![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neuh...
![]() Sluikstort is illegaal, weet je ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Precies daarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het houden bij "dingen molesteren is leuk, en daarna breng ik het naar het containerpark"
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Molesteren en er dan niet meer naar omzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik koop en verkoop wel regelmatig dingen online. eBay is de site waar ik de slechtste ervaringen mee heb. In feite koop ik er alleen nog van verkopers met een goede feedback. Ik controleer alles: ook hun ingetrokken en gegeven feedbacks.
Daarnaast betaal ik liever via paypal, dat meer garantie biedt. Zo heb ik al enkele keren een artikel niet aangekregen, maar op die manier mijn geld teruggekregen. Bij overschrijving komen er minder artikelen aan dan per paypal en je kan meestal naar de geld fluiten of een groot deel ervan laten vallen. Als verkoper is Ebay voor mij niet rendabel. Mijn tweedehandsspullen kosten me meer aan plaatsingskosten dan wat ze opbrengen, dus daar verkoop ik niet meer. Dat doe ik via andere sites. Daarnaast heb ik dikwijls dat meer dan de helft van de kopers niet betaald en je nog negatieve feedback durven geven. Dat soort mensen hebben ervoor gezorgd dat ik eBay als verkoper laat vallen. Mijn ervaring is dat je vooral moet oppassen met Amerikanen of Fransen. Dat is altijd of zeer goed of je bent bedrogen. Met Engelsen en Duitsers ook weinig problemen. Het ergste zijn de Fransen. Daar doe ik liever nog zo weinig mogelijk zaken mee. Ik heb al rare stunten meegemaakt. Echt, niet alle transacties verlopen vlot. Dikwijls ben ik al geld kwijt geweest, zonder iets te ontvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En contante betaling!
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik heb bij eBay al verkocht en gekocht en ik heb nog nooit problemen gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() E-bay e.a.
Overschrijving, cash of met creditcard. Nooit miserie mee gehad. Enige probleem dat ik al eens iets gekocht heb dat ik niet kon gebruiken. Eigen fout maw.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() proxis met Visa
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hehehe... kan nog altijd niet geloven dat ik 125 euro ving voor een houtkleurige cd-speler voor een Ford, terwijl dat ding - na de perte totale - al 10 jaar in een doos bovenop mijn kleerkast lag. En de koper was dolgelukkig want die had een cabrio fordje gekocht met het dashboard in datzelfde (plastic) houtkleur. En zeggen dat diegene die me 60.000 BEFkes bood voor het wrak, het niet erg vond dat ik er eerst de radio/cd en luidsprekers zou uithalen. ![]() Enfin ja... dat zijn kleine gelukjes achteraf. Als je je wagentje dat je bijna enkel gebruikt om naar het werk te rijden in de prak rijdt op 50 meter van het werk, en je bankrekening moet leegroven om een nieuwe te kopen, dan denk je wel anders over de dingen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 april 2008 om 18:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() les 1 : lees de advertentie aandachtig , en lees ze nog maar eens
les 2 : kijk goed naar de foto , staan er geen afmetingen bij : vraag ze |
![]() |
![]() |