![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik moet zeggen dat de AEL vaak zinnige standpunten heeft. Dat is me al verschillende keren opgevallen. En dit is dus niet sarcastisch bedoeld.
Laatst gewijzigd door system : 29 maart 2008 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt me tegen van Filip Dewinter dat hij Wilders gefeliciteerd heeft. Ik vind Wilders een provocateur. Ik ben ook tegen ongebreidelde immigratie en voor harde aanpak van criminaliteit, maar de aanpak van Wilders zorgt er alleen maar voor dat al wie rechts denkt, met de nek wordt aangekeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat de moslims oproepen tot 'kalmte' betekent eigenlijk dat men geen debat wil. Het is een bevestiging van de seggregatie van de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alle "integratie"pogingen in belgie en nederland ten spijt zijn en blijven het de moslims zelf die integratie tegenhouden door vast te houden aan hun gewoonten en overtuigingen. De enige manier om "racisme" tegen te gaan is terug gaan naar het land van herkomst. Daar en daar alleen kunnen moslims leven, onze cultuur en manier van leven is en blijft flagrant verschillen van de noord afrikaanse en dat zal steeds zo blijven. De moslims gebruiken toch o zo graag het woord 'racisme' terwijl ze niet goed beseffen hoe goed ze het hier hebben en hoe verdraagzaam de mensen zijn. ![]() Moesten wij met dezelfde arrogantie in hun cultuur tewerkgaan zouden we snel een toontje lager zingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je neemt me de woorden uit de mond. Ik neem alvast te popcorn en de cola bij de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We vinden de zaken die in Fitna worden getoond gewoon schandalig, ergerlijk, kriminineel zelfs... Het kan niet zijn dat groepen vreemdelingen die dergelijke lieden in hun groep herbergen hier zomaar rondlopen zonder dat er keihard wordt tegen opgetreden door tenminste die groep te "scannen" en de gevaarlijke elementen de toegang te ontzeggen of buiten te gooien als ze er al zijn/waren Wat men geeft moet men ook kunnen terug nemen: de "Belgische nationaliteit"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2008 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De ael haha...opkomen voor palestijnen maar ineens de joden uitmaken voor rotte vis,de joden zijn nu niet direct mijn beste vrienden maar als ik moet kiezen tussen de twee is mijn keuze vlug gemaakt. Dan de guantanamo gevangenissen aanvallen schoon ding dat dat bestaat ze kunnen het niet streng genoeg maken voor dat uitschot!Geen genade.Oja de bijbel citeren,er is wel een zéér groot verschil me dunkt ,in deze tijden heb ik geen weet van kristenen die ten strijde trekken met een bommengordel om!De islam is een manier van leven,en dat hoord hier niet thuis, het is net of ze nog in de middeleeuwen leven.Als het erop aankomt staan alle moslims voor elkaar, één pot nat,waarom veroordelen ze de aanslagen niet van hun bloedbroeders denkt u?!Ze zijn er al dan niet heimelijk mee opgezet.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 29 maart 2008 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() wanneer gaan de moslims eindelijk eens inzien dat politiek en godsdienst twee aparte zaken zijn, zij mogen van mij in hunne vrije tijd 120 keer de koran lezen en hun zuster afrossen omdat ze geen sjaaltje draagt..... ze mogen zelfs toetreden tot de meest onnozele godsdienst of vereringen allerhande...
maar om te werken en het land te besturen liefst zonder heiligenbeelden of sjaaltjes of weet ik veel, iedereen gelijk op de werkvloer en daarmee uit, zoniet moeten ze maar naar landen gaan waar politiek wél vanuit de moskee of het klooster georganiseerd is........... ![]()
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() "Wilders is een racist, zaait haat, is een extreemrechtse populistische zak" enzoverder. Maar ik had graag eens zaken �* la "Ja inderdaad wat voor extreme haatdragende rotzakken hebben wij in ons kringen" uit de mond van moslims gehoord. Nuja, ik denk niet dat het heel geloofwaardig overkomt als iemand van de AEL dat zegt maar dat is maar mijn indruk. Ik wil maar zeggen, het zou een verfrissende en geruststellende zaak zijn moest de grootste geloofsgemeenschap ter wereld zich eens aan introspectie durven onderwerpen en samen met andersgelovigen de bestiale praktijken voorgesteld in Fitna in vraag stellen en verwerpen. Tot zover hoor ik enkel kritiek op extreem islamtisch gedachtengoed uit bewegingen als de ex-moslims uit Duitsland/Nederland en 'afvalligen' zoals Hirsi Ali. Tijd voor verandering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2008 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Godsdienst is privé en dat doe je thuis en hoeft niet tentoongesteld te worden niet door symbolen of andere uiterlijkheden.Trouwens hier hoort maar één godsdienst thuis waar je al dan niet in wil geloven.Al de rest =raus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() en geef daar eens de uitleg (Tafseer) van.
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() de AEL is dat niet dat groepeke heethoofden die europa gingen veranderen en waarvan dat hunne grote baas "Aboe Cha-cha" spoorloos verdwenen is omdat zijn verleden eigenlijk niet al te koosjer was ???????
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ne libanees die de marokkanen wat kwam oproeien,en nu in libanon zit omdat hier zijne haring nie braadde.
|
![]() |
![]() |