![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tegendraad ge moet wel toegeven dat het vlaams blok ook al veel zwarte sneeuw heeft gezien he.En vooral de kiezers die kiezen voor blok vanwege de zwarte sneeuw die ze zien.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Maar euhm, geen enkele politieke partij is bezig met de zuivere waarheid, hoe hard we dat nog wel zouden willen geloven. Je argument slaat dus ook nergens op..
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een antwoord gegeven aan tegendradigaard, en dat was niet over poliek. Het was een antwoord waarom men tegendendraad niet wil geloven. Dus doe verder met taalfouten zoeken, en onthou U dan van postings welke er niets meet te maken hebben. U en menigen onder U denken, wanneer ze zonder fouten (en wie kan dat?), dat ze de inteligentste zijn. Maar een rol behangpapier kunnen ze nog niet aan de muur hangen. Een taalleraar zal minder fouten schrijven ,dan een werfleider die een ganse fabriek recht zet. Gesnopen, commaneuker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Jouw antwoord fernand, had blijkbaar wel te maken met politiek. Het ging over de zwarte sneeuw bij het VB?! Waarop jij repliceerde dat de waarheid niemand interesseert. Al wat ik zei, is dat geen enkele politieke partij bezig is met de waarheid, niet meer en niet minder dan dat. Mijn antwoord lag dus gewoon in het verlengde van dat van jou. En dat jij daardoor zo hoog op je paard zit, kan ik niet verhelpen.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben al ietsje ouder, ziet u. Verder sans rancune! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |