaten hé.

Je moet al erg gestoord zijn om nog met een moslim in bed te duiken,dat is waarschijnlijk het lelijkste wijf of vent uit gans Belgie om dat te doen.
Moest er hier ene men dochter komen halen,beroep ik me op mijn cultuur,geen moslims ! ! ! !

Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 maart 2008 om 16:40.
Oud 10 maart 2008, 16:45   #31
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
En hop, einde discussie ...

Gargamel loser

Neen Abdelkader,

Verre van een loser.Ga eens onder de bevolking en hoor wat er leeft.We hebben gewoonweg genoeg aan jullie.En dit is geen persoonlijke aanval,maar een vaststelling.Ga eens horen....en vooral zien,we zijn jullie cultuurke beu.
Oud 10 maart 2008, 16:48   #32
Gargamel
Banneling

Standaard

Kree'g hier al een week uitsluiting met ban wegens aanval tegen een andere "verlichtte".En is geen moslim,maar ene die denkt van het licht in de lantaarn gezien te hebben.

Zeg me nu niet dat het tegen jou is,neen,is tegen gans je volk die het niet zo nauw neemt met onze waarden en opinies.Ook wij hebben dat,staat het jullie niet aan?Stap het dan af en ga naar case depart.
Oud 11 maart 2008, 23:12   #33
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
komaan zeg, met demogagie bewijs je niets hoor.

Dit gedrag zit diep in de Vlaamse genen, als het waar zou zijn wat jij zegt, moest 3/4 van de autochtone Vlamingen in de cel zitten.
De Vlamingen zitten inderdaad in een grote openlucht-cel, met een tyrannieke, corrupte regering, en allochtonen als bewakers...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 23:15   #34
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Verkeren zegt u, "naar bed gaan", maar zou u er ook mee trouwen, en wat zou uw vader d�*�*r van zeggen/denken ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 17:08   #35
Skoebidoe
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat hij geweld gebruikt is voldoende om hem voor de rechter te brengen wegens geweldpleging of slagen en verwondingen. Case closed.
Hem voor de rechter brengen voor geweld? Volgens jou volstaat dit? Wel, volgens mij zou hij zich ook nog moeten verantwoorden voor discriminatie en racisme!
Tja, filosoof, het past echter niet in uw multicul gedachte die je ons steeds tracht op te dringen...
Als er nu iemand is die met twee maten en gewichten weegt, ben jij het wel! Mocht het een VB-lid geweest zijn, je zou hem zelfs voor het assisenhof proberen sleuren.
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2008, 20:36   #36
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Nou, geweld lijkt me nooit een goeie oplossing om je gelijk te halen. Die domme vader straft alleen zichzelf, want behalve de negatieve publiciteit die hij oogst, zal de relatie met zijn zoon ook niet verbeterd zijn. Niet slim.

Ik zou niet graag alle vaders voor de rechter willen sleuren die ooit hun zoon geslagen hebben, ongeacht de reden.

Aan de posters die genoeg hebben van de allochtonen en Abdelkader "zijn soort": als ik het goed begrijp gaat het hier om een conflict tussen 2 allochtonen (vader en zoon). Wil dat zeggen dat minstens 50% van Abdelkader zijn soort geen probleem heeft met onze cultuur?

Aan Abdelkader: bent u een Albanees?

En tot slot: wat als één van je ouders thuiskomt met een allochtoon?
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 06:34   #37
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Verkeren zegt u, "naar bed gaan", maar zou u er ook mee trouwen, en wat zou uw vader d�*�*r van zeggen/denken ?
Trouwen is passé.
Oud 26 maart 2008, 08:20   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

je bedoelt: "ik heb er geen enkel probleem mee om een vlaams meisje als oefenmatras te gebruiken"

of ben je ook zinnens om er met eentje te trouwen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 08:23   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik ben dit jaar 40 jaar getrouwd & 40 jaar geleden heeft mijn huidige vrouw van haar vader een serieus pak slaag gekregen omdat de man vermoedde...

het gaat hier dus niet over moslims of albanezen het gaat over Vlamingen.
misschien ook nog eens een voorbeeldje uit de middeleeuwen erbij halen? Dan herkennen ze zich nog wat beter.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 08:28   #40
artisjok
Banneling

Standaard

Hij werd ter beschikking gesteld van het parket wegens slagen en verwondingen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be