![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat de aandeelhouders hiermede akkoord gaan, dat is hun goed recht (voorlopig althans)...
Maar als klant zou ik dat alleszins niet pikken... en dat is ook mijn goed recht... ![]() Ik zie het al aankomen... ![]() Mij zien ze alleszins niet meer terug... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 1 april 2008 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Die klanten die niet tevreden zijn vanwege zo'n reden zijn nog altijd binnen de aanvaardbare churn rate. Dus geen reden tot paniek, iemand met gezond verstand kiest een bank/product op basis van andere argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ik wil die gast z'n belastingen niet betalen zunne... volgens mij ook ineens de reden waarom politici zo makkelijk monsterlonen toelaten. PS hij verdient ongeveer 100.000euro /maand ik hoop dan ook dan em een goeie 75 mensen kan vervangen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrees eerder dat fortis klanten zonder veel verstand nodig heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedenk hun 8% reklame, met in kleine letters, op de helft van uw inleg. Waarom geen 16% op een vierde van zijn inleg, of 32% op een achtste van zijn inleg...
Verder worden opties er op een zeer amateuristische manier behandeld, en zijn futures voor particulieren helemaal not done. Om het kort te maken. Het is ne beleggingsfondsverkoper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op basis van welke argumenten maken mensen met gezond verstand dan keuzes ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Wat is de rente toegepast op een spaarboekje.
Is er een kantoor in mijn buurt. Hoeveel kost een lopende rekening en welke voorwaarden heb ik op die lopende rekening. Hoe makkelijk kan ik geld lenen of krediet krijgen. Een bank zoals fortis trekt klanten aan met het alledaags gebruik van een bank, eens klant binnen wordt deze overdonderd met aanbiedingen niet zo goede investeringen zoals u al aangaf. Maar de tendens blijkt dat belgen niet rap van bank wijzigen. Als u een investeringsbank zoekt kan ik best begrijpen dat u de argumenten gebruikt die u aanhaalde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Fortis lijkt btw sowieso de kleine particulier liever arm dan rijk te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onafgezien dat dit loon iets is dat afgesproken wordt tussen de aandeelhouders en de RvB en dat wij daar dus geen bal mee te maken hebben, kan ik er met mijn (toch niet geringe) verstand niet bij dat iemand zoveel geld wil neertellen voor een individu.
Enfin, ik kan nog wel begrijpen dat de Fortis topman voor 2007 een hoger loon krijgt dan zijn ING tegenhanger, maar als je dan naar Bellens (Belgacom) kijkt, die -ik dacht- nog eens het dubbele verdient in 2007, terwijl de fusie met Proximus zo stilaan vierkant aan het draaien is, toont toch aan dat er imho vrij onachtzaam met die bedragen wordt omgesprongen.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nsalternatief.wordpress.com/2...7/beurscrisis/ http://nsalternatief.wordpress.com/2...euwste-crisis/ http://nsalternatief.wordpress.com/2...23/koopkracht/ en nog vele andere artikels... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk niet dat 1.8 miljard peanuts is maar het gaat dan ook niet om 1.8 miljard maar miljoen en zijn bonus is 2.5 miljoen.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 1 april 2008 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Lees de begin post voordat je zo'n idiote dingen post.
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |