Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2008, 02:14   #21
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Zowel de FARC als de rechtse regering in Bogota zijn corrupt, crimineel en worden gestuurd door de drugsmaffia. Linksen en rechtsen houden zich ondertussen bezig met debiele spelletjes over hoe slecht de ander wel is...

P.S. Ingrid Betancourt zit al jaren in de jungle gevangen. Er was twee weken geleden sprake dat ze zou vrij komen. En wat doen die snullen van de regering met Amerikaanse steun? De FARC bombarderen op de plaats waar de nr.2 van de organisatie zich bevindt en ook omkomt!!! Bewust om de vrijlating van Betancourt te bemoeilijken! Hoog tijd dat het bolivarisme voet aan wal zet in Colombia, onder invloed van buurman Chavez. FARC-leiders: executeren; drugsbaronnen en handlangers allerhande: executeren; de AUC-leiders en de rechtse regering: executeren. Pas dan kan dat land uit deze ellendige situatie geraken.
Met executeren creëer je nog meer haat en geweld. Het is ook niet zeker wie die rol op zich zou kunnen nemen, er is geen enkele partij of persoon die boven verdenking en de strijdende partijen staat in Colombië.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 03:03   #22
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Executeren=doodmaken; stop daar nou eens mee.

Een volksgemeenschap moet het recht hebben criminele schadelijke elementen die de gemeenschap ernstig ondermijnen definitief uit haar rangen te verwijderen door middel van de doodstraf. Rechten volgen uit plichten, drugsbaronnen en hun linkse of rechtse medestanders die een gans land in het verderf storten kunnen geen aanspraken meer maken op enige rechten.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 07:47   #23
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Farc gebruikt methoden die je meer verwacht van "strijders" uit Irak, Afghanistan of van Hamas.

FARC-leiders veroordeeld voor inzet 'kinderlijkbom'

BOGOTA - Een rechter in het Colombiaanse Granada heeft maandag vier leiders van de rebellenbeweging FARC bij verstek veroordeeld wegens het gebruik van een kinderlijk als bom. Ze kregen 39 jaar cel en een geldboete, aldus de autoriteiten.

De FARC-leiders doodden in 2002 een 1-jarig kind en vulden het lijkje met drie kilo explosieven. Vervolgens gaven ze de 'kinderlijkbom' aan een chauffeur die er een aanslag mee pleegde op een legerpost.

http://www.nu.nl/news/1484679/20/FAR...ijkbom%27.html
Oud 18 maart 2008, 09:58   #24
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een volksgemeenschap moet het recht hebben criminele schadelijke elementen die de gemeenschap ernstig ondermijnen definitief uit haar rangen te verwijderen door middel van de doodstraf. Rechten volgen uit plichten, drugsbaronnen en hun linkse of rechtse medestanders die een gans land in het verderf storten kunnen geen aanspraken meer maken op enige rechten.
Daar gaan we weer.
Oud 18 maart 2008, 10:32   #25
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Ik stel me toch vragen bij die reeks negatieve berichten die nu plots over de FARC naar boven komen, dit lijkt me gepland (wat niet wegneemt dat er misschien dingen van waar kunnen zijn.)
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 10:38   #26
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Ik stel me toch vragen bij die reeks negatieve berichten die nu plots over de FARC naar boven komen, dit lijkt me gepland (wat niet wegneemt dat er misschien dingen van waar kunnen zijn.)
Als een groep moordenaars in 2 partijen opgedeeld is of raakt dan heb je een oorlog(je); guerr(ill)a en voornamelijk de wederzijdse sympathisanten maken het "nieuws" daarover.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 maart 2008 om 10:40.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 14:46   #27
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zowel de FARC als de rechtse regering in Bogota zijn corrupt, crimineel en worden gestuurd door de drugsmaffia. Linksen en rechtsen houden zich ondertussen bezig met debiele spelletjes over hoe slecht de ander wel is...

P.S. Ingrid Betancourt zit al jaren in de jungle gevangen. Er was twee weken geleden sprake dat ze zou vrij komen. En wat doen die snullen van de regering met Amerikaanse steun? De FARC bombarderen op de plaats waar de nr.2 van de organisatie zich bevindt en ook omkomt!!! Bewust om de vrijlating van Betancourt te bemoeilijken! Hoog tijd dat het bolivarisme voet aan wal zet in Colombia, onder invloed van buurman Chavez. FARC-leiders: executeren; drugsbaronnen en handlangers allerhande: executeren; de AUC-leiders en de rechtse regering: executeren. Pas dan kan dat land uit deze ellendige situatie geraken.
Een Zuivering zou inderdaad nodig kunnen zijn.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 02:13   #28
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Een Zuivering zou inderdaad nodig kunnen zijn.
Tiens, gaan Bolsjewieken en Nieuw-Solidaristen een nieuwe alliantie aangaan?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 03:39   #29
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Inderdaad. Maakt allemaal deel uit van een politiek spel. Probleem is dat is volgens mij in dit spel geen goede en slechte zijn, alleen maar slechte.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be