![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat die dan ook fytsiek gerust... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik geloof niet in gevangenissen. Maar daar kunnen we blijven over discussiëren. Ik vind dat mensen zelf moeten zich leren verdedigen..., en dus die toestanden ook beter beveiligen. Overheden verzwakken en verzadigen mensen alleen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Als we nu nog uw adres weten dan is het opgelost hé. Want u gaat dan nooit klacht indienen aangezien u daar toch niet in gelooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() http://www.2600.org/
hacker weetjes ![]() Zoek ook eens achter Kevin Mitnick. ps: fuck beveiligen, koop een mac ![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 2 april 2008 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik zou alleen geintreseerd zijn in mijn geld (ik ben ook maar een mens) maar of die persoon nu rondloopt of ni, da maakt mij ni uit. En niet in de zin van "dan kan hij evengoed in de gevangenis zitten". Een mens reduceren tot een misdaad, foei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Financiele boetes hebben weinig zin aangezien het mij zou verbazen dat ze hun inkomsten aangeven. En u reduceert een mens tot een misdaad niet ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die processor belasting baart mij meer zorgen, hoewel het besturingssysteem (VISTA) mijn inziens een grotere impact heeft dan de TRC's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga je veilige wereldje aan diggelen slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar om op uw vraag te antwoorden. Ik geloof niet in straffen als ultiem middel om het internet en de gebruikers ervan te beschermen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Maar als u al die dingen op uw PC zet voor het beter beveiligen bevinvloedt dit sterk de performantie. Plus die programma's gaan steeds meer resources vreten wat wil zeggen dat uw PC trager gaat zijn en u denkt dat ie aan vernieuwing toe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 2 april 2008 om 09:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() diefstal is diefstal hé, het is niet omdat je het via pc doet dat het minder crimineel is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus dieven die je hele huis leegroven maar aan jou niet komen, met rust laten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() EN als u niet aanwezig bent tijdens de diefstal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, ja, maar zulke zaken gebeuren nogal eens als je er niet bent.
![]() |
![]() |