![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij noemt jezelf vrijdenker? Ik zeg niet dat je zwijgend moet toekijken naar wat misloopt in onze maatschappij, ik zeg wel dat je het in de juiste proporties moet bekijken. Ben ik ergens onbeschaafd geweest in mijn communicatie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]Het is een exclusief islamitisch fenomeen wanneer een mening geuit wordt die hen niet past.
Heb jij ooit al Westerlingen geweld zien gebruiken, mensen zien vermoorden, ambassades en vlaggen zien in de fik steken, oorlogstaal spreken, wanneer ze protesteerden tegen een uitspraak van een moslim die hen niet past? Ik niet. Waarom deze vraag trouwens? Zoek je een ontsnappingsroute? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zwijgen is instemmen. Rond de pot draaien, vergoeilijken, minimaliseren, wegrelativeren tot je een ons weegt, dat zijn allemaal zaken die, als je hen op hun beloop laat, de deur openzetten tot meer islamisering, dus tot "ont-beschaving". Ont-beschaving is veel erger dan wat gekissebis over beschaafde communicatie. Dat soort gekissebis is tijdsverdrijf voor dhimmies zonder argumenten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee geen ontsnappingroute, ik vind dat je alle feiten mag zien, i.p.v. enkel een deel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar heb ik rond de pot gedraaid, vergoelijkt, geminimaliseerd,... ? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor je nu met de oorlog in Irak komt aandraven (uit argumentatieve armoede), geen appelen met peren vergelijken aub. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat je het voorbeeld van de oorlog in Irak zelf aanhaalt. Dan ken je er nog enkele. Nog nooit betogingen gezien die op rellen uitlopen? Die van de neo-nazi's in Australië bijvoorbeeld. Onlangs rellen in Tibet,... En je kan dus geen voorbeeld(en) aanhalen om dit aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Geen idee? Vielen er doden? Werden er ambassades in de fik gezet?
Citaat:
Ik wil dat je een voorbeeld uit Europa geeft, waaruit blijkt dat Westerlingen op dezelfde barbaarse wijze te werk gaan als moslims wanneer die een uitspraak horen die hen niet zint. Heb jij hier al Europeanen ambassades van islamitische landen in de fik weten steken, moslims zien vermoorden, vlaggen in de fik zien steken omdat een Saoedische imam de opknoping van homo's goedpraat? Omdat een Somalische imam de steniging van een overspelige goedkeurt. Omdat een Iraanse imam het nodig vind schoolkinderen een brandend gebouw terug in te sturen omdat ze anders, ongehoofddoekt als onzedige hoeren de straat in zouden lopen. Omdat Pakistaanse gekken onthoofdingsfilmpjes draaien? Nee Artisjok, dat kan je natuurlijk niet. Het enige dat je kan is er de oorlog in Irak bijslepen. Ik heb het over een protestmanifestatie, over een betoging. Zoek misschien eens het verschil op ... Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verandert al van gedacht. Eerst moest het een niet-islamitisch voorbeeld zijn, nu westers? Of Europees? Want Australië is niet westers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En Artisjok, hoeveel doden vielen er? Hoeveel slachoffers? Antwoord maar eens op de vraag. Citaat:
Zie je wel dat je GEEN tegenvoorbeelden kan vinden, tenzij aan de andere eind van de wereld. Hoe zwakjes. Ik wacht nog steeds op de Europese tegenvoorbeelden van de islamitische voorbeelden die ik opgesomd heb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan je struisvogelgehalte echt niet verbergen. Nu ja, ook de struisvogelpose is typerend en inherent aan dhimmitude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Children of islam:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dhimmitude is zeggen dat moslims nu in de vaart mogen springen, omdat Middeleeuwers - die met een bijbel wel te verstaan - dat ook deden. Da's precies wat jij doet met je dhimmieartikeltjes. |
|
![]() |
![]() |