Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2004, 17:13   #21
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
Citaat:
Hoofdcommissaris Kortrijk beboet niet in zone 30
do 11/03/04 - De hoofdcommissaris in Kortrijk weigert boetes uit te schrijven in de zones waar een snelheidsbeperking van dertig kilometer per uur geldt. Volgens de commissaris rijdt ruim negentig procent van de bestuurders daar te snel en is er daarom geen maatschappelijk draagvlak voor zo'n strenge snelheidsbeperking.
Als hij weigert boetes uit te schrijven is hij een werkweigeraar, dus voert hij zijn job niet uit.

Had hij even nagedacht, dan had hij zijn regel toegepast en dit niet naar buiten gebracht. Geen kat die er iets over gezegd ging hebben.
Vermoed dat er meerdere commisarisen die regel toepassen, maar die zijn dan blijkbaar zo slim om dat binnenshuis te houden.
Die zijn dan zéér politiek corect. Ze huilen met de wolven mee.
Wetten die niet gedragen worden door de overgrote meerderheid van de bevolking, dragen er toe bij dat de bevolking ongehoorzaam wordt, en aan ALLES zijne slets gaat vegen!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2004, 17:41   #22
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
dienen maffe politie-(clown)-chef van Kortrijk zou beter ne keer zijn "werk" doen waarvoor hij betaald is, als hij er eens zou voor zorgen dat er op één dag zo'n stuk of duizend hardleerse kortrijkzaanse dikkenekken met nen té zware voet die zich niet aan de wet willen houden den bon opvlogen zouden de rest van de cowboys hunnen zware voet wel rap in toom houden, want ne westvlaming zijn hart klopt nog altijd het hardst in zijne portemonnee !
hebde da zelf gevonden?

groeten,
De kortrijkzaanze dikkenek
H�*, ge geeft toe dat ge ook deel uitmaakt van de hardleerse-club die zich niet aan de reglementen wil houden, t'ja sé als gij denkt dat gij u niet aan de regels moet houden en de anderen wél dan ben je inderdaad nen (al dan niet kortrijkzaanse) dikkenek.....
by the way..... rij je met een porsche of met een bmw (die betalen méér rijtaks dus die mogen iets méér uithalen op de weg)
Oud 12 maart 2004, 17:51   #23
Mohawk
Burger

Standaard

als een soldaat weigert een burger af te knallen ondanks orders...
dan steun ik toch die soldaat.
als een kommisaris weigert te stelen van de bevolking ondanks orders...
chapeau!
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2004, 18:02   #24
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:

hebde da zelf gevonden?

groeten,
H�*, ge geeft toe dat ge ook deel uitmaakt van de hardleerse-club die zich niet aan de reglementen wil houden, t'ja sé als gij denkt dat gij u niet aan de regels moet houden en de anderen wél dan ben je inderdaad nen (al dan niet kortrijkzaanse) dikkenek.....
by the way..... rij je met een porsche of met een bmw (die betalen méér rijtaks dus die mogen iets méér uithalen op de weg)
Als je als Vlaming uitgescheten wordt door politiekers(???), uitgeperst en uitgemolken door diezelfde onbenullen, die er dan nog in slagen de gehele bevoking allerlei ongewenste zever , vervolging en andere culturen in onze strot te rammen dan weiger ik belasting te betalen, boetes of gelijk welke zever van die bende klootzakken. Ik zal zo veel mogelijk wetten overtreden die ik kan zonder iemand kwaad te berokenen uitgenomen de staat. Den deurwaarder die de belastingen kwam opeisen heeft dat als antwoord gekregen. Als mestkever ben ik niet verplicht dat krapuul te onderhouden die het geld toch maar buitensmijt. Geen inspraak= geen geld.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2004, 18:07   #25
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skippy

Als je als Vlaming uitgescheten wordt door politiekers(???), uitgeperst en uitgemolken door diezelfde onbenullen, die er dan nog in slagen de gehele bevoking allerlei ongewenste zever , vervolging en andere culturen in onze strot te rammen dan weiger ik belasting te betalen, boetes of gelijk welke zever van die bende klootzakken. Ik zal zo veel mogelijk wetten overtreden die ik kan zonder iemand kwaad te berokenen uitgenomen de staat. Den deurwaarder die de belastingen kwam opeisen heeft dat als antwoord gekregen. Als mestkever ben ik niet verplicht dat krapuul te onderhouden die het geld toch maar buitensmijt. Geen inspraak= geen geld.
Eigenlijk hebt ge gelijk, t'probleem van "géén inspraak = géén centen" is dat de meesten onder ons een huis of een wagen of andere bezittingen hebben en die worden dan wél door die deurwaarder aangeslagen..... zonder tegenspraak !
Oud 13 maart 2004, 07:36   #26
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hebde da zelf gevonden?

groeten,
tuurlijk nie - die heeft orders uit Antwerpen gekregen.......

@Ice-boy

krijg een pijnlijke kramp en doe er nog maar een akelig virus bovenop....

Oud 14 maart 2004, 06:35   #27
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Gedrag inzake alcoholgebruik en gordel dragen in wagen, is vooral door strikte controles veranderd. Hoe kan je anders nieuwe wetten/regels invoeren?
ah ja, echt? ik heb nog nooit in m'n leven een gordel gedragen... alcohol achter het stuur kan niet vind ik omdat je dan andere mensen hun leven en je eigen leven in gevaar brengt. Wetten halen niet veel uit als ze niet door de bevolking gesteund worden.

wel vind ik dat mensen zoals skippy zeer belachelijk doen door daar zo'n spel van te maken, meneer heeft een auto, een huis en wat nog meer, en de staat betaalt zijn autostraden, die in andere landen door de verbruiker zelf betaald worden, en krijgt ook nog eens zoveel terug op elk bezoek aan de geneesheer etc. toch zit hij op de staat de kappen en doet hij alsof we in het grootste miserieland ter wereld leven. Een gesprekje met je grootouders of een trip naar Afrika of AziË zou wonderen doen...

Kortrijkzanen zijn gekend in heel West-Vlaanderen als geldwolven, raak hen in hun portefeuille en je ontketent een opstand zo is nog maar eens gebleken...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 11:03   #28
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Citaat:
't Gedrag inzake alcoholgebruik en gordel dragen in wagen, is vooral door strikte controles veranderd. Hoe kan je anders nieuwe wetten/regels invoeren?
ah ja, echt? ik heb nog nooit in m'n leven een gordel gedragen... alcohol achter het stuur kan niet vind ik omdat je dan andere mensen hun leven en je eigen leven in gevaar brengt. Wetten halen niet veel uit als ze niet door de bevolking gesteund worden.

wel vind ik dat mensen zoals skippy zeer belachelijk doen door daar zo'n spel van te maken, meneer heeft een auto, een huis en wat nog meer, en de staat betaalt zijn autostraden, die in andere landen door de verbruiker zelf betaald worden, en krijgt ook nog eens zoveel terug op elk bezoek aan de geneesheer etc. toch zit hij op de staat de kappen en doet hij alsof we in het grootste miserieland ter wereld leven. Een gesprekje met je grootouders of een trip naar Afrika of AziË zou wonderen doen...

Kortrijkzanen zijn gekend in heel West-Vlaanderen als geldwolven, raak hen in hun portefeuille en je ontketent een opstand zo is nog maar eens gebleken...
Alcohol achter het stuur, kan zeker niet.
Men zou te veel morsen in de bochten!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 11:35   #29
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

cool, dan krijgen we straks geen boete als we KV kortrijk gaan inpakken deze namiddag.

Malinwa will win.....again!!
Oud 14 maart 2004, 11:57   #30
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
cool, dan krijgen we straks geen boete als we KV kortrijk gaan inpakken deze namiddag.

Malinwa will win.....again!!
hela poten af van de KVK hé
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:34   #31
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

hebde da zelf gevonden?

groeten,
meneer pastoor, ik wil biechten

Ik heb deze week wel 15 km peruur teveel gereden in onze stad. 45 inlaats van 30. Ik wil boeten voor mijn doodzonde, ik wil u mijn rijbewijs voor een maand geven, en een boete betalen van 175 euro.
Ik zal wel een maand niet kunnen werken zonder reiwijs maar dat is geen probleem, ik zal zegen dat mijn baas mijn C4 per post opstuurd, want ik mag de baan niet op. maar ik zeg het geen probeem.

groeten,
en Kortrijkse dikkenek
Oud 14 maart 2004, 12:39   #32
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Kortijk is de grootste stad van de wereld!
Oud 14 maart 2004, 16:46   #33
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wel een erg saaie stad, geef mij maar Oostende...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 16:48   #34
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
yo als je boel zoekt kan je het krijgen hé
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be