![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() freya kom terug!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar slaagt Guy Verhofstadt er na 9 jaar nog steeds in zijn gebakken lucht te verkopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Kennelijk mocht alleen gekozen worden voor federale/regionale boegbeelden, anders kan ik de afwezigheid van Jean-Luc Dehaene, Willy Claes, Annemie Neyts, Louis Tobback, Patrick Janssens en Daniël Termont niet verklaren.
De beste politicus van het land is alleszins Karel De Gucht. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 16 maart 2008 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig niet en ik heb daar ook geen behoefte voor.
Maar als je door middel van smerige achterbakse leugens je eigen fouten in een ander zijn schoenen probeert te schuiven ben je echt wel het laagste van het laagste als mens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Dat kan ik begrijpen. Je zou eens op je mening moeten terugkomen...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als dat de grootste uitschuiver is die je kunt bedenken, ben ik niet onder de indruk. Iedere mens heeft wel z'n kleine kantjes. Indien jij iemand kent die die niét heeft, gelieve mij deze mens te brengen en te tonen. Ik ben zeer benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je eigen fouten in iemand anders zijn schoenen proberen schuiven noem ik geen ''kleine kantjes''. Dat is laf en achterbaks. Iedereen kan fouten maken, maar draag dan je verantwoordelijkheid en kom er voor uit. Maar niet op die manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mss kun jij eens uitleggen waarom De gucht zo'n topper is.... ![]() Sedert hij VB'ers (in ware Derde Rijk-traditie) van iedere vorm van menselijkheid heeft ontdaan en hen als beesten (mestkevers) heeft voorgesteld is De Gucht blijkbaar het lichtende voorbeeld van iedere linkselaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het lijkt eerder een Tendens... ts...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een peiling zeg... elitair en zeker niet populair...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerolf Annemans staat er zelfs niet in en Filip Dewinter op 20 ? Marino Keulen en Bart Dewever : twee volhardende Vlamingen op 18-19 ??? Marie-Rose Morel op 27 tussen de tangen Ceyssens 26 en "Fatima" Geysen 28 4 Frank "vuurke-stook" 5 Johan "de gedunkte voorzitter" 10 Freya "budget met gaatjes" 12 Mieke "groene vingers" 16 Bert "blijtsmoel" Moeten we deze poll nu ernstig nemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |