Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2008, 14:50   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Le Pen moet ook 5.000 euro schadevergoeding aan de Liga voor de Mensenrechten, die zich burgerlijke partij gesteld had.
Liga voor de Mensenrechte strijkt dus 5.000euro op en Le Pen mag verder gewoon zijn mening vrij uiten.

Toch nergens iets fout aan, die Liga moet immers ook aan geld geraken om de advocaten te betalen die ze inzetten om mensen die worden uitgewezen te helpen om toch aan papieren te geraken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 14:55   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Kijk beste vriend, ik ben mij zeer bewust van de problemen die er zijn. Sarkozy, maar ook anderen in vele Europese landen, werken er aan. Stap voor stap probeert men de klok terug te draaien door lik op stuk te geven, én het moeilijker te maken voor niet in te passen herrieschoppers om het land binnen te raken. Een terugkeerbeleid voor hardleersen is de volgende stap.
Daartussen, en het stelselmatig verzuren van de maatschappij + het onophoudelijk aansturen tot haat en onverdraagzaamheid, uit eng eigenbelang, ligt een wereld van verschil.
De klok terug draaien is gewoon niet mogelijk.
Wat veel ons omringende landen wel aan het doen zijn is paal en perk beginnen stellen aan de invasie oorlog van de allochtonen.

Maar wat veel politici niet durven, is openlijk in de aanval gaan tegen dit gespuis omdat ze dan direct het etiket van Nazi en rechtse racist opgeplakt krijgen.
Oud 13 maart 2008, 15:03   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een zekere Arthur (ong. 60 jaar jong) werd vorig jaar door een viertal rasechte Vlamingen omstreeks 22.30 uur gemolesteerd op de Brugse Vesten. De man werd flink beschadigd en voor dood achtergelaten: Een oog uitgeschopt, twee ruggewervels kapot getrapt, bekken gebroken, ribben gebroken met ingeklapte long, kaakbeen verbrijzeld en de helft van zijn tanden uitgeschopt plus nog wat andere akkefietjes... breuken en zo meer...
De éénogige man (zelfstandige) zit nu met een metalen kruis in zijn nek en schouders en rammelende tanden zijn verhaal te doen. Geen mens die luistert.
Daders aangehouden dank zij getuigen. Eén zit vast, twee losgelaten en de andere nog voortvluchtig. Alles komt nu stilaan voor de rechtbank. Maar de man moet tijd hebben. De prioriteit gaat naar de ambulance die het slachtoffer dagvaarde voor het niet betalen van de kosten voor het vervoer. In eerste instantie werd het slachtoffer al veroordeeld tot het betalen van 192 euro (incl.kosten) en verwijlintresten van 0,46 euro maandelijks. Deze week kwam daar nog eens 250 euro bij + kosten deurwaarder.
Wie doet straffer ?
Er heerst in Europa dan ook een oorlog.
En steeds meer mensen beginnen openlik partij te kiezen en actief deel te nemen aan deze oorlog.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat er slachtoffers vallen en dat deze zelf moeten opdraaien voor de kosten van hun verzorging is ergens ook normaal, men kan hier immers verzekeringen afsluiten voor verzorging.

Oorlogen eisen nu eenmaal ook slachtoffers, dat is het concept van oorlogen, geweld gebruiken waar en met praten niets bereikt.

Wat men nu ziet hier in europa is slechts hetbegin van wat er gaat komen, want er is gewoon een burgeroorlog aan het broeden in Europa.
Oud 13 maart 2008, 15:16   #24
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een zekere Arthur (ong. 60 jaar jong) werd vorig jaar door een viertal rasechte Vlamingen omstreeks 22.30 uur gemolesteerd op de Brugse Vesten. De man werd flink beschadigd en voor dood achtergelaten: Een oog uitgeschopt, twee ruggewervels kapot getrapt, bekken gebroken, ribben gebroken met ingeklapte long, kaakbeen verbrijzeld en de helft van zijn tanden uitgeschopt plus nog wat andere akkefietjes... breuken en zo meer...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er heerst in Europa dan ook een oorlog.
En steeds meer mensen beginnen openlik partij te kiezen en actief deel te nemen aan deze oorlog.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat er slachtoffers vallen en dat deze zelf moeten opdraaien voor de kosten van hun verzorging is ergens ook normaal, men kan hier immers verzekeringen afsluiten voor verzorging.

Oorlogen eisen nu eenmaal ook slachtoffers, dat is het concept van oorlogen, geweld gebruiken waar en met praten niets bereikt.

Wat men nu ziet hier in europa is slechts hetbegin van wat er gaat komen, want er is gewoon een burgeroorlog aan het broeden in Europa.
Jantje kun je de relevantie van je antwoord wat expliciteren: welke oorlog, tussen wie en wie? Tussen de partij van die 60-jarige Arthur en de
Citaat:
rasechte Vlamingen
?? Is er een indicatie dat er gevochten wordt, dat die Arthur tot het verkeerde kamp behoort. Waarom ben je geen sikkepit verontwaardigd over het drama? Omwille van excuses die je voor de daders ziet? (is Arthur misschien een niet-rasechte Vlaming???)Leg eens uit!

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2008 om 15:41.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 15:34   #25
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk ik toch, ik in elk geval wel...
Mooi zo. Dan mag ik aannemen dat, ondankt het feit dat u het met Le Pen's uitspraken niet eens bent, u vindt dat zijn veroordeling niet past in een democratie?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 17:31   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Mooi zo. Dan mag ik aannemen dat, ondankt het feit dat u het met Le Pen's uitspraken niet eens bent, u vindt dat zijn veroordeling niet past in een democratie?
Past wel. Vrijheid van mening wil niet zeggen dat ik iedereen ongestraft elke dag mag schofferen omwille van hun ras of afkomst. Stigmatiseren en belasteren uit eigenbelang. Opzettelijk uitvergroten en misleiden waardoor de gemeenschap een vertekend beeld krijgt, enzoverder...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 17:40   #27
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jantje kun je de relevantie van je antwoord wat expliciteren: welke oorlog, tussen wie en wie? Tussen de partij van die 60-jarige Arthur en de?? Is er een indicatie dat er gevochten wordt, dat die Arthur tot het verkeerde kamp behoort. Waarom ben je geen sikkepit verontwaardigd over het drama? Omwille van excuses die je voor de daders ziet? (is Arthur misschien een niet-rasechte Vlaming???)Leg eens uit!
Nee, tussen de jongeren om hun cultuur en hun bestaansrecht.

Arthur is trouwens niet het eerst en enige slachtoffer, maar het zoveelste in de rij, een rij die steeds langer word omdat de politici meer bezig zijn met elkaar te bestrijden dan met de problemen op te lossen.
Oud 13 maart 2008, 19:10   #28
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Past wel. Vrijheid van mening wil niet zeggen dat ik iedereen ongestraft elke dag mag schofferen omwille van hun ras of afkomst.
Als ik me niet vergis, is Le Pen's veroordeling gebaseerd op een éénmalige uitspraak in een interview, niet op zijn dagdagelijkse uitlatingen. Tweede poging, grote democraat.

Citaat:
Stigmatiseren en belasteren uit eigenbelang. Opzettelijk uitvergroten en misleiden waardoor de gemeenschap een vertekend beeld krijgt, enzoverder...
Beseft u dat iedereen zich wel door bepaalde uitlatingen gestigmatiseerd kan voelen? Ziet u in dat volgens uw redenering, ook de Mohammedcartoons verboden hadden moeten worden? En wilt u hiermee zeggen dat de absolute vrije meningsuiting, die uw partij beweert te verdedigen, dan toch niet zo absoluut is?

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 13 maart 2008 om 19:11.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2008, 00:14   #29
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Past wel. Vrijheid van mening wil niet zeggen dat ik iedereen ongestraft elke dag mag schofferen omwille van hun ras of afkomst. Stigmatiseren en belasteren uit eigenbelang. Opzettelijk uitvergroten en misleiden waardoor de gemeenschap een vertekend beeld krijgt, enzoverder...

Geef gij mij dan eens het juiste beeld dat ik moet hebben van de Europese moslim ipv mijn vertekend beeld.... lage werkloosheid, lage criminaliteit, hoog verdraagzaamheidsgehalte, hoog aanpassingsgehalte, hooggeschoold...??????
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be