![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, wat is dan de juiste conclussie?
als ik lees dat het de fout is van links dat er criminaliteit is, dan denk ik dat rechts de criminaliteit volledig zal doen verdwijnen. ik zal het anders stellen. stel dat rechts hier een 50 jaar aan de macht is, dan mag je toch denken dat er serieus zal veranderd zijn. en stel dan dat er een inbraak komt bij een rechtse minister, mag men dan ook zeggen dat dit het gevolg is van jarenlang rechts beleid?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch raar, net de kleinste auto van de familie meeritsen, lijkt eerder op een waarschuwing ... of een beetje afleiding ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Moet kunnen' volgens de linkse kerk, die Kitty moest maar niet in de weg lopen toen de verrijkers aan nachtwerk deden. De rechtse kerk staat op een correcte toepassing van straffen, iets waar links de dood voor is want het zou niet goedvallen bij hun Nieuwe kiesvee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die twee anderen stonden in de garage zeker? ... euh ja, wat is er in feite ge-"home-gejacked"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 april 2008 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Laten we dit navrant misverstand gauw oplossen: als het beleid van de paarsen, van de PS en van Onkelinx in het bijzonder op het vlak van justitie en integratie, vervangen zou worden door het programma van de Nederlandse SP, dan zou de criminaliteit inderdaad verminderen en de openbare veiligheid verhogen. En dan zou niemand nog zeggen dat "links de criminaliteit bevordert".
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 april 2008 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() 1. uitlokking inderdaad ( benieuwd hoe de verzekering deze 'klant' gaat behandelen)
2. wreed dilemma want de daders zijn mogelijk van haar ex-familie |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Online, ik kom vaak genoeg in Schaarbeek en het is inderdaad geen leuke buurt. Dat ontken ik ook niet, maar aan de andere kant wens ik mensen geen geweld toe omdat zij 'het beleid' gevormd hebben.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik wens haar gewoon de vruchten van haar beleid toe. Naar het schijnt zijn die zo verrijkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de moordenaars van Kitty Vannieuwenhuyzen hadden een strafblad van hier tot in Marokko...
de aanvallers op de Antwerpse bus hadden een strafblad van hier tot in Kosovo... Marc Dutroux had een strafblad van hier tot in Charleroi, toch kwam hij vervroegd vrij... Ja, dat verwijt ik links! ! ! ! rechts heeft altijd duidelijk gezegd dat: 1. Straffen volledig moeten uitgezeten worden 2. criminele vreemdelingen moeten het land uitgezet worden.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 april 2008 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |