![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie vraag....enneuh....het zou me absoluut niet verwonderen dat Franse Inlichtingendiensten proberen vast te stellen waar ze juist zit.....met Frans-Guyana als steunpunt kan dan toegeslagen worden.. De FARC echter is een nogal professionele organisatie,en na de stunt verleden maand van Columbiaanse stormptroepers,tesamen met het,ongekende,verraad van binnenin,(waarbij dan wat hoge FARC-piefen omgelegd werden) zijn ze er echter aan herinnerd dat je nooit van je eigen veiligheid mag uitgaan..... Laatst gewijzigd door kelt : 14 april 2008 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De mogelijkheid over zee lijkt me ondoenbaar wegens de te lange afstand en dus tijd die zit tussen de eigenlijke landing en missie. Klandistiene operatie kan natuurlijk ook maar volgens mij wat groot in omvang.
![]() |
![]() |