![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Bwa dedecker 15% is wel veel hoor evanals die 15% van de nva ,vb 20%wat weinig maar de strijd moet nog gestreden worden er kan nog veel gebeuren op een jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik sluit me aan bij jouw inschatting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
snapt ge het plaatje al een beetje. we weten reeds allemaal een beetje dat de arivisten hun sloefkens vagen aan hetgeen er binnen bepaalde regio's gebeurt. maar D¨ren is een mooie stad, maar blijven duren. de Volksunie heeft ook zijn probleemke gehad, met zijn malcontenten. en raar, die malcontenten waren ook kleine garnalen. die malcontent waren over de arivisten. vraag maar aan de garde waarover het gaat. zal u mischien een lichtje doen opgaan, dat het hier staat! want men heeft ook kleine garnalen, met grote hersenen, dan de gepistoneerde lagoustine's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De getalsmatige verhoudingen tussen deze drie Vlaamse partijen zal afhangen van hoe ze zich profileren tegen over elkaar. Naar mijn mening moeten ze die profilering niet zoeken in de strijd om het Vlaamse ,maar op het gebied van verschillen in het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Laatst gewijzigd door JP Coen : 4 april 2008 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 4 april 2008 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() JMD for president en vlaams minister van sport !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en de malcontenten zijn degenen van het eerste uur die voorbij gesprongen zijn door de arivisten, en de vriendjes. zie maar naar het regiobestuur van evergem. ene die 2 jaar lid, ene van 1 jaar lid. en ene die lid geworden is als ze verkozen is. goe bezig ............. een bestuur waar de mandatarrissen NIEKS van wisten dat het ging opgericht worden. en Roelens, komt die ook niet van NV-A. en de fractiemedewerker in gent, komt die oon niet van de NV-A? en hebben die nieumant voorbij gestoken. of als men dienstbaar is aan JO, gaat het wat toleranter he. breek mij de mond niet verder open. (maar alleen gij) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() het aantal blanco en ongeldige stemmen ligt hier nogal hoog = franstaligen die hier wonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat die districtsbesturen betreft: die hebben geen statutaire bevoegdheden en regelen 't overleg tussen de afdelingen. Lijstvorming? Noppes. Maar 't is hier niet de plaats om in detail de redenen te gaan bespreken omdat zuiver organisatorisch zijn. Met nu al resultaten, maar goe. Los daarvan: ik ga me niet bezig houden met te oordelen waar iedereen vandaan komt maar wel wat ze doen voor de partij op het terrein. En daar eindigt het wat mij betreft. Maar dat antwoord had je wel verwacht zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaamsnationalist en een Waalse nationalist kunnen best wel samenwerken.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zover die mannen dezelfde mening hebben over Vlaanderen/Wallonië wel maar het kan evengoed een aantal populistische liberalen zijn en die wat kennende...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U droomt... Mocht het ooit zover komen, dan verhuis ik nog liever naar Australië! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |