Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2008, 12:43   #21
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Artikel heeft toch weinig te maken met het emotionele van jullie huwelijk,
belangrijskte punt is dat alle democratische partijen het toelieten dat een VBer een politieke functie voltrok. Alle partijen inclusief cd&v en sp.a lieten dit gebeuren in tegenstelling tot het cordon sanitair. En dan nog blijven VBers zich in de slachtofferrol duwen.

Dat het een mooi huwelijk was, met afrikaanse vriendinnen en Vbvrienden is volkomen irrelevant voor de discussie. proficiat met je huwelijk , maar zie er totaal geen meerwaarde van in dat je al dan niet VBer bent...
Bel de Staatsveiligheid hé, een VB'er heeft in Bachten-de-Kuppe vrienden mogen trouwen...
@ Jessica: groot gelijk om u hier kwaad in te maken. BTW, wanneer wordt het kleintje verwacht?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 12:59   #22
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jessica Bekijk bericht
Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum) dat hier een discussie was over gestart. Deze heb ik dus ook gelezen en vind het jammer dat mensen zo preuts zijn geworden tegenwoordig. wij zijn helemaal niet vlaams belang minded hoor absoluut niet zelfs. Mijn getuige was trouwens mijn beste vriendin, Een afrikaanse en op ons trouwfeest waren er anders veel genodigden die niet blank zijn. Daarom vind ik het jammer dat iedereen zo'n dingen over ons durft te schrijven!! Tim is gewoon een goede vriend! hebben die mensen die gepost hebben op die discussie dan geen vrienden of familie die op het VB stemmen? Moeten wij die mensen dan ook uitsluiten, dan doen wij, (denk ik toch) net het zelfde als het VB! Ik snap dat iedereen zijn mening hierover heeft maar dat er zo'n gemene dingen over mij en mijn man werden neergeschreven vind ik heel erg en kwetsend hoor. Dingen zoals dat ons huwelijk vervloekt is en dat ik een blokse Bimbo ben met een lelijk trouwkleed van de Sarma ten eerste het is vlaams BELANG en de sarma bestaat al jaren niet meer hoor
maar ja ik ga mezelf niet verlagen door zon soort praat te verkopen op een toch degelijk en gerespecteerd forom als dit het hoort hier over politiek te gaan en daar hebben ik en mijn man niets mee te maken.

groetjes van een niet vlaams belanger!!!
Trek u daar maar niet teveel van aan hoor, de persoon die in die thread met beledigingen afkomt hield zich daar toen 24/24 mee bezig. Gelukkig is ie nu eindelijk weg.

Proficiat met je huwelijk en je zwangerschap trouwens
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2008, 13:20   #23
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Uw trouwkleed was mooi en duidelijk geen vod van de sarma, maaaaare uwe vent zijn kostuum trok daadwerkelijk op niets
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2008, 11:47   #24
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Uw trouwkleed was mooi en duidelijk geen vod van de sarma, maaaaare uwe vent zijn kostuum trok daadwerkelijk op niets

Wat is het? Wil je zijn plaats innemen misschien?
Oud 11 april 2008, 11:51   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
wat ik zou willen weten is : was het een Hugo Boss kostuum ? ... want dan heeft die journalist nog een geweldige kans laten liggen hoor !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2008, 13:30   #26
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nog slechter journalisten: ze schrijven over iets waar ze nooit bij zijn geweest.
Oud 20 april 2008, 12:22   #27
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Proficiat met jullie huwelijk, en proficiat met je zwangerschap! Hopelijk mogen jullie een fantastisch gezinnetje zijn.

Ter info: ik ben sociaal-flamingant en zeer links. Maar dat weerhoudt me er natuurlijk niet van het "cordon sanitair", het misbruik en de hypocrisie daarrond niet te laken. Integendeel. Een politieke tegenspeler moet bevochten worden zoals dat hoort: met discussie, met argumenten pro en contra.

Met jullie vriend zou ik in discussie gaan. Over zijn ideeën, of beter over het waarom van zijn keuze. Een goed gesprek, misschien hevig, dat kan allemaal.

Maar het kan niet dat jullie, of eender wie, het slachtoffer zijn van politieke hypocrisie.

groeten,

Txiki Baigorri
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be