Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2008, 14:28   #21
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Islamitische racisme dus, de soort waarvoor driewerf zijn oogkleppen blijft ophouden.
Ben je dat zeker? Laten we eens een paar gangbare definities voor racisme bekijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Een racist is iemand die tot een meerderheidsgroep behoort, en daar de moed uit put om de minderheden te bashen.
Hmmm, islamitisch racisme is dus onmogelijk in Europa, want moslims zijn nog steeds een minderheid.

Citaat:
Racisten reageren tegen een minderheid. Het is een vorm van geestesziekte die aanleunt bij paranoïa. Men probeert alle fouten in de maatschappij te gaan "verklaren" door een "duivel" te zoeken, een "zwart schaap". Dat is dan meestal een vreemdeling, iemand met een andere religie, een groep van mensen met een ander uitzicht (gehandicapten, lelijke oude vrouwen die men dan "heksen" noemt) of die zich door klederdracht, uitzicht duidelijk laten herkennen.
Twijfelgeval hier, weeral door die minderheid, maar als we even verder kijken gaat een deel van de definitie wel op. Fouten in de maatschappij verklaren door een "Westerse duivel" te zoeken...

Citaat:
Racisme komt voor uit minderwaardigheidsgevoelens. Het is gemakkelijk te cultiveren en te vergroten bij mensen die in feite zwak zijn, zich gefrustreerd voelen in hun eigen onmacht en die zich in groep sterk voelen om een minderheidsgroep te gaan vernederen. Het zijn vaak impotente mannen en sexueel onbevredigde vrouwen die hun frustraties kwijt kunnen door op mensen te spuwen die, volgens de propagandisten van het racisme, een lagere economische of sociale status hebben.
Racisme gaat dus niet enkel over "rassen"! Het gaat over het zoeken van een zondebok. Het is precies hetzelfde als pestgedrag op school.
Wow, hier slaat hij de nagel op de kop.

Minderwaardigheidsgevoelens tegenover het beter ontwikkelde Westen.
Frustratie uit eigen onmacht, maar voelen zich wel sterk in groep.
Spuwen op mensen met lagere sociale status (ongelovigen).

Laatst gewijzigd door Infidel : 18 maart 2008 om 14:29.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 15:50   #22
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Ben je dat zeker? Laten we eens een paar gangbare definities voor racisme bekijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Een racist is iemand die tot een meerderheidsgroep behoort, en daar de moed uit put om de minderheden te bashen.
Hmmm, islamitisch racisme is dus onmogelijk in Europa, want moslims zijn nog steeds een minderheid.
Niet mee eens. Ik hanteer de volgende definitie:
racisme is het laten afhangen van rechten en plichten op basis van afkomst, huidskleur, etnie, taal of godsdienst.

Dat betekent dat het aspect meerderheid/minderheid hierbij geen rol speelt. De Kolonialen waren duidelijk in de minderheid in Congo, maar toch was hun houding racistisch.

Citaat:
Racisme komt voor uit minderwaardigheidsgevoelens.
Ik denk dat de kolonialen zich niet minderwaardig voelden, of de Japanners tijdens de bezetting van Mantsjoerije. Ik denk niet dat de protestantse Noord-Ieren zich minderwaardig voelen.

Laatst gewijzigd door driewerf : 18 maart 2008 om 15:52.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 16:36   #23
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ynneb Bekijk bericht
Vandaag heeft in Lier de allochtone bevolking weerwraak genomen voor het hoofddoekverbod : Ze hebben het jaarlijks feest voor de internationale vrouwendag "gekaapt" en er een puur islamitisch feest van gemaakt.

Nav het hoofddoekverbod was de samenwerking met de stad opgezegd voor het organiseren van dit feest (zie http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=KB1P19KO). De coordinatie van het feest was overgedragen naar "de witte parel".

Maar vandaag bleek dan dat de allochtone er een "gesloten" feest voor moslim vrouwen van gemaakt hadden :

1) alleen allochtone vrouwenverenigingen waren uitgenodigd door de organisator, de overige "autochtone" vrouwenverenigingen die normaal ook deelnemen kregen geen uitnodiging meer.

2) alcohol was absoluut verboden op deze dag. De zaalverantwoordelijke moest alle alcohol achter slot wegbergen, voor de opening van de deuren.

3) mannen werden ook de toegang ontzegt : van het echtpaar dat de toog bemande, moest de man vertrekken. En de enkele journalisten/fotografen van de lokale pers werden ook de toegang geweigerd. Zelfs de zaaluitbater was niet welkom.

Gevolg : waar er vorig jaar nog 250 autochtonen en allochtonen vrouwen elkaar ontmoeten op deze "internationale vrouwendag", waren er vandaag slechts enkele tientallen marokaanse en turkse vrouwen aanwezig.

Lier, een nieuw succesverhaal van integratie ?
Allochtonen slaan terug, nemen weerwraak omdat ze hun zin niet krijgen?
Waarom kunnen die allochtonen hun valies niet maken en het elders gaan proberen waar het volgens hen beter is? Zou dat niet logischer zijn?
Wanneer ik ergens naar toe ga en het valt me er tegen, dan blijf ik daar niet rondhangen en kom ik er later niet meer terug, zo simpel is dat!

... maar we weten wel waarom ze hier blijven rondhangen nietwaar? En als ze er de kans toe krijgen halen ze nog de rest van de familie erbij, zo slecht dat het hier is...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 16:50   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Niet mee eens. Ik hanteer de volgende definitie:
racisme is het laten afhangen van rechten en plichten op basis van afkomst, huidskleur, etnie, taal of godsdienst.

Dat betekent dat het aspect meerderheid/minderheid hierbij geen rol speelt. De Kolonialen waren duidelijk in de minderheid in Congo, maar toch was hun houding racistisch.

Ik denk dat de kolonialen zich niet minderwaardig voelden, of de Japanners tijdens de bezetting van Mantsjoerije. Ik denk niet dat de protestantse Noord-Ieren zich minderwaardig voelen.
Wat men al niet heeft uitgevonden om de term "racisme" te kunnen misbruiken en op alles te plakken waar het niets mee te maken heeft?
Leg eens uit: waarom is er nu volgens sommigen zoveel "racisme" tov bepaalde groepen (moslims, oa) en véél minder of helemaal geen tov Chinezen, Indiërs, Italianen, Joden enz enz???
Wie maakt zich druk over het kleurtje en de godsdienst van deze laatsten?
En waarom wel als het om moslims gaat? Zouden ze dat niet voor 95% aan zichzelf te danken hebben?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 17:14   #25
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Allochtonen slaan terug, nemen weerwraak omdat ze hun zin niet krijgen?
Waarom kunnen die allochtonen hun valies niet maken en het elders gaan proberen waar het volgens hen beter is? Zou dat niet logischer zijn?
Wanneer ik ergens naar toe ga en het valt me er tegen, dan blijf ik daar niet rondhangen en kom ik er later niet meer terug, zo simpel is dat!

... maar we weten wel waarom ze hier blijven rondhangen nietwaar? En als ze er de kans toe krijgen halen ze nog de rest van de familie erbij, zo slecht dat het hier is...
maar ons valies is gepakt... we komen massaal naar Europa om ons door de bange blanke man te laten onderhouden

hahahahaha lol !!!!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 17:23   #26
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
maar ons valies is gepakt... we komen massaal naar Europa om ons door de bange blanke man te laten onderhouden

hahahahaha lol !!!!
Allochtonen als u moesten er meer zijn.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 17:24   #27
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In feite is dit weer eens een duidelijk teken van de islamitische suprematie.

Wat ooit Internationale Vrouwendag was, is aangeslagen en verworden tot moslimadag voor de ummah. Nog een paar jaar en onze kinderen moeten in de klas leren dat de arabieren het "feminisme" hebben uitgevonden.

Ik denk niet dat er nog veel gevrouwendagd zal worden in Lier. Toch niet door de échte vrouwen.

en kijk eens:

Als het niet volgens HUN arabische woestijnnormen is, vertikken ze het om te komen. Het moet dus
a) verislamiseerd worden
b) door de kaffers betaald worden

en dan kruipen ineens alle hoofddoeken vanonder hun steen!

Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om d�*�*r tussen te gaan staan.
hahaha het is een joods gebruik om de vrouwen hun hoofden te scheren niet ....

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 18 maart 2008, 17:27   #28
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Allochtonen als u moesten er meer zijn.

We zijn met zoveel dat ge ons niet meer buiten krijgt...
We komen uit alle windstreken...
Oost Europa... Afrika... Azie... Zuid Amerika... we zijn Europa aan het leegmelken LOL

Citaat:

Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 18 maart 2008 om 17:37.
Oud 18 maart 2008, 17:50   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
We zijn met zoveel dat ge ons niet meer buiten krijgt...
We komen uit alle windstreken...
Oost Europa... Afrika... Azie... Zuid Amerika... we zijn Europa aan het leegmelken LOL
Dit moeten voor jullie toch schitterende vooruitzichten zijn? Europa als woestijnvariante?

Zoals ooit het huidige verloederde Libanon the place to be was in het Levant, of zoals ooit de Maghreb een schitterende beschaving voortbracht, is overal waar die verrijkende islamieten binnenvallen elke vorm van hoogstaande beschaving binnen de kortst mogelijke tijd leeggeroofd en uitgezogen.

en welke beschaving staat verder nog op jullie programma om te vernietigen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 18:02   #30
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit moeten voor jullie toch schitterende vooruitzichten zijn? Europa als woestijnvariante?

Zoals ooit het huidige verloederde Libanon the place to be was in het Levant, of zoals ooit de Maghreb een schitterende beschaving voortbracht, is overal waar die verrijkende islamieten binnenvallen elke vorm van hoogstaande beschaving binnen de kortst mogelijke tijd leeggeroofd en uitgezogen.

en welke beschaving staat verder nog op jullie programma om te vernietigen?
libanon .... hebben de zionisten dat niet plat gebombardeerd....
leeggeroofd.... oh ja Afrika word dat niet nog altijd uitgezogen door het westen of was het Iraq... of neen beide denk ik... ...

Citaat:
Oud 18 maart 2008, 18:07   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Nee lieve schat. Libanon is gewoon nog steeds niet heropgebouwd nadat uw geloofsbroeders het vakkundig met de grond gelijk hebben gemaakt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 maart 2008, 18:19   #32
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een voorsmaakje van wat ons te wachten staat als de islamisering niet een halt toegeroepen wordt.
De ware aard van het islamitisch volk is komen bovendrijven.
Over dit staaltje religieus racisme en sexisme zal het weer oorverdovend stil blijven in de hoek van het CGKR en de progressieve bende.
Als man is het niet mijn taak om mij te bemoeien met de internationale vrouwendag.

Als de vrouwendag wordt gekaapt door moslimvrouwen, waar waren dan al die vrijgevochten niet-moslim vrouwen om een beetje weerwerk te bieden? Zijn niet-moslim vrouwen onbeholpen, onmondig of gewoon apathisch? Zitten ze te wachten tot de mannen de kastanjes uit het vuur halen? Moet ik concluderen dat enkel moslim-vrouwen geïnteresseerd zijn om actief aan politiek te doen? Circe en Online waar zaten jullie op de internationale vrouwendag? Achter je peeceetje?

Als de internationale vrouwendag wordt gekaapt door moslim-vrouwen, dan is de enige aanwijsbare reden dat de rest van de vrouwen gewoon niet bijster geïnteresseerd waren.

Ondanks alle clichés over moslima's, krijg ik wel eens de indruk dat de moslim-vrouwen de ware feministen van deze tijd zijn.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 18:33.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 18:39   #33
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Laten we vooral de oogkleppen weer niet aanspannen voor deze :

Racisme is het op grond van een lichamelijk kenmerk of genetisch anders zijn inferieur verklaren van mensen. Dat is precies wat de islam met vrouwen en homo’s doet. En in de praktijk ook met zwarten.

En in de praktijk ook met arbiters die hun job gewoon doen.
Citaat:
Levenslange schorsing voor viertal dat arbiter molesteerde
De Vereniging van Voetballende Vriendenclubs (VVV), een liefhebbersverbond uit het Antwerpse, heeft vier spelers van Berchem City levenslang geschorst. De spelers hadden zaterdag tijdens een wedstrijd een scheidsrechter aangevallen. Scheidsrechter Dirk Somers, een neef van huidig Miss Belgian Beauty Nele Somers, gaf op een bepaald moment een speler van Berchem City een tweede gele kaart. Daarop werd de man aangevallen door vier spelers en onder meer met een ijzeren staaf geslagen.

Spoedzitting
Het bondsbestuur van de VVV kwam maandagavond in een spoedzitting bijeen en besliste om het viertal levenslang te schorsen. De club Berchem City wordt ook uitgesloten van verdere deelname aan de competitie. De VVV beseft naar eigen zeggen dat zij "spelers die niet aan de basis lagen van het incident hun voetbalplezier ontneemt", maar stelt vast "dat deze beslissing onafwendbaar is."

Burgerlijke partij
Eerder had de onderzoeksrechter één van de betrokken spelers al aangehouden. De VVV stelt zich ook burgerlijke partij in de rechtszaak tegen de spelers van Berchem City. (lpb) HLN
Stel je even voor dat die voetbalspelers de naam Dirk, Koen, Peter en Jan Van Temsche hadden gehad. Dan zouden de media er 3 maand over doorbomen en zouden de molesteerders 20 jaar bak hadden gekregen.
België is echt het walhalla geworden voor allochtone criminelen. Allemaal dankzij links.

Laatst gewijzigd door Online : 18 maart 2008 om 18:59.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 18:43   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Als man is het niet mijn taak om mij te bemoeien met de internationale vrouwendag.

Als de vrouwendag wordt gekaapt door moslimvrouwen, waar waren dan al die vrijgevochten niet-moslim vrouwen om een beetje weerwerk te bieden? Zijn niet-moslim vrouwen onbeholpen, onmondig of gewoon apathisch? Zitten ze te wachten tot de mannen de kastanjes uit het vuur halen? Moet ik concluderen dat enkel moslim-vrouwen geïnteresseerd zijn om actief aan politiek te doen? Circe en Online waar zaten jullie op de internationale vrouwendag? Achter je peeceetje?

Als de internationale vrouwendag wordt gekaapt door moslim-vrouwen, dan is de enige aanwijsbare reden dat de rest van de vrouwen gewoon niet bijster geïnteresseerd waren.

Ondanks alle clichés over moslima's, krijg ik wel eens de indruk dat de moslim-vrouwen de ware feministen van deze tijd zijn.
Duidelijk dat jij je dus wèl voor hun karretje laat spannen. Iets wat de meeste échte feministen al lang niet meer willen, vandaar dat ze massaal afhaken als het over "wij willen zèlf een hoofddoek dragen omdat we anders verkracht worden" gemekker moet gaan.

Waar ik vroeger enig begrip voor hen had en die mensen vanonder hun islamitisch sexueel juk wou halen, mogen ze ervan mij ondertussen gerust blijven zitten. Blijken ze het "vrijwillig" te doen. SM is natuurlijk ook een vorm van sexueel genot.

Maar dat ze de échte feministische beweging ontzettend veel schade toebrengen is een feit.

Borstenvuller Jef Hoeyberghs had er ook al zijn idee over. Ik vraag me af of hij veel baar-moeders onder zijn mes heeft gehad. Misschien tussen de zwangerschappen door?
Citaat:
Jeff Hoeyberghs: islamwereld heeft meer troeven dan het westen
Welke vrouw denkt u dat het meest gelukkig is? Een vrouw in Turkije die met zo'n doek naar buiten komt, zes kinderen heeft en een man die zorgt dat er brood op de plank komt én die zich gesteund weet in een groot sociaal verband doordat ze allerlei dingen met andere vrouwen samen doet? Of een vrouw in België die altijd haar eisprong achterna heeft gelopen, nooit zwanger is geraakt, die nu moet werken voor 1200 euro, in een kruipkot van een flatje woont, een derdehands krot van een auto heeft en blij is dat ze aan het einde van de maand 50 euro over heeft waarmee ze naar de film kan gaan? (...)

Kijk, ik ben tegen alle grootschaligheid. Dat wordt namelijk in combinatie met onze civilisatie uiteindelijk onze ondergang. Maar welke grootschalige systemen zullen het het beste uithouden? De systemen die het dichtst bij het biogram blijven. (...) Als het over het succes van grootschalige systemen gaat, geef ik de moslims de komende honderd jaar een veel grotere kans dan wij. (...)

Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs, geïnterviewd door Joanie de Rijke in P-Magazine, 11 maart 2008

Oud 18 maart 2008, 18:51   #35
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
...
Ok, maar waar zat jij op de internationale vrouwendag?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 18:57.
Oud 18 maart 2008, 18:58   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het is eraan te zien dat U daar dus netjes intrapt.

De meeste échte feministen, zij die de strijd mee gestreden hebben, kotsen van zulke standpunten. Vandaar dat ze massaal afhaken als "vrouwendag" ineens over "ik wil mijn kopvod opzetten omdat ik anders verkracht word" gemekker.

Het is zéker zo dat de kopvodhysterie zeer grote schade toebrengt aan het echte feminisme. Door de klok vijftig jaar terug te draaien (Meryem Almaci: ook dikke vlaamse vrouwen willen niet dat mannen naar hun lichaam kijken in het zwembad....) is héél de feministische strijd voor niks geweest.
Dat ze dan zelf hun eigen problemen oplossen en hun zelfgebakken koekjes onder mekaar verdelen.

Mij ga je daar dus alvast nooit meer zien.

Ooit had ik mede-lijden met die vrouwen die zich moesten inpakken om de deur uit te mogen omdat ze nu eenmaal in een totaal oversexte religieuze omgeving zitten die de vrouw reduceert tot lopende baarmoeder die te koop staat, wat dan nadien "huwelijk" wordt genoemd.

Nu denk ik gewoon dat SM ook een vorm van sexueel genot is voor sommigen. Ze doen maar!

Maar geen nood, mensen zoals borstenvergroter Jeff Hoeybreghs blijkt zich ook al te verdiepen in de gesluierde baar-moeders uit Turkije. Volgens Jeff zijn de holbewoonsters in Anatolie die twaalf kinderen baren, in feite veel gelukkiger dan de vlaamse vrouw die uit werken gaat en haar eigen vrijheid verkiest.

Citaat:
Jeff Hoeyberghs: islamwereld heeft meer troeven dan het westen
Welke vrouw denkt u dat het meest gelukkig is? Een vrouw in Turkije die met zo'n doek naar buiten komt, zes kinderen heeft en een man die zorgt dat er brood op de plank komt én die zich gesteund weet in een groot sociaal verband doordat ze allerlei dingen met andere vrouwen samen doet? Of een vrouw in België die altijd haar eisprong achterna heeft gelopen, nooit zwanger is geraakt, die nu moet werken voor 1200 euro, in een kruipkot van een flatje woont, een derdehands krot van een auto heeft en blij is dat ze aan het einde van de maand 50 euro over heeft waarmee ze naar de film kan gaan? (...)

Kijk, ik ben tegen alle grootschaligheid. Dat wordt namelijk in combinatie met onze civilisatie uiteindelijk onze ondergang. Maar welke grootschalige systemen zullen het het beste uithouden? De systemen die het dichtst bij het biogram blijven. (...) Als het over het succes van grootschalige systemen gaat, geef ik de moslims de komende honderd jaar een veel grotere kans dan wij. (...)

Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs, geïnterviewd door Joanie de Rijke in P-Magazine, 11 maart 2008
zie de commentaar op: http://lvb.net/item/6104

Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2008 om 19:01.
Oud 18 maart 2008, 19:02   #37
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, maar waar zat jij op de internationale vrouwendag?
Wij feministen hoeven ons uiteraard niet te verantwoorden over ons doen en laten, en zeker niet aan volprezen dhimmie-mannetjesputters die de rapporteringsplicht als iets vanzelfsprekends zien.
Oud 18 maart 2008, 19:05   #38
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
het is eraan te zien dat U daar dus netjes intrapt.

De meeste échte feministen, zij die de strijd mee gestreden hebben, kotsen van zulke standpunten. Vandaar dat ze massaal afhaken als "vrouwendag" ineens over "ik wil mijn kopvod opzetten omdat ik anders verkracht word" gemekker.
Wat is het verschil tussen "massaal afhaken" en "capitulatie"?

Citaat:
Het is zéker zo dat de kopvodhysterie zeer grote schade toebrengt aan het echte feminisme. Door de klok vijftig jaar terug te draaien (Meryem Almaci: ook dikke vlaamse vrouwen willen niet dat mannen naar hun lichaam kijken in het zwembad....) is héél de feministische strijd voor niks geweest.
Dat ze dan zelf hun eigen problemen oplossen en hun zelfgebakken koekjes onder mekaar verdelen.

Mij ga je daar dus alvast nooit meer zien.
Teleurstellend. De internationale vrouwendag is juist de dag waarop jij naar buiten moet komen met jouw standpunten. Maar bon, blijf maar achter uw peeceetje zitten en blijf maar geloven dat 18000 keer hetzelfde posten een verschil zal maken.
Oud 18 maart 2008, 19:05   #39
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wij feministen hoeven ons uiteraard niet te verantwoorden over ons doen en laten, en zeker niet aan volprezen dhimmie-mannetjesputters die de rapporteringsplicht als iets vanzelfsprekends zien.
Je zat dus gewoon thuis de Flair te lezen. Teleurstellend.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 19:09.
Oud 18 maart 2008, 19:08   #40
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zat dus gewoon thuis de Flair te lezen. Teleurstellend.

Wil je even de quote zoeken waar ik dat zou geschreven hebben?
Zal niet lukken hé.
Werk je male chauvinist dhimmie pig frustraties dus maar uit op enkele geëmancipeerde, ingepakte moslima's ... die slikken dat zonder problemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be