![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een sub-bezitter daarmee rondrijdt omdat hij dat een mooie wagen vindt, dan is dat reden genoeg. Als ik daar niet mee rondrijd omdat ik die niet mooi vind, dan is dat ook meer dan reden genoeg. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind al die heisa rond SUVs nogal zielig. Laatst gewijzigd door Thomas- : 24 maart 2008 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik het mooi vind om met een tank uit Wereldoorlog II door smalle straatjes te rijden en allerlei infrastructuur vernietig, valt dit dan ook volgens jou 'onder mijn goed recht'? Even belachelijke argumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De slachtoffers in Heverlee zaten in een VW Polo meen ik. Als een Hummer je Rav4 aanrijdt is je Rav4 ook plat, en jij ook: iedereen moet dus dit kopen: ![]() ![]() Niet de Hummer, maar de bus, natuurlijk! En dan rijdt er een stoomwals over? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 maart 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Benieuwd of je die HEISA rond SUV's nog zielig gaat vinden als je kind niet meer thuiskomt van school, omdat hij met z'n fiets onderuit is gehaald door een roekeloze SUV'rijder (auto is groter, hoger en robuuster dan middenkkasser, dus meer kans op dode-hoekongevallen !).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier se, de filosoof heeft het gevonden. het is niet de schuld van de bestuurders die geintoxiceerd (alcohol, drugs) zijn...maar van de auto ![]() hoe ver kan je "heen" zijn? Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 maart 2008 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar vertel eens; wat heb jij gedaan zodat je je als lichtgevend baken in deze maatschappij mag beschouwen, die wel even zal beslissen voor welke wagens je een argumentatie nodig hebt en voor welke niet? Laatst gewijzigd door Sfax : 24 maart 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 maart 2008 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ik eraan denk, enkele jaren geleden was er een anarchistische groep die in Brussel de ventieltjes van de wielen van rijkeluis SUV-bezitters (Europese topambtenaren, hoge functionarissen, etc.) gingen losschroeven / aflaten. Wat zou er van die mensen geworden zijn? Ben op zich tegen onwettige acties, maar kan mijn symmathie voor deze personen nauweijks onder stoelen of banken steken. Wat trokken die rijke stoefers toen toch een zuur gezicht als hun 70000 euro 'luxepaleis op wielen' niet meer wou rijden ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Of hou je ook een pleidooi tegen alle wagens, gekocht voor 2000? Qua vervuiling belasten die een woonomgeving immers een pak zwaarder. Of ben je niet zo consequent? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Absoluut noodzakelijk om de horden wilde buffels in onze contreien en steden van je wagen te houden, uiteraard (en zo gemakkellijk bij 't parkeren?) Laatst gewijzigd door filosoof : 24 maart 2008 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() wilde buffels is figuurlijk te interpreteren zeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen voorstander van SUV's voor een 500 meter ritje naar de bakker op zondagochtend, of een dump de verwende koters aan de scholen ipv die 2km met de fiets. Maar indien een SUV, pick-up, bestelwagen, bus, supertanker, space shuttle etc etc gebruikt worden voor wat ze bedoeld zijn, zie ik het probleem niet. Tuurlijk, als ik zo'n blonde gezonnebankte treezebees zie stoppen bij de kapper met een X5 of Cayenne, dan vind ik dat gewoon zonde van die wagen. Maar het komt niet in mij op dat te gaan verbieden. Trouwens, als je met het milieu aspect afkomt. GLOBAL WARMING. Mijn kloten, het sneeuwt eind maart...... En om het milieuaspect recht aan te doen, ik heb hier 5 meter glad gesleten henneptouw liggen, met een mooie hangmans noose. perfect milieuvriendelijk en recycleerbaar. Maak er goed gebruik van. Nog 95% van de wereldbevolking te gaan vooraleer de aarde kan herademen van die plaag "mens".
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |