![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Minderwaardigheidsgevoelens tegenover het beter ontwikkelde Westen. Frustratie uit eigen onmacht, maar voelen zich wel sterk in groep. Spuwen op mensen met lagere sociale status (ongelovigen). Laatst gewijzigd door Infidel : 18 maart 2008 om 14:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
racisme is het laten afhangen van rechten en plichten op basis van afkomst, huidskleur, etnie, taal of godsdienst. Dat betekent dat het aspect meerderheid/minderheid hierbij geen rol speelt. De Kolonialen waren duidelijk in de minderheid in Congo, maar toch was hun houding racistisch. Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 maart 2008 om 15:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kunnen die allochtonen hun valies niet maken en het elders gaan proberen waar het volgens hen beter is? Zou dat niet logischer zijn? Wanneer ik ergens naar toe ga en het valt me er tegen, dan blijf ik daar niet rondhangen en kom ik er later niet meer terug, zo simpel is dat! ... maar we weten wel waarom ze hier blijven rondhangen nietwaar? En als ze er de kans toe krijgen halen ze nog de rest van de familie erbij, zo slecht dat het hier is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg eens uit: waarom is er nu volgens sommigen zoveel "racisme" tov bepaalde groepen (moslims, oa) en véél minder of helemaal geen tov Chinezen, Indiërs, Italianen, Joden enz enz??? Wie maakt zich druk over het kleurtje en de godsdienst van deze laatsten? En waarom wel als het om moslims gaat? Zouden ze dat niet voor 95% aan zichzelf te danken hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hahahahaha lol !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() We zijn met zoveel dat ge ons niet meer buiten krijgt... We komen uit alle windstreken... Oost Europa... Afrika... Azie... Zuid Amerika... we zijn Europa aan het leegmelken LOL ![]()
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 18 maart 2008 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ooit het huidige verloederde Libanon the place to be was in het Levant, of zoals ooit de Maghreb een schitterende beschaving voortbracht, is overal waar die verrijkende islamieten binnenvallen elke vorm van hoogstaande beschaving binnen de kortst mogelijke tijd leeggeroofd en uitgezogen. en welke beschaving staat verder nog op jullie programma om te vernietigen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() leeggeroofd.... oh ja Afrika word dat niet nog altijd uitgezogen door het westen of was het Iraq... of neen beide denk ik... ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee lieve schat. Libanon is gewoon nog steeds niet heropgebouwd nadat uw geloofsbroeders het vakkundig met de grond gelijk hebben gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de vrouwendag wordt gekaapt door moslimvrouwen, waar waren dan al die vrijgevochten niet-moslim vrouwen om een beetje weerwerk te bieden? Zijn niet-moslim vrouwen onbeholpen, onmondig of gewoon apathisch? Zitten ze te wachten tot de mannen de kastanjes uit het vuur halen? Moet ik concluderen dat enkel moslim-vrouwen geïnteresseerd zijn om actief aan politiek te doen? Circe en Online waar zaten jullie op de internationale vrouwendag? Achter je peeceetje? Als de internationale vrouwendag wordt gekaapt door moslim-vrouwen, dan is de enige aanwijsbare reden dat de rest van de vrouwen gewoon niet bijster geïnteresseerd waren. Ondanks alle clichés over moslima's, krijg ik wel eens de indruk dat de moslim-vrouwen de ware feministen van deze tijd zijn. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme is het op grond van een lichamelijk kenmerk of genetisch anders zijn inferieur verklaren van mensen. Dat is precies wat de islam met vrouwen en homo’s doet. En in de praktijk ook met zwarten. En in de praktijk ook met arbiters die hun job gewoon doen. Citaat:
België is echt het walhalla geworden voor allochtone criminelen. Allemaal dankzij links. Laatst gewijzigd door Online : 18 maart 2008 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik vroeger enig begrip voor hen had en die mensen vanonder hun islamitisch sexueel juk wou halen, mogen ze ervan mij ondertussen gerust blijven zitten. Blijken ze het "vrijwillig" te doen. SM is natuurlijk ook een vorm van sexueel genot. Maar dat ze de échte feministische beweging ontzettend veel schade toebrengen is een feit. Borstenvuller Jef Hoeyberghs had er ook al zijn idee over. Ik vraag me af of hij veel baar-moeders onder zijn mes heeft gehad. Misschien tussen de zwangerschappen door? Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, maar waar zat jij op de internationale vrouwendag?
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste échte feministen, zij die de strijd mee gestreden hebben, kotsen van zulke standpunten. Vandaar dat ze massaal afhaken als "vrouwendag" ineens over "ik wil mijn kopvod opzetten omdat ik anders verkracht word" gemekker. Het is zéker zo dat de kopvodhysterie zeer grote schade toebrengt aan het echte feminisme. Door de klok vijftig jaar terug te draaien (Meryem Almaci: ook dikke vlaamse vrouwen willen niet dat mannen naar hun lichaam kijken in het zwembad....) is héél de feministische strijd voor niks geweest. Dat ze dan zelf hun eigen problemen oplossen en hun zelfgebakken koekjes onder mekaar verdelen. Mij ga je daar dus alvast nooit meer zien. Ooit had ik mede-lijden met die vrouwen die zich moesten inpakken om de deur uit te mogen omdat ze nu eenmaal in een totaal oversexte religieuze omgeving zitten die de vrouw reduceert tot lopende baarmoeder die te koop staat, wat dan nadien "huwelijk" wordt genoemd. Nu denk ik gewoon dat SM ook een vorm van sexueel genot is voor sommigen. Ze doen maar! Maar geen nood, mensen zoals borstenvergroter Jeff Hoeybreghs blijkt zich ook al te verdiepen in de gesluierde baar-moeders uit Turkije. Volgens Jeff zijn de holbewoonsters in Anatolie die twaalf kinderen baren, in feite veel gelukkiger dan de vlaamse vrouw die uit werken gaat en haar eigen vrijheid verkiest. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2008 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wij feministen hoeven ons uiteraard niet te verantwoorden over ons doen en laten, en zeker niet aan volprezen dhimmie-mannetjesputters die de rapporteringsplicht als iets vanzelfsprekends zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zat dus gewoon thuis de Flair te lezen. Teleurstellend.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je even de quote zoeken waar ik dat zou geschreven hebben? Zal niet lukken hé. Werk je male chauvinist dhimmie pig frustraties dus maar uit op enkele geëmancipeerde, ingepakte moslima's ... die slikken dat zonder problemen. |
|
![]() |
![]() |