![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soms is het beter jezelf te confronteren met je illusies. En verder je leven op te pikken zonder. Ik denk maar zo: een mens verdwijnt niet voor niets zo lang uit je leven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien denkt zij ook wel dat fabianen gelukkig is. diepmenselijk inzicht dat jij hebt zeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik wilde dat ik de tijd kon terugzetten. Ik wilde dat ik het verleden kon veranderen. Kon ik maar terug naar de mooie dagen, toen ze nog bij mij hoorde. Ik had je nooit mogen laten gaan. Ik liet je uit mijn vingers glijden en dat was mijn grootste fout. Ik was nog jong toen wij verliefd werden. Maar jij was mijn eerste liefde en zult daarom altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben. Jij hield slechts een korte tijd van mij, maar je hield ook nog van hem en dat was pijnlijk. Omdat je hem koos, boven mij. Ik kon jouw niet de soort liefde geven, waar jij naar verlangde. Jij deed me zoveel pijn, dat ik niet de moed kon verzamelen, om je te vertellen hoe ik me voelde. Verbaasd was ik, dat jij nog naar me lacht en je blijkbaar geen idee had, hoe wanhopig en eenzaam ik me voelde. Niemand kon aan de buitenkant zien, hoe verloren en gekwetst ik me voelde. Jij moet geweten hebben, hoe hard het voor me was. Maar we hadden allebei niet de moed om te bespreken wat er door ons heen ging. Jij maakte me definitief duidelijk dat je enkel van hem hield. Jij hebt dan ook geen idee, hoeveel ik hem wilde zijn. Al ben ik altijd tevreden met mezelf geweest. De tijd gleed voorbij en wij bewandelde ieder onze eigen weg. Jaren zijn voorbij gegaan, heel wat veranderingen hebben plaatsgevonden. Ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen, ik heb heel veel verschillende plaatsen bezocht. Maar dat betekent niet, dat ik niet meer aan jou denk. In tegendeel, ik denk nog heel vaak aan jou, ik denk over wat het kon zijn geweest, als ik de moed had gehad, om jou te vertellen wat ik voor jou voelde. Misschien had het een verschil gemaakt? Ik heb je te gemakkelijk laten gaan. Ik wil je terug. Ik wil dat je de man leert kennen die ik nu ben geworden. Ondanks alles, moet ik nog steeds glimlachen, telkens als ik jouw foto zie, of wanneer iemand jouw naam noemt. Ik ben er nog altijd voor jou. En als je ooit deze brief leest, wil ik je bij deze laten weten dat ik nog steeds heel veel van je hou. Jij was mijn eerste liefde en dat zul je ook altijd blijven. Als ik slechts één laatste wens kon doen, dan was deze wens om jou liefde terug te krijgen. Al was het maar voor één enkel ogenblik. Ik wil weer bij jou zijn, je lief hebben en je warmte voelen. Ik hou van jou, voor altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het alleszins niet op prijs stellen als een ex-vriendje van 30 jaar terug ineens voor m'n deur zou staan. Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Zijn niet alle huwelijken dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Gebeurde me ook
alletwee gelukkig getrouwd, kinderen Ik heb "haar" in dgl geval, bij weerzien na n² jaar dus gezegd "geen liefde meer, maar wel véél tederheid voor jou" en we glimlachten alle twee, maar ik heb nog wel een oude foto van ons 2 op mijn schijf staan.(laten inscannen, j�* ![]() Meer moet dat niet zijn, kan ook niet. Je bent niet meer dezelfde als toen, zij ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig maar.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() daar dienen klasreunies voor
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 maart 2008 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al voor me...
Je doet de deur open, ziet daar iemand staan die je in de verste verte uiterlijk niet meer herkent en dan krijg je te horen "hey hallo, ik ben je ex van 30 jaar geleden... Ik wilde even zeker weten of je gelukkig bent". Jezus zeg... ![]()
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() blijkbaar heb je nog niet veel memorabele liefdes gehad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is ze nog gelukkig nu?Hoe ga ik dat te weten komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je haar grote liefde bent geweest, hoe komt het dan dat ze met een ander is getrouwd?